quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
7 minuut 13 was ut![]()
Volgens mij is het wel gezellig met jou in de ether![]()
![]()
of slijm ik nu![]()
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavondquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavond
M'n hele reputatie naar de filistijnen hier, kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
je slijmt. Maar ga vooral door hoor
Joh, die was al om zeep vanaf het moment dat je in de uitzending was. Nu weten we dat je eigenlijk 25 bent!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n hele reputatie naar de filistijnen hier, kan niet waar zijn
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagsequote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavond
Ha nice! Jullie bellen vanuit de kroeg dan, dat beloofd watquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja, ik moest jou toch al om half negen oppikken?
He jammer!
Volgend jaar misschienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagse
Da's toch volgend jaar pas weer? Daar hebben we vrijdag toch niets aanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagse
Ik wist dat het tegen mij gebruikt zou worden. APK is wél verstandig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh, die was al om zeep vanaf het moment dat je in de uitzending was. Nu weten we dat je eigenlijk 25 bent!
Viel jij even door de mand!
idd. heeft ook wel iets. beslagen ramen, geluid van regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen de hele dag, lekker knus in bed liggen luisteren![]()
Morgen pas?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen de hele dag, lekker knus in bed liggen luisteren![]()
Ook goed joh! Kunnen we helaas niet luisteren en bellenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom kun jullie beiden toch wel het traject alvast verkennen
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morgen pas?![]()
Hier regent het nog niet
Als ze dan maar goed dronken zijn, kan Peter even een diepteinterview doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ha nice! Jullie bellen vanuit de kroeg dan, dat beloofd wat
Zal ik een luisterspel maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regen![]()
Enne, t gaat ook nog een beetje waaien, dat maakt het feest helemaal compleet.
nou nouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
je slijmt. Maar ga vooral dood, eenhoorn
Jij bent sleeechtquote:
quote:
Oh een knusse regen meet, gezelligquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regen![]()
Enne, t gaat ook nog een beetje waaien, dat maakt het feest helemaal compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |