En als het niet regent bestellen we wel wat sprenklersquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh een knusse regen meet, gezellig
Ik zeik de hele dag door, kan geen sprenkler tegenopquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als het niet regent bestellen we wel wat sprenklers
nu!? ja, vet koel! dan laat ik alvast m'n broek langzaam zakkenquote:
na..., nee dank jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik de hele dag door, kan geen sprenkler tegenop
Kudt dat je niet blind bent, anders zou het in het fonds zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu!? ja, vet koel! dan laat ik alvast m'n broek langzaam zakken![]()
laatst btw een 'luister dvd' over de oude grieken geluisdterd (werd voorgelezen door een meneertje), echt te gek, leuker dan een boek en jer hoeft geen bladzijden om te slaan![]()
is ook al met veel romans gedaan, best geinig. toch, huub?
Lijkt mij niks die luisterboeken, maar ik heb een collega die uren onderweg is en zo boeken (leest) luisterd. Das best grappigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu!? ja, vet koel! dan laat ik alvast m'n broek langzaam zakken![]()
laatst btw een 'luister dvd' over de oude grieken geluisdterd (werd voorgelezen door een meneertje), echt te gek, leuker dan een boek en jer hoeft geen bladzijden om te slaan![]()
is ook al met veel romans gedaan, best geinig. toch, huub?
nou ja, zegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt dat je niet blind bent, anders zou het in het fonds zitten
Je wou zeggen dat je nu nog een boek kunt lezen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja, zeg![]()
ja, of doelde je op m'n typo's hierbvn, mmns
dacht ik aanvankelijk ook, maar is best gaaf als het onderwerp en de stem goed benne.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt mij niks die luisterboeken, maar ik heb een collega die uren onderweg is en zo boeken (leest) luisterd. Das best grappig
haha, iets met hele grote letters lukt wel. of impliceert u wat anders, heidelbergquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je nu nog een boek kunt lezen?
Heerlijk dat noord-hollands west friesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht ik aanvankelijk ook, maar is best gaaf als het onderwerp en de stem goed benne.
Als jij je broek al laat zakken bij het woord luisterspel zal het wel spannend geweest zijn hèquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht ik aanvankelijk ook, maar is best gaaf als het onderwerp en de stem goed benne.
Doet mij denken aan een soort van klokkenspelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als jij je broek al laat zakken bij het woord luisterspel zal het wel spannend geweest zijn hè
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:20 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, zie nu/net bij de herhaling v h journaal volwassen kerels in smurfenpakken over de eindstreep gaan bij de vierdaagse..holy fuck! mocht ik ooit nog flink ziek en bedlegerig worden, dan ga ik een bovenkamertje huren in nijmegen in juli en zet ik m'n pompbuks weer in het vet.
ja, as if, prins carnavalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk dat noord-hollands west fries
mwaeuh, halve fles cognac en na het werruk 4 of vijf pilz en vanochtend appelsientje met passievrucht.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg es, heb je veel gedronken?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwaeuh, halve fles cognac en na het werruk 4 of vijf pilz en vanochtend appelsientje met passievrucht.
en jij, he, en jij dan, klootdzak?
Omgquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een soort van klokkenspel
Me too, slaap lekker allquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]liter koffie, half pak melk
En nu ga ik wat lurken en dan de ogen toe. Hou je haaks![]()
Je moet me maar even wakker schuddenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Fan ook,
maar tis nog vroeg
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet me maar even wakker schudden
Moggequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moggu ontwakers.![]()
@HiDiHo
http://rapidshare.com/fil(...)how20080718.mp3.html
Ja ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je nou wakker of niet?
Het is zo fout dat je er om moet lachen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij het nalezen kwam ik je filmpjes tegen van gerard en joling
![]()
lach me kapot om die twee
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is zo fout dat je er om moet lachen.
hehe, ja. dat gaat met 1 druk op de knop hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Tipsch, heb je echt alle gesprekken van gisteravond opgenomen?
nee toch héquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Tipsch, heb je echt alle gesprekken van gisteravond opgenomen?
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:15 schreef tipsch het volgende:
hehe, ja. dat gaat met 1 click op de knop hoor.![]()
http://rapidshare.com/fil(...)how20080718.mp3.html
70% van de show ben je aan het woord.quote:
Ja dito, vers brood enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
Nou, ik ben benieuwd.![]()
Ik ga boodschappen doen, laterzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |