abonnement Unibet Coolblue
pi_60193343

Waar de Olympische vlam keer op keer wordt gedoofd, brandt het goddelijk vuur in het hart van Martin als nooit te voren: In de "Challenger" van Athene wordt hij voor het eerst weer op gravel! Rare naam natuurlijk, alsof er ook maar een enkele uitdaging voor Martin op gravel te vinden is.

Naar verluidt wordt iedere overwinning op de Olympos gevierd met Ambrozijn en spareribs. Aphrodite, Juno en Pallas Athene schijnen aan het knokken te zijn om een tennisbal met "Voor de mooiste" erop.

Martin Verkerk-facts:
  • Martin Verkerk heeft geen Hawk Eyes nodig, hij heeft ze immers zelf.
  • Wanneer je aan Verkerk vraagt hoe laat het is, zal hij antwoorden met: "Twee seconden tot..." Wanneer je hem vervolgens vraagt: "Twee secondes tot wat?", dan zal Verkerk je een ace om de oren slaan.
  • Martin Verkerk heeft nooit discussies met referees, het zijn toegelaten fangesprekken.
  • Als je de naam Martin Verkerk spelt in scrabble, dan win je. Voor altijd.
  • Martin Verkerk heeft ooit eens een Duits gevechtsvliegtuig uit de lucht geschoten met zijn top 20-slag.
  • Wanneer Martin Verkerk begint met een wedstrijd, dan staat de tegenstander altijd een set achter.
  • Eens een keer heeft Verkerk de echo gehoord van zijn brul, die toen de hele wereld rondging.
  • Martin Verkerk heeft na afloop van een wedstrijd geen douche nodig, zijn vijf geplengde zweetdruppels volstaan.
  • Het zogenaamde gravelmonster Nadal heeft nog nooit tegen Verkerk mogen tennissen, de reden is natuurlijk duidelijk.
  • Martin Verkerk kan niezen met zijn ogen open.
  • Martin Verkerk heeft een keer tot oneindig geteld, tweemaal zelfs.
  • Martin Verkerk draagt geen horloges, hij bepaalt gewoon hoe laat het is.
  • Nike heeft eens aan Martin gevraagd of hij alsjealsjealsjeblieft een T-shirt van hen mocht dragen na afloop van een wedstrijd.
  • Martin Verkerk verliest per ongeluk geen sets, hij doet dat met opzet
  • Toen Martin zag dat we bij topic 7 waren over hem, was zijn reactie: "zijn we slechts bij deel 7?"
  • Martin Verkerk doet niet mee aan schaatsen, gelukkig maar voor Sven Kramer.
  • Organisatoren van tennistoernooien hebben het liefst dat Martin in de openlucht speelt. Menig smashbal van hem heeft al een gat in het dak gemaakt.
  • De vuist van Martin kan diamant splijten.
  • Lijnrechters hoeven maar op één kant te letten, de kant waar Verkerk staat.
  • Soms verliest Martin Verkerk toch een wedstrijd, om de jeugd dan ook nog een kans een te geven
  • Martin Verkerk is zo goed, elke topspeler mijdt hem in de Futures.
  • Martin Verkerk slaat geen ballen uit in de tramrails, zijn twee armen vormen het sterkste dubbelteam ter wereld.
  • Martin Verkerk slaat geen ballen, ballen slaan hem.
  • Martin Verkerks vuist is zijn prestatieverhogend middel. Als hij zou nagelbijten is dat doping.
  • Als alcohol hem al niet kan stoppen, dan kan een Malt drinkende Federer dat al helemaal niet.
  • Martin Verkerk wint makkelijk op gravel, gras, hardcourt en indoor. Hij doet mee aan de Futures om nu eens op papier te winnen.
  • Martin Verkerk traint zo hard dat het geen wonder is wanneer die ballen uitgaan.
  • Martin Verkerk is zo goed, hij wint alle wedstrijden in 10 van de 11 dimensies van de snarentheorie. In de onze laat hij anderen winnen uit medelijden.
  • Martin Verkerk slaat zulke onnavolgbare kanonkogels, als de tegenstander de ballen uberhaupt weet aan te raken is dat al een top 20 slag.
  • Als je wordt uitgenodigd door een toernooidirecteur die 3 toernooien organiseert, dan moet je wel Martin Verkerk heten.
  • Wanneer Martin Verkerk in drie sets verliest, dan is dat zijn manier om aan te geven dat zijn conditie goed genoeg is voor 5 sets.
  • Martin Verkerk is naar zichzelf vernoemd, zo goed is hij.
  • Martin Verkerk speelt geen tennis, tennis speelt met hem.



    Fangerelateerd:
    Welkom Thuis-filmpje van kleinzusje
    Martin Dutch Open filmpje kleinzusje




    Jynx-
    Martin Verkerk Shirts
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef N.i.c.k het volgende:
    prachtig stuk in de AD sportwereld.een enkele passage.

    Was het bereiken van de RG finale een hoogtepunt in je leven ?
    'Met kleren aan wel, ja'.

    Over zijn ontsnapping tegen Horna.

    'Ik speelde toen bewust drie punten service volley. Dan ben ik direct aan het net om hem te feliciteren, dacht ik. Ik had toch al een afspraak gemaakt met Raemon. We zouden in het weekeinde wat gaan drinken in Nederland.'

    Over het dagelijks frequenteren van de Jappaner op de hoek, tijdens RG.
    Die avond drinkt hij met zijn ouders een borreltje ('ik nam twee biertjes per dag, meer niet') op de overwinning. Zijn moeder staart plots naar de ingang van het restaurant. Daar staat Moya die toevallig in dezelfde tent wil gaan eten. 'een paar minuten later stonden twee champagneflessen op onze tafel. Cadeautje van Carlos.'
    [...] 'Vorig jaar kreeg ik nog een sms'je van hem, toen hij in Amersfoort speelde. 'Waar kun je leuk uit in Amsterdam?', schreef hij. Ik heb hem met plezier wat tips gegeven'.

    De eigenaar van de Jappaner is een tevreden mens. Dankzij de zegetocht van Verkerk, [..], stijgt diens omzet fors. Hij leeft met de tennisser mee en zet af en toe een fles champagne op tafel. Iedereen neemt het ervan. behalve de finalist zelf. Die houdt het, traditiegetrouw, bij twee biertjes.

    En quote van McEnroe over V.
    'Je bent Rocky met een tennisracket'.

    Over de verloren finale, alwaar Karen Mulder op de tribune zat zei hij op de persconferentie:
    'ik had verloren en Karen Mulder gemist. Terwijl ik vrijgezel was. Dubbel pech op een dag.'

    Over het niet deelnemen aan Dancing with the stars:
    'Ik heb het ritme van een zwangere zeekoe'.

    Over de toegenome aandacht en zijn sterrenstatus:

    'ik moest aan al die aandacht wennen. Ik stond een keer in de winkel van een tankstation en wilde een ijsje pakken. Zegt een vrouw tegen me; 'Jij mag geen ijsje, dat is niet goed voor je'. Zo iemand wil je toch aan haar haren beetpakken en naar buiten gooien.'

    Het hele artikel AD.
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef sportfreak het volgende:
    Mensen, kom allemaal naar FOK!sport voor een prachtig verhaal over jullie held.
    [Special] Verkerk en twee wonderbaarlijke weken

    Vorige Topics
    Martin Verkerk verdient nu wel een eigen topic.
    Martin Verkerk topic, deeltje 2
    Martin Verkerk, deel 3.
    Martin Verkerk, deel 4.
    Neerlands grootste tennisser: Martin Verkerk deel 5
    Martin Verkerk #6: In Montreal begon de victorie
    Martin Verkerk #7: Aan het opwarmen voor Roland Garros!
    Martin Verkerk #8 - In de finale van Montreal
    Martin Verkerk #9: next stop: Sherbrooke
    Martin Verkerk #10: Is de goden welgezind
    Martin Verkerk #11: GSM in Athene: op naar Roland Garros
    Martin Verkerk #12: En op de 7e dag schiep Hij Martin
    Martin Verkerk #13: Martin's eigen RG
    De alleskunner uit Alphen - Martin Verkerk #14

    De OP van het topic van Martin Verkerk is ----hier---- te vinden!

    [ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 18-07-2008 17:30:15 (T-shirt link toegevoegd ;-)) ]
  • All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_60193513
    De Martin-mania gaat verder.
    That's all folks!
    pi_60193938
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
    De Martin-mania gaat verder.
    Ja Knijn !
    Ik kreeg een rolberoerte
    Zag geen nieuw topic en ben van schrik er maar 1 gaan openen
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_60194104
    GodVindPost
    pi_60194319
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef NY_Giant het volgende:
    GodVindPost
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      vrijdag 18 juli 2008 @ 18:24:16 #6
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_60195328
    Ik ga straks aan het hoofdstuk 'Martin Verkerk, ruwe diamant' beginnen, in Harde Ballen van Richard Krajicek. Ben benieuwd.
    That's all folks!
      vrijdag 18 juli 2008 @ 22:19:38 #8
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_60198386
    Als Martin nog eens zijn memoires op zou schrijven, dan zou de Bijbel niet langer het meestverkochte boek zijn. Bibliotheken zouden voortaan een collectie van duizenden exemplaren van één boek hebben. Hollywood zou eerst uitlopen om de rechten te kopen, vervolgens zouden alle schrijvers decennia bezig zijn om alle avonturen van Martin op te schrijven, om er vervolgens achter te komen dat geen enkele acteur kwaliteit genoeg bezit om de rol van Martin te spelen. Hollywood zou failliet gaan, oerbossen zouden compleet gekapt worden om in de vraag naar papier te voorzien, mensen zouden thuisblijven om de verhalen te blijven en uiteindelijk zou de wereld tot stilstand komen.

    Het is natuurlijk jammer voor eventuele latere generaties, maar laten we hopen dat Martin dit nooit zal doen.
    tvp
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_60234886
    Over schrijven gesproken, hebben we al een kaartje gestuurd om onze held te steunen?
    Vicariously I live while the whole world dies
      maandag 21 juli 2008 @ 08:56:44 #10
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_60238552
    Jynx moet hier weer even posten!
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_60239277
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 08:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Jynx moet hier weer even posten!
    Die zit hier
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      Moderator / Redactie Sport maandag 21 juli 2008 @ 12:01:55 #12
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_60241845
    M A R T I N
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      maandag 21 juli 2008 @ 12:25:34 #13
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_60242359
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      maandag 21 juli 2008 @ 22:12:12 #14
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_60254733
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef nyny83 het volgende:
    Over schrijven gesproken, hebben we al een kaartje gestuurd om onze held te steunen?
    Martin
    Alphen a/d Rijn

    Verdere adresgegevens ontbraken, maar zo moet het wel aankomen toch? Godheid als hij is natuurlijk. Ik kan niet wachten tot hij weer over de baan rent als de soepele hinde die hij is .

    tevens tvp
    Nulla verba sed acta
    pi_60268392
    Alleen Martin als adressering zou genoeg moeten zijn.
    Vicariously I live while the whole world dies
      dinsdag 22 juli 2008 @ 15:20:06 #16
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_60270107
    Of gewoon 'voor HEM'.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_60270537
    Gewoon een brief in een fles doen en de Rijn in gooien..dan komt hij vanzelf bij Hem uit
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 22 juli 2008 @ 16:09:28 #18
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_60271506
    Gewoon opschrijven en weg gooien. Hij leest toch wel mee.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_60280326
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef XL het volgende:
    Gewoon opschrijven en weg gooien. Hij leest toch wel mee.
    Gewoon denken wat je wil zeggen, ook dat weet Hij.
    Vicariously I live while the whole world dies
      dinsdag 22 juli 2008 @ 22:15:20 #20
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_60280751
    Wat ik me trouwens afvroeg: hoe zit het met het niet-mogen-gokken van tennissers van de ATP (ook niet op wedstrijden van anderen) en de - zeer lezenswaardige - blogabet van Martin?
    Nulla verba sed acta
    pi_60280992
    Martin staat daar boven
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 22 juli 2008 @ 22:21:51 #22
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_60281053
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef Tim86 het volgende:
    Martin staat daar boven
    Ik had al zo'n vermoeden dat hij onschendbaar was, maar gezien hetgeen de ATP hier vermeldt was ik toch een beetje benieuwd. Ik twijfel uiteraard geen secone aan de integriteit van Martin.
    Nulla verba sed acta
    pi_60281276
    Alle uitslagen van Martin zijn vooraf door Hem gekozen. Ook voor de rest geldt dit natuurlijk. Het leek Martin dan ook leuk om een Spanjaard een keer Wimbledon te laten winnen.

    Gokken op wedstrijden maakt ze dan ook niets uit, als Hij het zo wil, dan wil Hij het zo.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_60310967
    Wie zal Martin de tour laten winnen, wie pakt olympisch tennisgoud? Voor ons een vraag en voor Hem een weet.
    pi_60463040
    Kick., Of slice, wat jij wil!
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_60465593
    Martin schijnt al in het Olympisch dorp te zitten.
    That's all folks!
      donderdag 31 juli 2008 @ 13:29:39 #27
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_60465687
    Dat is niet waar Vaduz

    Hij zit in het Holland Heineken House. Het personeel vliegt daar vandaag pas naartoe, maar Martin heeft de eerste vaatjes zelf aangeslagen en meester gemaakt.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_60465780
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:29 schreef XL het volgende:
    Dat is niet waar Vaduz

    Hij zit in het Holland Heineken House. Het personeel vliegt daar vandaag pas naartoe, maar Martin heeft de eerste vaatjes zelf aangeslagen en meester gemaakt.
    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.
    pi_60466021
    That's all folks!
      donderdag 31 juli 2008 @ 13:58:57 #30
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_60466245
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      donderdag 31 juli 2008 @ 15:19:07 #31
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_60467791
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_60467996
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.

    Sta dus voor nop al dagen bij de glasbak te loeren
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_60484498
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.
    Briljant!

    OP-waardig zou ik zeggen.
    Vicariously I live while the whole world dies
    pi_60490226
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]


    Sta dus voor nop al dagen bij de glasbak te loeren
    Waarom zou Martin het zelf gaan halen Hij laat het natuurlijk doen.
    pi_60884859
    Mijn hoofd zit al weer bij de rentree die alle rentrees overbodig zal maken. Hoe zit dat bij jullie?
    That's all folks!
    pi_60885596
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
    Mijn hoofd zit al weer bij de rentree die alle rentrees overbodig zal maken. Hoe zit dat bij jullie?
    Eigenlijk wel ja. Ik vraag me af of er nog spelers naar Melbourne durven in januari.
    sig verwijderd door FA
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:12:43 #37
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_60885737
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef Ambrosius het volgende:

    [..]

    Eigenlijk wel ja. Ik vraag me af of er nog spelers naar Melbourne durven in januari.
    De geruchten gaan dat de top 264 zich af heeft gemeld voor Shanghai.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:41:54 #38
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_60886379
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef borisz het volgende:

    [..]

    De geruchten gaan dat de top 264 zich af heeft gemeld voor Shanghai.
    Heineken, als sponsor, schijnt bij de US Open te hebben bedongen dat Martin daar direct tot het hoofdtoernooi wordt toegelaten omdat hij voor zo'n groot deel van hun omzet zorgt.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_60890071
    Ondertussen heeft Martin op z'n prive-atletiekbaan ongetwijfeld al een 9.60 gelopen op de 100 meter, waarschijnlijk met beide benen op de rug gebonden.
    pi_60890217
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
    Mijn hoofd zit al weer bij de rentree die alle rentrees overbodig zal maken. Hoe zit dat bij jullie?
    Zit eigenlijk vol spanning tot Hij weer terug keert op de baan. Dichter bij een wederopstanding (sommigen hebben het over ene Jezus ) kan je eigenlijk niet komen in je leven. En wij maken het dadelijk mee.
    pi_60896375
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef wimderon het volgende:
    Ondertussen heeft Martin op z'n prive-atletiekbaan ongetwijfeld al een 9.60 gelopen op de 100 meter, waarschijnlijk met beide benen op de rug gebonden.
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_60898271
    Die foto uit de OP blijft toch het meest geniale aan deze topicreeks .
    pi_60905529
    Wim.
    That's all folks!
    pi_60906032
    Hey ik had hier nog geen tvp, maar heb het wel allemaal doorgekregen hoor
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61103687
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef wimderon het volgende:
    Ondertussen heeft Martin op z'n prive-atletiekbaan ongetwijfeld al een 9.60 gelopen op de 100 meter, waarschijnlijk met beide benen op de rug gebonden.
    Vanzelfsprekend. Tevens heeft hij de beste pitchers uit de MLB gehaald en ze compleet mentaal vernederd door een slaggemiddelde van 1.000 te halen en alle ballen een homerun te slaan. Geef de beste man een bal en iets waarmee hij kan slaan en hij voelt zich als een vis in het water.
    Vicariously I live while the whole world dies
    pi_61105389
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 09:38 schreef nyny83 het volgende:

    [..]

    Vanzelfsprekend. Tevens heeft hij de beste pitchers uit de MLB gehaald en ze compleet mentaal vernederd door een slaggemiddelde van 1.000 te halen en alle ballen een homerun te slaan. Geef de beste man een bal en iets waarmee hij kan slaan en hij voelt zich als een vis in het water.
    Zelfs bij een andere sport dan honkbal, tennis, krijgt Martin het regelmatig voor elkaar homeruns te slaan. Ongekend...Die honkballers zie ik geen aces slaan hoor....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61160294
    Martin heeft maandag voor het eerst weer getraind !
    pi_61164755


    blije gezichten bij federer en nadal toen ze hoorden dat Verkerk niet mee deed aan de US Open
    pi_61165906
    Wel een prachtig gebaar naar Martin toe dat ze bij de vuist worden gepakt.
    That's all folks!
    pi_61169567
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef Chriz2k het volgende:
    Martin heeft maandag voor het eerst weer getraind !
    Cool
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61169991
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef Chriz2k het volgende:
    Martin heeft maandag voor het eerst weer getraind !
    Ik merkte het al ja!!! Er zit ineens weer een spanning in de lucht.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61170372
    quote:
    thx
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61171510
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]

    thx
    Toeval? Ik dacht het niet

    pi_61171736
    360 views op YouTube lijkt weinig, maar hij is eerst naar oneindig gegaan en toen opnieuw begonnen.
    pi_61171772
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef thettes het volgende:
    360 views op YouTube lijkt weinig, maar hij is eerst naar oneindig gegaan en toen opnieuw begonnen.
    !
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:46:25 #56
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61173614
    Je hebt het verkeerd begrepen, hij is nu 360x oneindig geweest
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61174985
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef XL het volgende:
    Je hebt het verkeerd begrepen, hij is nu 360x oneindig geweest
    Ik wilde het net zeggen!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61179097
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 18:20 schreef wimderon het volgende:

    [..]

    Toeval? Ik dacht het niet
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61208507


    Dit heeft ie duidelijk vaker gedaan, en dan niet droog
    pi_61208638
    Door zulke foto's wordt iedere hetere man toch spontaan van de mannenliefde..

    Oeh, you touch my tralala
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61264170
    Wanneer zal Martin zijn top 20 slagen eigenlijk weer aan de wereld kunnen tonen? Deze zomer voelt toch wel een beetje sportloos nu.
    pi_61274651
    speelt hij nog die challanger in alphen?
    pi_61274715
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef TubewayDigital het volgende:
    speelt hij nog die challanger in alphen?
    Nee.
    pi_61280674
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61280815
    Komt het nog ooit goed met het enigma van Alphen?
      zaterdag 6 september 2008 @ 18:15:59 #66
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61431107
    Staat ie al op de baan ?
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_61437540
    De site martinverkerk.nl is beveiligd met een password. De combo Ik/bier of God/Barbecue was niet geldig. Jullie enig idee wat wel het goede wachtwoord zou kunnen zijn?
    pi_61437739
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef thijsdetweede het volgende:
    De site martinverkerk.nl is beveiligd met een password. De combo Ik/bier of God/Barbecue was niet geldig. Jullie enig idee wat wel het goede wachtwoord zou kunnen zijn?
    Iets wat stervelingen zoals wij niet kunnen uitspreken/typen. Alleen Martin kan dat.

    En God is natuurlijk wel een beetje minnetjes voor iemand zoals Hij, dus logisch dat die het niet doet.
    pi_61440968
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef thijsdetweede het volgende:
    De site martinverkerk.nl is beveiligd met een password. De combo Ik/bier of God/Barbecue was niet geldig. Jullie enig idee wat wel het goede wachtwoord zou kunnen zijn?
    Al de optie van dat inlogscherm afsluiten geprobeerd? Martin doet toch niet aan wachtwoorden. Of denk ik nu te werelds?
    That's all folks!
    pi_61440992
    Het zal wel iets met the matrix, martin's web van intriges, te maken hebben..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61444229
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef thijsdetweede het volgende:
    De site martinverkerk.nl is beveiligd met een password. De combo Ik/bier of God/Barbecue was niet geldig. Jullie enig idee wat wel het goede wachtwoord zou kunnen zijn?
    KONING
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      maandag 8 september 2008 @ 00:31:10 #72
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61464806
    Ik hoorde vandaag dat Martin net iets te laat was om te kwalificeren voor de Paralympics...
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61464962
    Hij had gewoon hetgene kunnen doen wat nog geen enkele sporter hem heeft voorgedaan!!! De Paralympics winnen (terwijl je ook de beste niet gehandicapte speler ooit bent) Maar misschien over 60 jaar!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      maandag 8 september 2008 @ 00:43:27 #74
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61464983
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:41 schreef Norrage het volgende:
    Hij had gewoon hetgene kunnen doen wat nog geen enkele sporter hem heeft voorgedaan!!! De Paralympics winnen (terwijl je ook de beste niet gehandicapte speler ooit bent) Maar misschien over 60 jaar!
    Hij zaagt dan gewoon even zijn benen af voor de Paralympics, om ze na de Paralympics gewoon weer aan te zetten.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61465000
    Bij Martin groeien ze gewoon weer aan als Hij dat wil. Gewoon revalideren is een keuze, niets meer en niets minder dan dat.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61469762
    En is er al weer enig nieuws van onze Martin? Hij zou in September toch weer wedstrijd fit zijn?
    pi_61472169
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 11:31 schreef Marinos23 het volgende:
    En is er al weer enig nieuws van onze Martin? Hij zou in September toch weer wedstrijd fit zijn?
    Masters Cup staat Hij er weer.
    Jack does it in real time...
    pi_61477279
    is de brief voor martin al eens geschreven?
    pi_61477409
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 17:25 schreef thettes het volgende:
    is de brief voor martin al eens geschreven?
    Er was iemand aan begonnen, maar toen hij de eerste letter op papier zette, wist Martin gelijk al wat er in de hele brief stond. Derhalve was het onnodig de brief te vervolgen.
    Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
    ----
      dinsdag 9 september 2008 @ 01:35:38 #80
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61489935
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
    Bij Martin groeien ze gewoon weer aan als Hij dat wil. Gewoon revalideren is een keuze, niets meer en niets minder dan dat.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_61570987
    Over dat collectors item gesproken: is Jinx op vakantie? Ik heb nog steeds niks gehoord van mn shirt en hij heeft mn geld allang al De afzetter
    Vicariously I live while the whole world dies
      vrijdag 12 september 2008 @ 10:40:38 #82
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61571425
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef nyny83 het volgende:
    Over dat collectors item gesproken: is Jinx op vakantie? Ik heb nog steeds niks gehoord van mn shirt en hij heeft mn geld allang al De afzetter
    Volgens mij hebben meerdere mensen het shirt al binnen. Er liep toch een apart topic over?

    -edit-
    Ja. En wel hier: Martin Verkerk Shirts
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_61575971
    Ik heb ook het geld over gemaakt en geen shirt....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_61576471
    Martin heeft die shirts allemaal zelf opgekocht !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61578073
    ik heb het keurig ontvangen.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61596632
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:34 schreef thettes het volgende:
    Naast geld uit sponsoring en tennis is statiegeld zijn voornaamste inkomstenbron, heb ik ooit vernomen.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      dinsdag 16 september 2008 @ 08:10:32 #87
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61666497
    quote:
    Martin Verkerk maakt volgende week zijn rentree op de tennisbaan. De inwoner van Alphen aan den Rijn doet mee aan het challengertoernooi in Boekarest.

    Hij zei dit maandag bij de zender Eredivisie Live. Verkerk liep in juli bij de Dutch Open in Amersfoort gescheurde enkelbanden op.

    De nummer 272 van de wereld was op dat moment bezig met een opmars na een slepende schouderblessure. Vlak voor zijn kwetsuur trok hij Tjerk Bogtstra aan als coach.
      dinsdag 16 september 2008 @ 08:37:47 #88
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61666707
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:10 schreef Reya het volgende:

    [..]
    Wat een heuglijk nieuws zo in de vroege ochtend!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 16 september 2008 @ 09:10:07 #89
    93767 Dom_Konijn
    Drunken lullabie
    pi_61667182
    Ah Martin had genoeg van het thuiszitten bier drinken.
    Hij wil de wereld weer veroveren met zijn briljante spel.

    Ik heb Martin horen zeggen dat hij verwacht voor de Kerst nog nr.1 te staan.
    pi_61667218
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:10 schreef Reya het volgende:

    [..]
    Wel zo netjes van Hem om de mannen het ATP-toernooi in Boekarest afgelopen week netjes hun krabbelaarstoernooitje af te laten maken.
    sig verwijderd door FA
    pi_61675372
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 13:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ik heb ook het geld over gemaakt en geen shirt....
    Was mijn eigen fout. Hij komt mijn kant uit!
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_61678948
    Zijn gelukkige ex schijnt elke dag te zien te zijn bij het baggerprogramma Can't buy me Love.
    - verwijderd door admin -
    pi_61678968
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef groenen het volgende:
    Zijn gelukkige ex schijnt elke dag te zien te zijn bij het baggerprogramma Can't buy me Love.
    Dat bewijst maar weer hoe diep je kunt zinken na de hoogste piek van je leven te hebben bereikt.
    pi_61680912
    Martinus in Sport aan Tafel gisteren

    pi_61680950
    Erg slim trouwens om te doen alsof hij water drinkt. Wij weten echter wel beter: daar zit jenever in.

    pi_61681563
    Kijk eens wat hij voor zich heeft staan op tafel.

    Edit: Zie, ik trap er ook al in.
    That's all folks!
    pi_61681726
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef wimderon het volgende:
    Martinus in Sport aan Tafel gisteren

    [ afbeelding ]
    Staat dat niet online ergens? Kon het niet ontvangen
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:24:22 #98
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61682656
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef groenen het volgende:

    Zijn gelukkige ex schijnt elke dag te zien te zijn bij het baggerprogramma Can't buy me Love.
    Wie is dat dan
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:27:26 #99
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61682754
    Boekarest



    Martin schijnt momenteel zich te bevinden in bovenstaand paleis. Helemaal voor zichzelf afgehuurd om eens al die top 20-slagen door de gangen van deze optrek heen te jassen. Verschillende ruiten zijn al gesneuveld, wel de ruiten aan het eind van die gangen uiteraard.
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:30:03 #100
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61682845
    In dat protserige geval? Je denkt wel erg minnetjes over Martin.
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:34:06 #101
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61682975
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Reya het volgende:
    In dat protserige geval? Je denkt wel erg minnetjes over Martin.
    Martin heeft een aantal schilders aan het werk gezet om het hele paleis helemaal oranje te laten verven. Ken Martins wanstaltige prachtige smaak !
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:42:58 #102
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61683224
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:34 schreef Falco het volgende:

    [..]

    Martin heeft een aantal schilders aan het werk gezet om het hele paleis helemaal oranje te laten verven. Ken Martins wanstaltige prachtige smaak !
    Dat wordt dan het grootste Holland Heineken Huis aller tijden.
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:58:39 #103
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_61683640
    Waarom had ik hier nog niet gereageerd?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:59:43 #104
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61683678
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Waarom had ik hier nog niet gereageerd?
    Je bent een gezapige burger geworden.
      dinsdag 16 september 2008 @ 20:12:44 #105
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61684046
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef Falco het volgende:
    Boekarest

    [ afbeelding ]

    Martin schijnt momenteel zich te bevinden in bovenstaand paleis. Helemaal voor zichzelf afgehuurd om eens al die top 20-slagen door de gangen van deze optrek heen te jassen. Verschillende ruiten zijn al gesneuveld, wel de ruiten aan het eind van die gangen uiteraard.
    Ik heb van mijn connecties in Boekarest gehoord dat het er inmiddels zo uitziet:

    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 16 september 2008 @ 20:15:46 #106
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61684126
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef APK het volgende:

    [..]

    Wie is dat dan
    Fiona hoorde ik. Dat is toch die barvrouw van die hippe kroegen in Rotterdam?
    Hij was eigenlijk voor Nana gegaan, maar die was toen nog geen 18.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61684754
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

    [..]

    Ik heb van mijn connecties in Boekarest gehoord dat het er inmiddels zo uitziet:

    [ afbeelding ]
    De schilders zijn ook klaar;
    pi_61685411
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    De schilders zijn ook klaar;
    [ afbeelding ]
    8 letters, begint met een b, eindigt op riljant.
    pi_61689717
    That's all folks!
    pi_61691136
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    De schilders zijn ook klaar;
    [ afbeelding ]
    Dit begint inderdaad wel te lijken op een Martin-waardige plaats.
    pi_61693407
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef thettes het volgende:

    [..]

    De schilders zijn ook klaar;
    [ afbeelding ]
    tribunes ontbreken nog, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen kijken naar dat prachtige paleis van martin
    pi_61693597
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 01:47 schreef TubewayDigital het volgende:

    [..]

    tribunes ontbreken nog, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen kijken naar dat prachtige paleis van martin
    Kijk, heel mooi dat Holland Heineken House, maar die tribunes zijn natuurlijk nodig om Hem aan het werk te zien op het centre court in Boekarest. In heel Roemenië is al geen plastic kuipstoeltje meer te vinden door de overweldigende vraag naar tickets.
    pi_61693627
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Kijk, heel mooi dat Holland Heineken House, maar die tribunes zijn natuurlijk nodig om Hem aan het werk te zien op het centre court in Boekarest. In heel Roemenië is al geen plastic kuipstoeltje meer te vinden door de overweldigende vraag naar tickets.
    het schijtn dat de ware oorzaak van de kredietcrisis stoeltjestekort is om naar Martin te kunnen kijken. Er werd gehandeld in stoeltjes, in gespeculeerd, in belegd, hypotheken op afgesloten, opties op genomen, . . .
    pi_61694151
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      woensdag 17 september 2008 @ 09:53:15 #115
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61696219
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Kijk, heel mooi dat Holland Heineken House, maar die tribunes zijn natuurlijk nodig om Hem aan het werk te zien op het centre court in Boekarest. In heel Roemenië is al geen plastic kuipstoeltje meer te vinden door de overweldigende vraag naar tickets.
    ik heb begrepen dat ze stoeltjes uit Londen, New York en Melbourne willen laten overvliegen aangezien het zo hard liep met de kaarten dat ze al uitverkocht waren voordat ze in de verkoop gingen.

    Ik hoorde trouwens dat ze eigenlijk de prijskaartjes gigantisch hoog wilden maken omdat ze de drukte aanvankelijk niet aankonden en ze graag een slaatje wilden slaan uit de komst van Hem, maar Hij heeft daar een stokje voor gestoken omdat Hij vind dat de gewone man ook recht heeft op top20 slagen.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 17 september 2008 @ 10:55:04 #116
    49901 PogueMahone
    Yapo N'Guema - Honé
    pi_61697425
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 07:25 schreef kleinzusje het volgende:
    [ afbeelding ]
    De Narcis van Gabon
    pi_61699495
    Die is erg gaaf. Alleen verwacht ik dan een meute fans bij de dranghekken.
    That's all folks!
      donderdag 18 september 2008 @ 17:34:56 #118
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61735742
    quote:
    Martin Verkerk (foto) maakt volgende week zijn rentree in het challenger-toernooi in Boekarest. Het wordt de eerste serieuze test voor de Alphense tennisser sinds hij in juli bij de Dutch Open in Amersfoort door zijn enkel ging. “Ik sta goed te spelen, ik ben er klaar voor, ik heb er zin in,” laat hij weten. “Mijn voetenwerk is net zo snel als dat van sprinter Usain Bolt. Allemachtig, wat kan die vent lopen, zeg.”

    Verkerk laat zich tegenwoordig coachen door Tjerk Bogtstra. Deze ontbreekt nog in Boekarest, maar reist daarna naar het Spaanse Tarragona voor de volgende challenger van Verkerk. “Ik heb geen reactie meer gehad in de enkel,” zegt de speler. “Terwijl ik dat wel had verwacht. Blijkbaar heb ik geen botschade opgelopen. Gelukkig maar.” (MH)
    Van onze vrienden van Sportweek
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61735828
    Doet ie net alsof het mogelijk is dat zijn botten schade oplopen
    pi_61736773
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef freiss het volgende:

    [..]

    Van onze vrienden van Sportweek
    quote:
    “Mijn voetenwerk is net zo snel als dat van sprinter Usain Bolt"
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61736910
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]


    [..]


    En dan doet hij het nog rustig aan ook.
      donderdag 18 september 2008 @ 18:56:46 #122
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61737373
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik denk dat voor Bolt dit compliment aan hem meer betekent dat die gouden plakjes uit China.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61742407
    Prachtige quote van Martinus. Zo is het maar net, natuurlijk.
    That's all folks!
      donderdag 18 september 2008 @ 22:07:03 #124
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61743037
    http://nl.wikiquote.org/wiki/Martin_Verkerk

    Andere quotes uit eerdere topics dienen nog toegevoegd te worden .
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_61746227
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef freiss het volgende:

    [..]

    Van onze vrienden van Sportweek
    hij moet meelezen, dat kan niet anders
    pi_61746370
    Als Martin echt wilt loopt hij die jamaicaan er zo uit natuurlijk, wij staan wel bij de finish klaar met een paar kratjes. Bolt himself is trouwens ook uitgenodigd
      vrijdag 19 september 2008 @ 00:30:23 #127
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61747599
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef TubewayDigital het volgende:
    Als Martin echt wilt loopt hij die jamaicaan er zo uit natuurlijk, wij staan wel bij de finish klaar met een paar kratjes. Bolt himself is trouwens ook uitgenodigd
    Martin is natuurlijk ook wereldrecordhouder sprinten met twee kratjes bier in je hand.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61747807
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef TubewayDigital het volgende:

    [..]

    hij moet meelezen, dat kan niet anders
    Staat pas op de tweede pagina van google, dit topic

    (misschien hoger als ik zoek op "God" in plaats van op Martin Verkerk?)
    pi_61748492
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 00:30 schreef freiss het volgende:

    [..]

    Martin is natuurlijk ook wereldrecordhouder sprinten met twee kratjes bier in je hand.
    Sprinten met twee kratten bier op bedoel je...toch?
    Jack does it in real time...
      vrijdag 19 september 2008 @ 11:18:10 #130
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61753809
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 01:47 schreef DeeBee het volgende:

    [..]

    Sprinten met twee kratten bier op bedoel je...toch?
    Je moet de twee kratten opdrinken tijdens de race...toch?
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61773286
    De blessure van Haase is niets anders dan de toorts van Martin die op het DC-team is neergedaald vanwege zijn niet-selectie tegen Macedonië
      zaterdag 20 september 2008 @ 00:41:24 #132
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61773357
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 00:35 schreef wimderon het volgende:
    De blessure van Haase is niets anders dan de toorts van Martin die op het DC-team is neergedaald vanwege zijn niet-selectie tegen Macedonië
    Ik weet dat zijn wegen ondoorgrondelijk zijn, dus met het risico dat ik nu iets ontzettend doms zeg omdat hij doet wat hij wil; maar bedoel je niet toorn?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_61773633
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 00:41 schreef InTrePidIvity het volgende:

    [..]

    Ik weet dat zijn wegen ondoorgrondelijk zijn, dus met het risico dat ik nu iets ontzettend doms zeg omdat hij doet wat hij wil; maar bedoel je niet toorn?
    Daar zeg je wat. Volgens mij kan het beide, maar toorn is inderdaad meer op z'n plaats hier.
      zaterdag 20 september 2008 @ 13:30:13 #134
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61779157
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef freiss het volgende:

    [..]

    Je moet de twee kratten opdrinken tijdens de race...toch?
    9.84 maar hij kan sneller. Hij stapelt in deze tijd ook de dopjes op.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61779178
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 13:30 schreef XL het volgende:

    [..]

    9.84 maar hij kan sneller. Hij stapelt in deze tijd ook de dopjes op.
    En Hij wordt elke keer Amstellovitch dankzij de superpingels..zelfs die verwerkt Hij tijdens de race.

    Ik merk dat je shift toets kapot is trouwens XL..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61786377
    6-3
    6-4
    5-7
    4-6
    8-6

    God - Moya
      zondag 21 september 2008 @ 15:09:42 #137
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61800387
    Martin moet in de eerste ronde tegen de Roemeense qualifier Victor Ionita, nummer 287 van de wereld.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      zondag 21 september 2008 @ 15:11:43 #138
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61800431
    Moet ie kunnen hebben natuurlijk. Roemenen zijn geen onbekend terrein, gezien zijn uitmuntende prestaties in Canada tegen die Roemeense dwerg eerder dit jaar.
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      zondag 21 september 2008 @ 15:20:10 #139
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61800605
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef Falco het volgende:
    Moet ie kunnen hebben natuurlijk. Roemenen zijn geen onbekend terrein, gezien zijn uitmuntende prestaties in Canada tegen die Roemeense dwerg eerder dit jaar.
    En natuurlijk de finale van Athene niet te vergeten.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      zondag 21 september 2008 @ 15:26:06 #140
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61800745
    De tennisles aan die smurf heeft zich voor die smurf wel driedubbel terugbetaald. Hij won zijn eerste ronde in het ATP toernooi van Boekarest van Filippo Volandri.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      zondag 21 september 2008 @ 16:03:30 #141
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61801626
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 15:20 schreef freiss het volgende:

    [..]

    En natuurlijk de finale van Athene niet te vergeten.
    Die was ik inderdaad vergeten .
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_61803087
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef freiss het volgende:
    Martin moet in de eerste ronde tegen de Roemeense qualifier Victor Ionita, nummer 287 van de wereld.
    Morgen al
    Gelukkig niet al te vroeg, kan hij nog net even het Roemeense uitgaansleven verkennen !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61822732
    Shirt is binnen trouwens Hij was idd op vakantie.

    Blij dat Hij binnenkort weer in actie komt. De aandelen Heineken stijgen gelijk:

    Vicariously I live while the whole world dies
    pi_61822794
    Ik neem aan dat de schaal logaritmisch is? Want ten tijde van Martin's afwezigheid van de tour (2006/2007) kan het niet zo zijn dat de aandelen zo weinig stegen....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      maandag 22 september 2008 @ 13:09:27 #145
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61822967
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 13:02 schreef Norrage het volgende:
    Ik neem aan dat de schaal logaritmisch is? Want ten tijde van Martin's afwezigheid van de tour (2006/2007) kan het niet zo zijn dat de aandelen zo weinig stegen....
    Toen was hij vooral van de baco's.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61824999
    Ik voel dat God begonnen is... Zijn er ergens live standen te zien?
      maandag 22 september 2008 @ 16:23:33 #147
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61827568
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef XL het volgende:

    [..]

    Ik denk dat voor Bolt dit compliment aan hem meer betekent dat die gouden plakjes uit China.
    Ik heb gehoord dat hij zijn gouden plakken al aan Martin heeft gedoneerd.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_61827732
    Martin schijnt de eerste set met 4-6 gewonnen te hebben. Uiteraard gunt hij zijn discipelen een derde set en daarom verliest hij de tweede met 6-2. Nu het allesbeslissende sluitstuk!

    http://www.tipex.cz/?page=forum&typ=chat&strana=1
    pi_61828494
    Gewonnen.



      maandag 22 september 2008 @ 16:59:49 #150
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61828622
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef wimderon het volgende:
    Gewonnen.

    [ afbeelding ]

    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61828843
    Jawel hoor, daar is hij weer.
    That's all folks!
      maandag 22 september 2008 @ 17:39:53 #152
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61829728
    Never in doubt
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61830667
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef NY_Giant het volgende:
    Martin schijnt de eerste set met 4-6 gewonnen te hebben. Uiteraard gunt hij zijn discipelen een derde set en daarom verliest hij de tweede met 6-2. Nu het allesbeslissende sluitstuk!

    http://www.tipex.cz/?page=forum&typ=chat&strana=1
    Dat van die driesetters is ondertussen standaard bij Hem. In de christelijke kerk noemen ze zoiets sacrament, maar wij weten wel beter hoe dat zit met God enzo.
    pi_61832205
    Met 6-4, 2-6 en 7-6 stuurt hij de Roemeen Ionita terug naar zijn armoedige onderkomen. God is terug!
    pi_61833921
    Ionita kan weer verder gaan met dakdekken, moet ook gebeuren.
    That's all folks!
    pi_61838209
    Woensdag tegen Fransman Eric Prodon of de Roemeen Gabriel Moraru
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      maandag 22 september 2008 @ 22:37:09 #157
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_61838246
    Een overwinning uit het Boekje.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 23 september 2008 @ 07:18:16 #158
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_61842603
    Overigens stond die Ionita in januari nog 800e, dus die was ook redelijk hard gestegen op de wereldranglijst. Tevergeefs, natuurlijk.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 23 september 2008 @ 08:03:56 #159
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61842865
    Prodon, die won de westrijd op TEAN International in Alphen. Toen Koning Martin de hele wedstrijd met een rietje dat was aangesloten op de biertank onder het clubhuis in zijn mond speelde.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      dinsdag 23 september 2008 @ 08:05:31 #160
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61842876
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 08:03 schreef XL het volgende:
    Prodon, die won de westrijd op TEAN International in Alphen. Toen Koning Martin de hele wedstrijd met een rietje dat was aangesloten op de biertank onder het clubhuis in zijn mond speelde.
    Dat was ook alleen maar omdat Martin met een tafeltennisbat speelde.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:57:52 #161
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61844476
    Dat was toch vorig jaar?
    Het jaar dat Hij zand in de ogen strooide van de tenniswereld om zo zijn geniale comeback niet te veel in het daglicht te stellen.
    Hij wil immers niet dat alle aandacht in de tenniswereld naar Hem uitgaat. Hij gunt de rest ook wat...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 23 september 2008 @ 14:34:55 #162
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61850354
    Hij moet tegen Prodon.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_61850757
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 14:34 schreef freiss het volgende:
    Hij moet tegen Prodon mag tegen Hem.
    pi_61850806
    Prodon en zijn top 20 slagen
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61854820
    "Prodon" klinkt als een dopingsmiddel
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      woensdag 24 september 2008 @ 02:53:25 #166
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_61868332
    Vanaf 1.30 is Hij te zien
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      woensdag 24 september 2008 @ 08:36:58 #167
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61869219
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 02:53 schreef freiss het volgende:
    Vanaf 1.30 is Hij te zien
    Hij is nu nog aan het afpilzen.
      woensdag 24 september 2008 @ 09:34:09 #168
    93767 Dom_Konijn
    Drunken lullabie
    pi_61870115
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 08:36 schreef Reya het volgende:

    [..]

    Hij is nu nog aan het afpilzen.
    Of is het indrinken?

    Mooi om Koning Martin weer terug te zien
    pi_61873935
    Hou het op opwarmen.
    That's all folks!
    pi_61876269
    Die Tsjechische chat van gister daar vond ik nog niets als ik op 'Verkerk' zocht...zal zo even zoeken of er al berichten tussen staan over God (Bůh in het Tsjechisch).
    Jack does it in real time...
      woensdag 24 september 2008 @ 15:07:29 #171
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61878135
    Met hoeveel heeft hij gewonnen?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61879468
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 15:07 schreef XL het volgende:
    Met hoeveel heeft hij gewonnen?
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61879480
    Jack does it in real time...
    pi_61879613
    quote:
    Dopingtest !

    ps. Dank voor de info !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_61879700


    pi_61879878
    Ach ja anders staat ie al voor de Australian Open #1 van de wereld.
    pi_61880303
    Martin maakt van Prodon gewoon een soort angstgegner, waarmee hij dan te zijner tijd wel weer afrekent. Het komt allemaal goed...
    pi_61880453
    Als je Pro Don bent ben je niet pro-Martin, dat keert zich t.z.t. tegen de Fransman.
    That's all folks!
    pi_61921301
    en uiteraard doet martin niet onder voor Nietsche, Einstein en Benjamin Franklin.

    Wat vind jij de beste quote ooit? (WFL)

    pi_61979857
    Martin heeft een wildcard afgedwongen voor een challenger in Spanje alwaar hij in de eerste ronde tegen een qualifier zal aantreden.
    pi_61980183
    Waar ergens in Spanje?
    That's all folks!
    pi_61980284
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
    Waar ergens in Spanje?
    Het altijd zonnige Tarragona.
      zondag 28 september 2008 @ 20:58:08 #183
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_61980308
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
    Waar ergens in Spanje?
    Tarragona. Het stadion is ook al bekend:

      zondag 28 september 2008 @ 21:14:07 #184
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_61980897
    De schilders zijn ook hier weer ingehuurd.
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_61984292
    Tarragona.

    Na de victorie in het klassieke Athene, nu weer tijd voor een huzarenstukje in het legendarische Romeinse Tarraco.
    Jack does it in real time...
    pi_62002445
    De klap van het verlies van martin in 2003 (tegen die onbekende iberier) is wereldwijd eindelijk verwerkt en begint door te werken in de financiele wereld. AEX vet in de min, fortis onderuit, etc
      maandag 29 september 2008 @ 22:45:33 #187
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_62011035
    Morgen de laatste wedstrijd op het centre court. Maar dat spreekt vanzelf.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_62022398
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Morgen de laatste wedstrijd op het centre court. Maar dat spreekt vanzelf.

    19.30
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62032630
    Ik hoorde net een brul, gevolgd door een lichtflits..eerste set afgelopen?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 30 september 2008 @ 20:15:40 #190
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_62032946
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 20:06 schreef Tim86 het volgende:
    Ik hoorde net een brul, gevolgd door een lichtflits..eerste set afgelopen?
    Nee, het bier schijnt op te zijn.
    pi_62033014
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Reya het volgende:

    [..]

    Nee, het bier schijnt op te zijn.
    Onmogelijk tijdens de wedstrijd, Martin zweet bier.
    pi_62033104
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 20:06 schreef Tim86 het volgende:
    Ik hoorde net een brul, gevolgd door een lichtflits..eerste set afgelopen?
    Kan ook zijn dat Verkerk geen zin had om te spelen en daarom door zijn brul een onweersbui boven het center court veroorzaakte.
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
      dinsdag 30 september 2008 @ 20:39:02 #193
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_62033594
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Chriz2k het volgende:

    [..]

    Onmogelijk tijdens de wedstrijd, Martin zweet bier.
    Moet die tegenstander hem wel aan het zweten krijgen... kleine kans
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_62035294
    Helaas, Martin kan aan de cerveza

    ( 7-5, 6-2)
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62035461
    Kerst en Oud en Nieuw komen eraan, in die periode moet "HIJ" als erkend bierdrinker natuurlijk pieken.
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_62035536
    aaaaaahrg dat MEEN je niet:@
    pi_62055549
    Martin EIKEL!
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 17:48:32 #198
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_62055867
    Ik kan geen goede verklaring bedenken voor dit verlies
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_62056580
    Ik ook niet.
    That's all folks!
      donderdag 2 oktober 2008 @ 02:26:13 #200
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_62067826
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Falco het volgende:
    Ik kan geen goede verklaring bedenken voor dit verlies
    Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_62071471
    Martinus, wat doet U?
    Er moet een groter doel zijn waarvan wij niet op de hoogte zijn door onze nietigheid.
      zondag 12 oktober 2008 @ 22:44:56 #202
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_62338344
    Wat duurden die tien dagen vol onzekerheid toch lang.
    quote:
    Martin Verkerk (foto) zal niet deelnemen aan het tennistoernooi in Tashkent. De oud-Roland Garros-finalist hoorde zaterdag dat hij mocht deelnemen aan het challengertoernooi, maar besloot niet af te reizen naar Oezbekistan. Zijn coach Tjerk Bogstra zegt zondag tegen het AD, dat Verkerk zich gaat voorbereiden op de kwalificaties voor het ATP-toernooi van Basel. ‘Daarna gaat hij voor vijf weken naar de Verenigde Staten om enkele hardcourttoernooien te spelen.’ (PvW)
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_62338500
    Dan zal Federer zich daar wel terugtrekken lijkt me..compleet zinloos als je niet voor de titel kan gaan..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 12 oktober 2008 @ 22:54:49 #204
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_62338648
    Het lijkt er dus op dat Martin even Federer wil verslaan op zijn eigen grond. Hoewel Hij vanzelfsprekend ook een wild card kon aanvragen, gaat Hij het doen via de kwalificaties, zodat hij meer punten krijgt voor de ranglijst.

    Over een paar weken staat Hij dus rond plaats 115
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_62367158
    Hij kwam vandaag weer voorbij in het sportjournaal
    pi_62367180
    Als laatste beeld nog wel, in slow motion
    pi_62439983
    Laat nog maar eens het legendarische zien. Ik genoot met volle teugen.
    That's all folks!
    pi_62440957
    Hopelijk komt Hij vandaag weer langs. Als Hij dat besluit.

    Ik zit in ieder geval met mijn Koning Martin shirtje op de bank.
    pi_62483091
    Mooit kut..heeft hij een wildcard tot de finale gekregen?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 19 oktober 2008 @ 14:02:56 #211
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_62502380
    Nu het norovirus in Lourdes heerst, is Martin de voornaamste bedevaartsbestemming geworden. Hij wilde wel meedoen aan het toernooi, maar kon het hotel niet uit vanwege alle devoten die zich in een wijde cirkel eromheen hadden verzameld.
      zondag 19 oktober 2008 @ 16:26:05 #212
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_62505874
    We wisten het natuurlijk allemaal al, maar het is nu onomstotelijk bewezen. Martin is de verlosser.

    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_62525916
    De FOK! BN interviews editie 2008: here we go again.
    Steun allen deze fantastische kans
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62545493
    Hij moet het gewoon worden!
    That's all folks!
    pi_62546918
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 02:03 schreef -Vaduz- het volgende:
    Hij moet het gewoon worden!
    Al 16 x Martin
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_62547289
    En ik heb er nog eentje aan toegevoegd
    Vicariously I live while the whole world dies
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:54:29 #217
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_62550297
    en ik ook
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:20:59 #218
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_62552018
    Die kan niet op tegen de stem van het volk. Laat Martin toevallig ook 'De stem van het volk zijn', geen toeval.
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:03:30 #220
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_62552040
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
    Die kan niet op tegen de stem van het volk. Laat Martin toevallig ook 'De stem van hetder volkeren zijn', geen toeval.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_62556744
    Zullen 'we' alvast wat vragen bedenken?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:08:11 #222
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_62557141
    Dat Hij nog niets aan die kromme TT gedaan heeft.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:18:45 #223
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_62557442
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 16:08 schreef APK het volgende:
    Dat Hij nog niets aan die kromme TT gedaan heeft.
    Je hebt het onjuiste spatiegebruik gesignaleerd?
    Nulla verba sed acta
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:03:53 #224
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_62558689
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Leonoor het volgende:

    Je hebt het onjuiste spatiegebruik gesignaleerd?
    Onder andere, ja.
    Hoeveel Martin Verkerken heb jij trouwens al?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_62559255
    Geen. Hij is dan ook een collectors item.
    pi_62559420
    Het gaat wel hard met de aanvraag voor Martin
    pi_62559647
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 17:34 schreef TheArt het volgende:
    Het gaat wel hard met de aanvraag voor Martin
    En terecht.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:00:10 #228
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_62559886
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 17:03 schreef APK het volgende:

    [..]

    Onder andere, ja.
    Hoeveel Martin Verkerken heb jij trouwens al?
    Ik heb er 4 in de schuur staan, onder een zeiltje, als reserve, en daarnaast 1 in de auto, 1 in de keuken en 1 hier op kantoor om me gezelschap te houden en de al te ingewikkelde vraagstukken voor mij op te lossen, in al zijn wijsheid. Ik heb er trouwens ook 1 op het oog waarvan de rechterpink ontbreekt. Die schijnt extra veel waard te zijn op de zwarte markt. Hoeveel heb jij er?
    Nulla verba sed acta
    pi_62560994
    Ik heb een Talismartin die ik altijd bij me draag.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:05:04 #230
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_62561209
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 18:00 schreef Leonoor het volgende:

    [..]

    Ik heb er 4 in de schuur staan, onder een zeiltje, als reserve, en daarnaast 1 in de auto, 1 in de keuken en 1 hier op kantoor om me gezelschap te houden en de al te ingewikkelde vraagstukken voor mij op te lossen, in al zijn wijsheid. Ik heb er trouwens ook 1 op het oog waarvan de rechterpink ontbreekt. Die schijnt extra veel waard te zijn op de zwarte markt. Hoeveel heb jij er?
    Ik heb niet eens een Pink.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_62571800
    Ik draag zijn voornaam, dat helpt me het leven door.
    That's all folks!
    pi_62574329
    Wij zijn allen geschapen naar het evenbeeld van Martin. Dat de een wat minder lijkt dan de ander ligt slechts aan de feilbaarheid van god.
    Derhalve heb ik geen Martin Verkerk nodig, maar een spiegel!
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_62656419
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 17:34 schreef TheArt het volgende:
    Het gaat wel hard met de aanvraag voor Martin
    Hier en daar toch een verloren ziel die niet begrijpt dat je alles wat je over wie dan ook zou willen weten ook gewoon aan Hem kunt vragen
    pi_62707030
    Ik keek vandaag in de koelkast, was mn bier ineens op. De stiekemerd
    Vicariously I live while the whole world dies
    pi_62711027
    That's all folks!
      maandag 10 november 2008 @ 01:20:53 #236
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_63095464
    quote:
    Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.
    Wat een held.
    pi_63100858
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef thijsdetweede het volgende:

    [..]

    Wat een held.
    Even subtiel laten doorschemeren wie Hij werkelijk is !

    Ook fijn om te weten dat hij alweer top 50 niveau heeft.
    pi_63107188
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef thijsdetweede het volgende:

    [..]

    Wat een held.
    pi_63107469
    Wat een onverstoorbare, ongelooflijk en heldhaftige held is martin toch
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_63108326
    quote:
    Al staat er wel een foutje op de cover. Daar had natuurlijk 'De beste speler ooit' moeten staan.
    pi_63117517
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef thijsdetweede het volgende:

    Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig
    Wat een held.


    Nu MOET FOK er overheen !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63119407
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef kleinzusje het volgende:

    [..]



    Nu MOET FOK er overheen !
    Dat is toch haast het bewijs dat Hij ook in Zijn aardse verschijning FOK leest.
      dinsdag 11 november 2008 @ 11:57:16 #244
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_63125433
    speelt ie nog deze week?
    fijn!
    pi_63126016
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 11:57 schreef suus21 het volgende:
    speelt ie nog deze week?
    Deze week heeft God andere prioriteiten.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:50:56 #246
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_63129608
    ik dacht dat ie alle challengers ging spelen in amerika rondom deze tijd..
    fijn!
    pi_63195820
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 00:26 schreef eentwee het volgende:

    [..]

    Dat is toch haast het bewijs dat Hij ook in Zijn aardse verschijning FOK leest.
    De FOK! BN interviews editie 2008: here we go again.
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63264330
    Wat een eer voor Rajeev Ram! Uitverkoren om tegen Martin figureren in de eerste ronde van de Knoxville Challenger in de VS...

    [ Bericht 30% gewijzigd door NY_Giant op 16-11-2008 15:47:34 ]
    pi_63265147
    Ram versloeg eerder dit jaar al wel the Magicien hoor
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_63271232
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 16:15 schreef Tim86 het volgende:
    Ram versloeg eerder dit jaar al wel the Magicien hoor
    Dat hoort allemaal bij God's tactiek. Eerst geeft Hij Ram wat aanzien om hem vervolgens tot de grond aan toe af te breken.
    pi_63297320
    Morgen loopt heel Knoxville en omstreken uit.
    That's all folks!
      maandag 17 november 2008 @ 19:44:14 #252
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63297354
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
    Morgen loopt heel Knoxville en omstreken uit.
    Barack Obama schijnt een toespraak te geven, als opwarmertje.
      maandag 17 november 2008 @ 23:42:39 #253
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_63304901
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Reya het volgende:

    [..]

    Barack Obama schijnt een toespraak te geven, als opwarmertje.
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
    pi_63306068
    "Yes HE can!"
    That's all folks!
    pi_63306456
    Wat klopt hier niet? God speelt morgen de derde partij op..................... baan 4! En dat op het toernooi waarvan Hij in 2002 zowel enkel- als dubbelspel wist te winnen. Zal Hij dat dan zelf zo gewild hebben?
    pi_63308669
    Hij wil die Ram niet teveel in de spotlights zetten.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      dinsdag 18 november 2008 @ 21:31:00 #257
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_63328798
    Martin is niet op komen dagen volgens menstennisforums. Ik ben er echter vrij zeker van dat hij gewoon zo snel bewoog dat hij voor niemand te volgen is.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_63328861
    Niet op komen dagen ?
      dinsdag 18 november 2008 @ 21:33:41 #259
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63328905
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
    Niet op komen dagen ?
    Schande dat die wedstrijd begint terwijl de plaatselijke bar nog niet is gesloten.
    pi_63329058
    Inderdaad een no show, waarschijnlijk vanwege de baanindeling. Of zouden ze niet eens bij de bar van het spelershotel hebben gekeken



    pi_63332197
    Op baan 4 kon hij er ook nooit een show van maken. Shame on de toernooi-organisatie.
    That's all folks!
    pi_63335533
    haha dit is wel echt cult
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_63335551
    No Show
    Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
    ----
    pi_63337945
    Wat briljant!

    Het moge duidelijk zijn dat Nick van der Meer de rest van zijn tenniscarriere te danken heeft aan de ruimte die Martin hem bood.
      woensdag 19 november 2008 @ 09:50:13 #265
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_63338136
    Als ik die Ram was zou ik me dit aantrekken en stoppen met tennis. Het is duidelijk dat er tegen hem geen van show te maken valt.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_63341275
    Wat een meesterplan.
    Nick van der Meer is de nieuwe messias.
    Verkerk lanceert hier zijn carriere mee.
    Door dat Ram zich voor bereid op een ontmoeting met HEM zal hij niet gemotiveerd zijn waardoor NvdM kan excelleren. Hij zal een glimp van zijn grootshied laten zien.
    Want groots moet hij zijn anders zou HIJ dit nooit doen.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_63342533
    Vreemd dat Nick van der Meer heeft verloren.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:53:11 #268
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_63342835
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef Chriz2k het volgende:
    Vreemd dat Nick van der Meer heeft verloren.
    Als apostel volg je je leider altijd natuurlijk.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_63345416
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef Chriz2k het volgende:
    Vreemd dat Nick van der Meer heeft verloren.
    Eerbetoon aan HEM dus
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63349798
    Hij heeft z'n makker van Sportweek blijkbaar nog niet gesproken. Of ze hebben niet naar de juiste telefoon gebeld of....
    That's all folks!
    pi_63452772
    Nu begrijp ik Martin's 'No Show'... Hij is rechtstreeks naar het tropische Cancún vertrokken alwaar hij deel zal nemen aan de plaatselijke challenger. Hij heeft voor zijn barmaatje Cesar Ramirez een wildcard geregeld.

    pi_63456038
    En het schilderij hierboven heeft hij zelf gemaakt trouwens, dat men niet denkt dat het zomaar een foto is.
    That's all folks!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 november 2008 @ 02:25:20 #273
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_63468234
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      maandag 24 november 2008 @ 08:15:37 #274
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63469574
    Dubbele voorspoed voor Mexico, overigens, want de aandelen in tequilastokers zijn ook fors in waarde gestegen. Marktanalisten gissen nog naar de exacte oorzaak hiervan.
    pi_63503638
    Vierde partij in het Estadio

    Zoals het hoort natuurlijk!
    pi_63503762
    Maar dan zie je dit weer staan bij het schema
    quote:
    MATCHES WILL BE CALLED FROM THE PLAYERS' LOUNGE & LOCKER-ROOM
    Hoe willen ze Martin dan oproepen ?
    pi_63506362
    Martin hoort alles natuurlijk. Net als Superman.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_63506526
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63524193
    Hij begint ongeveer nu aan z'n partijtje tegen Ramirez
    sig verwijderd door FA
    pi_63524599
    Spielerei.
    That's all folks!
    pi_63524903
    Hier staat opeens Echagaray ipv Verkerk

    http://www.torneoscasablanca.com/eventos_49_2.html

    Volgens mij is Martinus ons allemaal in het ootje aan het nemen
    pi_63525852
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef wimderon het volgende:
    Hier staat opeens Echagaray ipv Verkerk

    http://www.torneoscasablanca.com/eventos_49_2.html

    Volgens mij is Martinus ons allemaal in het ootje aan het nemen
    Was mij ook opgevallen... Wellicht een vermomming?
    pi_63525930
    Bruno ECHAGARAY (MEX)
    vence a
    Cesar RAMIREZ (MEX)
    2-3, ret.

    Zijn ze misschien allemaal naar de klote nadat ze geprobeerd hebben Martin's drinkgedrag een nachtje te volgen?
      woensdag 26 november 2008 @ 11:48:17 #284
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_63532325
    quote:
    Tennisser Verkerk ook niet in Cancun
    Uitgegeven: 26 november 2008 11:36
    Laatst gewijzigd: 26 november 2008 11:37

    CANCUN - Tennisser Martin Verkerk heeft ook het challengertoernooi in het Mexicaanse Cancun aan zich voorbij laten gaan. Vorige week haakte hij ook al af in Knoxville, hoewel hij bij beide toernooien in het hoofdschema stond.


    Een misverstand, denkt zijn coach-op-afstand Tjerk Bogtstra. “Misschien heeft hij zich vergeten af te melden.” Volgens Bogtstra heeft Verkerk eerder al besloten tijdens zijn Amerikaanse stage geen toernooien meer te spelen. “Dat kan ook niet meer, want het seizoen zit er daar op.”

    Naar redenen is het ook voor Bogtstra gissen. De parttime coach was aanvankelijk nog van plan naar de Verenigde Staten te reizen. “Je zult het aan hem moeten vragen.” Volgens Bogtstra is de samenwerking tussen het tweetal nog intact. “Ik heb in ieder geval nog niet het tegendeel gehoord.”

    Verkerk kwam sinds eind september (Taragona) niet meer in actie. In de Spaanse plaats maakte hij zijn rentree na een blessure aan de enkelbanden.

    (c) ANP
    Nee, natuurlijk niet! Waarschijnlijk hebben de organisatoren nog stad en land afgezocht om hem te vinden, maar als Martin niet gevonden wil worden, dan wordt ie niet gevonden.
    Weisst
    pi_63533131
    Bogstra zeurt natuurlijk ook niet, dat zou wel het domste zijn als je je soms in Martins buurt mag begeven.
    That's all folks!
    pi_63533630
    Duidelijk een gevalletje van toernooidirecteuren die hun tribunes vol willen krijgen door Martin aan te kondigen
    pi_63536261
    Martin heeft al zijn tijd gewoon nodig om de mails van FOK! te beantwoorden
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      woensdag 26 november 2008 @ 17:23:47 #288
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_63541241
    Martin wil natuurlijk vanuit het niets de Australian Open winnen bij de start van volgend seizoen

    Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk, maar altijd met een doel

    Martin Verkerk, winnaar Australian Open 2009
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_63541333
    De wegen van Martin zijn ondoorgrondelijk.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_63550404
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 17:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Martin wil natuurlijk vanuit het niets de Australian Open winnen bij de start van volgend seizoen
    Hij staat als enige al in het speelschema.
    That's all folks!
    pi_63566026
    Sluiter is natuurlik weer begonnen met tennis om nog een keer te mogen dubbelen met hem.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 27 november 2008 @ 15:07:16 #292
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_63566800
    Wanneer is eigenlijk de volgende wedstrijd die Hij niet speelt?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_63696185
    Wat een heidenen daar bij Tennisactueel. Ene jaap schrijft het volgende:
    quote:
    Ik snap niet dat er nog steeds Verkerk-fans zijn. Elke keer die hand boven z'n hoofd. En elke keer vinden "we" het zo zonde als hij weer geblesseerd is. Mijn mening is dat Verkerk een vervelend, egoïstisch, over-het-paard-getild-mannetje is. Dat was jaren geleden al zo. Deze man is zo veranderd door die paar succesjes die hij heeft gehad, dat hij iedereen om zich heen jaren lang heeft laten stikken: vrienden, coaches, davis cup-coaches, collega's, enz. En elk interview maar beweren dat hij nog steeds top 20-niveau heeft, of top 50. Goed, hij heeft een paar mooie dingen laten zien. Maar hij heeft gigantische mazzel dat hij zo'n rijke papa heeft, anders was het al 3 keer afgelopen geweest voor hem toen hij begin 20 was. En nu dan weer dat slappe gedoe door zich overal terug te trekken en maar niks van zich laten horen. Iedereen z'n eigen mening, maar mijn mening is dat Verkerk nog harder door de mand valt als mens, dan als tennisser.
    http://tennisactueel.nl/News.aspx?NewsId=684

    Moge Martinus hem genadig zijn...

    [ Bericht 3% gewijzigd door NY_Giant op 02-12-2008 15:05:41 ]
    pi_63696589
    Je ziet wel dat jaap het niet helemaal begrijpt. Hij kon op z'n minst als volgt reageren:
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef NY_Giant het volgende:
    "Ik snap niet dat er nog steeds Verkerk-fans zijn. Elke keer die hand boven Zn hoofd. En elke keer vinden "we" het zo zonde als Hij weer geblesseerd is. Mijn mening is dat Verkerk een vervelend, egoïstisch, over-het-paard-getild-mannetje is. Dat was jaren geleden al zo. Deze man is zo veranderd door die paar succesjes die Hij heeft gehad, dat Hij iedereen om zich heen jaren lang heeft laten stikken: vrienden, coaches, davis cup-coaches, collega's, enz. En elk interview maar beweren dat Hij nog steeds top 20-niveau heeft, of top 50. Goed, Hij heeft een paar mooie dingen laten zien. Maar Hij heeft gigantische mazzel dat Hij zo'n rijke papa heeft, anders was het al 3 keer afgelopen geweest voor Hem toen Hij begin 20 was. En nu dan weer dat slappe gedoe door zich overal terug te trekken en maar niks van Zich laten horen. Iedereen z'n eigen mening, maar mijn mening is dat Verkerk nog harder door de mand valt als mens, dan als tennisser. "

    http://tennisactueel.nl/News.aspx?NewsId=684

    Moge Martinus hem genadig zijn...
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:12 #295
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_63697283
    Ik heb even geprobeerd na te kijken wie deze 'jaap' was m.b.v. zijn IP-adres, maar het leverde helemaal niets op. Het enige wat ik zag in de broncode waren vallende rijen groene letters, tekens en cijfers. Ik denk dat Martin hier mee te maken heeft, wellicht dat hij het zelf heeft gepost om ons een lesje in perspectief te geven. Dit moet ons aansporen om nog enthousiaster het woord te verspreiden. Jullie gaan toch nog steeds elke zaterdag langs de deuren bij mensen met De Verkerktoren, zijn evangelie?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:41:29 #296
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_63697764
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef NY_Giant het volgende:
    Wat een heidenen daar bij Tennisactueel. Ene jaap schrijft het volgende:
    [..]

    http://tennisactueel.nl/News.aspx?NewsId=684

    Moge Martinus hem genadig zijn...
    Ik denk dat het van iemand komt die het net niet gehaald heeft en daar Hem voor verantwoordelijk houdt.
    Tja, soms zien mensen niet in dat God voor iedereen zijn plek heeft...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:58:50 #297
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_63701688
    Die Jaap
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:08:59 #298
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_63703474
    Wat een faalhaas, die Jaap.
    Steek je kop maar in het zand jongen.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:30:19 #299
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_63704200
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Ik heb even geprobeerd na te kijken wie deze 'jaap' was m.b.v. zijn IP-adres, maar het leverde helemaal niets op. Het enige wat ik zag in de broncode waren vallende rijen groene letters, tekens en cijfers. Ik denk dat Martin hier mee te maken heeft, wellicht dat hij het zelf heeft gepost om ons een lesje in perspectief te geven. Dit moet ons aansporen om nog enthousiaster het woord te verspreiden. Jullie gaan toch nog steeds elke zaterdag langs de deuren bij mensen met De Verkerktoren, zijn evangelie?
    Met het racket tussen de deur heb ik al vele huizen kunnen binnendringen en vele mensen kunnen 'verkeren'
    Weisst
    pi_63709350
    Toch zou een gespeelde wedstrijd weer eens leuk zijn.
    pi_63709463
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:30 schreef erkel het volgende:

    [..]

    Met het racket tussen de deur heb ik al vele huizen kunnen binnendringen en vele mensen kunnen 'verkeren'
    Ik noem het altijd bekerken in plaats van bekeren.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')