Ik mag niet meer met de trein, het ding moet eerst afquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef Fha het volgende:
Als je vanavond nog met de trein gaat help ik je!
arme jij.. succes!![]()
Ohnoes! Dan is het wel echt hel jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik mag niet meer met de trein, het ding moet eerst af
weekend ov ftw..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
De OVkaart is ook nog eens niet geldig.
* lotgenoot
Ik ben eigenlijk best heel ver. Ik moet nog wat aan de inleiding en de discussie prutsen, maar dat vind ik juist de ergste onderdelen..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:06 schreef ioko het volgende:
Ik weet het, het is het meest rottige werk dat ik ooit heb gedaan (ook nog 2 keer). Hoe ver ben je?
Over een EEG-onderzoek naar de verwerking van taal. Ongeveer dan, he.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef Thomass het volgende:
Waar gaat je scriptie over?
Dat is het grootste probleem nog, ik dien dit leuk te vinden want de komende jaren ga ik niets anders doen dan schrijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef amaranta het volgende:
Ik ken het. Gelukkig heb ik die van mij vorige week EINDELIJK op de post gedaan. Begeleider kan hem begin augustus beoordelen.
Dan ben ik voorgoed klaar en ga ik NOOIT meer een studie volgen.
Mijne hoeft pas 5 december af te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:56 schreef tuxepux het volgende:
Een scriptie schrijven is niet leuk.
En toch moet het.
Hij is bijna af, maar toch nog net niet, en het schiet niet op![]()
Klacht: lijkt me duidelijk.
Freud? Oja, dat is die coke-verslaafde die in het eerste jaar even werd besproken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS studeert psychologie. Logisch dat je dan flink moet nadenken over iets wat Freud allang heeft uitgevonden.
In dat geval zal TS in de toekomst nog wel heel wat te schrijven hebben: sollicitatiebrievenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS studeert psychologie.
Uh, nee. Ik ben de komende 5 jaar nog wel onder de pannenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:03 schreef Heremeteit het volgende:
In dat geval zal TS in de toekomst nog wel heel wat te schrijven hebben: sollicitatiebrieven
TS gaat promoveren?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:14 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik ben de komende 5 jaar nog wel onder de pannen
Ik moet eigenlijk ook niet zeiken, ik hoef het ding maar 1x aan te passen. Taal was prima (en dat is leuk om te horen want ik schrijf in het Engels en mijn begeleider heeft 15 jaar in Amerika gewoond), er moet alleen nog een artikel in en wat extra bla erbij. Maar ik had gisteren een baaldagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb het nooit een vervelend werk gevonden. Ik vond het juist erg leuk. Maar ik was dan ook erg goed (dat meen ik serieus). De discussies met je begeleiders, mooi taalgebruik toepassen tijdens het schrijven, het document mooi opmaken met mooie grafiekjes en tabelletjes. Mooiste tijd van mijn leven om eerlijk te zijn. Maar ik heb dan ook niet de ellende meegemaakt van herschrijven over herschrijven. Men was met ieder stuk dat ik liet lezen zeer tevreden.
Goed opgemerkt, psychologie is nou niet één van de studies waar je na het afstuderen snel aan een (lucratieve) baan komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
In dat geval zal TS in de toekomst nog wel heel wat te schrijven hebben: sollicitatiebrieven
Bedankt voor deze heldere analyse van de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Goed opgemerkt, psychologie is nou niet één van de studies waar je na het afstuderen snel aan een (lucratieve) baan komt.
Hetzelfde geldt voor de meeste economische en rechtenstudies; doe je echter geneeskunde (of een afgeleide daarvan), dan hoef je niet lang op groen licht te wachten.
Als je je best doet vind je heus wel wat hoor, je doet zeker geneeskunde en kent vast allemaal kansloze mensen die geen werk kunnen vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de meeste economische en rechtenstudies; doe je echter geneeskunde (of een afgeleide daarvan), dan hoef je niet lang op groen licht te wachten.
Ik doe niet eens geneeskunde!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Als je je best doet vind je heus wel wat hoor, je doet zeker geneeskunde en kent vast allemaal kansloze mensen die geen werk kunnen vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |