Uh, nee. Ik ben de komende 5 jaar nog wel onder de pannenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:03 schreef Heremeteit het volgende:
In dat geval zal TS in de toekomst nog wel heel wat te schrijven hebben: sollicitatiebrieven
TS gaat promoveren?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:14 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik ben de komende 5 jaar nog wel onder de pannen
Ik moet eigenlijk ook niet zeiken, ik hoef het ding maar 1x aan te passen. Taal was prima (en dat is leuk om te horen want ik schrijf in het Engels en mijn begeleider heeft 15 jaar in Amerika gewoond), er moet alleen nog een artikel in en wat extra bla erbij. Maar ik had gisteren een baaldagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb het nooit een vervelend werk gevonden. Ik vond het juist erg leuk. Maar ik was dan ook erg goed (dat meen ik serieus). De discussies met je begeleiders, mooi taalgebruik toepassen tijdens het schrijven, het document mooi opmaken met mooie grafiekjes en tabelletjes. Mooiste tijd van mijn leven om eerlijk te zijn. Maar ik heb dan ook niet de ellende meegemaakt van herschrijven over herschrijven. Men was met ieder stuk dat ik liet lezen zeer tevreden.
Goed opgemerkt, psychologie is nou niet één van de studies waar je na het afstuderen snel aan een (lucratieve) baan komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
In dat geval zal TS in de toekomst nog wel heel wat te schrijven hebben: sollicitatiebrieven
Bedankt voor deze heldere analyse van de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Goed opgemerkt, psychologie is nou niet één van de studies waar je na het afstuderen snel aan een (lucratieve) baan komt.
Hetzelfde geldt voor de meeste economische en rechtenstudies; doe je echter geneeskunde (of een afgeleide daarvan), dan hoef je niet lang op groen licht te wachten.
Als je je best doet vind je heus wel wat hoor, je doet zeker geneeskunde en kent vast allemaal kansloze mensen die geen werk kunnen vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de meeste economische en rechtenstudies; doe je echter geneeskunde (of een afgeleide daarvan), dan hoef je niet lang op groen licht te wachten.
Ik doe niet eens geneeskunde!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Als je je best doet vind je heus wel wat hoor, je doet zeker geneeskunde en kent vast allemaal kansloze mensen die geen werk kunnen vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |