quote:
Ik kijk alleen FOP... en af en toe Jimmy Neutron (maar dan meer omdat dat vaak na FOP komt)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
Helemaal mee eens, maar dat geld overigens voor ongeveer alles wat ze uitzenden!
Wayside is mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik kijk alleen FOP... en af en toe Jimmy Neutron (maar dan meer omdat dat vaak na FOP komt)
Ja geloof het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Agiath het volgende:
Opzich wel leuke cartoon.
Makers van Dexters lab toch?
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Agiath het volgende:
Opzich wel leuke cartoon.
Makers van Dexters lab toch?
Maar de tekenstijl lijkt wel erg op elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik dit
Best ziekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik dit
Die serie wordt echt te vaak en willekeurig herhaald inderdaad, maar ik vind m wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk altijd op Nickolodeon die serie met dat jochie dat dan tips geeft om de middelbare school te overleven.
Heb nu in 1 week tijd al 10x die aflevering gezien over die schoolteams en dat hij dan basketbalschoenen maat 55 aan gaat trekken..... SAAI.
Zekersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar de tekenstijl lijkt wel erg op elkaar
haha wowquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
Snif.. het is zo lang geleden al weer.. snif..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef godigita het volgende:
Cartoon Network was een nietje in mijn leven. Maar dan wel de ca. 1997 Cartoon Network, en niet die gedubte bagger van nu.
24-uurs Cartoon Network met van die ultra vage tekenfilms 's nachts
Ja...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Snif.. het is zo lang geleden al weer.. snif..
Inderdaad. En deze tekenfilm is voor de verandering eens wel leuk/goed nagesynchroniseerd. Bijna leuker dan de Engelse versiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef MASD het volgende:
vooral de dubbelzinnige volwassen humor die kinderen niet snappen doet het voor mij.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef godigita het volgende:
Cartoon Network was een nietje in mijn leven. Maar dan wel de ca. 1997 Cartoon Network, en niet die gedubte bagger van nu.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef MASD het volgende:
Ultiem toffe cartoon, vooral de dubbelzinnige volwassen humor die kinderen niet snappen doet het voor mij.
Of die groundhog, die doordraait als ie zijn eigen schaduw zietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die aflevering met "De schreeuw" die schreeuwt omdat hij een "F" of "1" heeft
Ned's Survivalgidsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk altijd op Nickolodeon die serie met dat jochie dat dan tips geeft om de middelbare school te overleven.
Heb nu in 1 week tijd al 10x die aflevering gezien over die schoolteams en dat hij dan basketbalschoenen maat 55 aan gaat trekken..... SAAI.
die is ook geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:01 schreef godigita het volgende:
[..]
Of die groundhog, die doordraait als ie zijn eigen schaduw ziet
Ik vind ned's survivalgids dus echt zoo stom!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef Plane_mad het volgende:
[..]
Ned's Survivalgidsen die heb ik inderdaad ook inmiddels al een aantal keer gezien
Ned blijft wel schattig![]()
OT: Fairly Odd Parents is cool!Spongebob heb ik trouwens al tijden niet gezien, hoelaat komt dat?
'Zeg Timmy, waar heb je die tank vandaan?'quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:01 schreef godigita het volgende:
[..]
Of die groundhog, die doordraait als ie zijn eigen schaduw ziet
"Zeg liefje, waar is mijn broek?"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef MASD het volgende:
[..]
'Zeg Timmy, waar heb je die tank vandaan?'
- 'euuh... Het internet?'
Lig ik nog elke keer om dubbel
Oh jaa Cookie is gewoon leip en het is zonde dat het is na-gesynchroniseerd... in het Engels lijkt het me veel leukerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ned's survivalgids dus echt zoo stom!!Ik erger me dood aan dat cookie figuur (eigenlijk aan al die figuren)
Komt FOP nog vandaag?
Haha hoe kan het ook anders. Jij en R&S hebben allebei 1 overeenkomst. Beide zeer ziekelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck die tekenfilms met al die NL-se stemmenvroegahhhhh hadden we die pwn shizzle! Ren & Stimpy ftw
Ren&Stimpy is de beste cartoon ooit gemaakt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck die tekenfilms met al die NL-se stemmenvroegahhhhh hadden we die pwn shizzle! Ren & Stimpy ftw
Ik heb er echt een schijthekel aan en vooral aan die Cookie inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ned's survivalgids dus echt zoo stom!!Ik erger me dood aan dat cookie figuur (eigenlijk aan al die figuren)
Komt FOP nog vandaag?
Cartoon Network op de digitale tv van UPC kan je gewoon op Engels zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef godigita het volgende:
Dat heb ik tegenwoordig niet meer, dus no dice voor mijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Cartoon Network op de digitale tv van UPC kan je gewoon op Engels zettenJohnny Bravo in het Engels
"Muuummmm, Cow is acting stupid again!!"quote:
mama had a chicken, mama had a cowquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:44 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
"Muuummmm, Cow is acting stupid again!!"
Don't touch the hair.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef RichardRichard het volgende:
Johnny Bravo was toch wel de meester hoor, jammer dat ik geen CN meer heb:(:(:(
Ik denk dat ze bedoelt dat Animaniacs sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ga fietsen
Animaniacs in engels is hoe het hoort, tegenwoordig wordt alles vertaald
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
Je bent gek, animaniacs zijn de top wat betreft slapstick/absurde humor. En nee, in het Nederlands kan ik ze niet waarderen. Engels is hier duidelijk de betere.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:32 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat Animaniacs sowiesois, en in dat geval ben ik het eens
Dat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:32 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat Animaniacs sowiesois, en in dat geval ben ik het eens
Ja inderdaad, ik kan me herinneren dat ik het vroeger wel leuk vond, maar nu weet ik echt niet meer waarom.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat jaIk heb alles ook liever in het Engels. Vruuugaah keek ik geloof ik wel eens Animaniacs, maar sinds het op Nickelodeon is erger ik me dood
de show opzich was toendertijd grappig, maar dan wel de engelse versie..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:32 schreef godigita het volgende:
[..]
Volgens mij heet Fox Kids nu echt Jetix. Maar ik word doodziek van de gedubte tekenfilms. Omdat kleine kinderen geen Engels kunnen verstaan of Nederlands kunnen lezen moet iedere kijker maar de Nederlandse versie horen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:53 schreef RichardRichard het volgende:
Sowieso die tekenfilms in het nederlands zijn bagger, vooral als je af en toe zapt op bijvoorbeeld foxkids ofzo. Als je niet kijk maar wel luister hoor je in elke serie dezelfde stemmen. Laatst dacht ik HEY POKEMON maar het was heul pokemon niet maar iets anders, doe mij maar de engelse versies.
Kim is leuk, zowel engels als nederlands gezien (engels is immers verder qua seizoenen) en ik weet niet welke ik prefereer...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef wdn het volgende:
Als het om Nick gaat staat Kim Possible bovenaan.
Wat hij zegt, ik kots er opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ga fietsen
Pinkey and The Brainquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ga fietsen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef Ascendancy het volgende:
FOP is gewoon echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige goede nagesynchroniseerde serie. Cosmo is geweldig in het Nederlands.
Avatar op Nickelodeon was ook wel leuk, alleen dan heb je weer die tenenkrommende nasynchornisatie en met meer volwassene naar anime neigende series, is dat te dodelijk.
En die commerciele kutamerikanen halen alles van het internet af.
Die japanners laten het tenminste staan
Meest bizarre cartoon ooit ja.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij heet Fox Kids nu echt Jetix. Maar ik word doodziek van de gedubte tekenfilms. Omdat kleine kinderen geen Engels kunnen verstaan of Nederlands kunnen lezen moet iedere kijker maar de Nederlandse versie horen?
Brieven schrijven helpt niet, bellen evenmin, een van de dagen breng ik hoogstpersoonlijk bezoek aan Nickelodeon en Jetix. En relax, het enige geweld dat ik zal gebruiken is mijn (aangedikte) betoog.
Ik maakte het al duidelijk: laat degenen die geen Engels kunnen verstaan/niet goed kunnen lezen Sesamstraat of iets dergelijks volgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je dat hun doelgroep is? Volwassenen die af en toe een tekenfilm kijken?
ach... ik hoor genoeg klachten over de geweldadige series op jetix e.d. terwijl die zich willen profileren als kinder zender..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maakte het al duidelijk: laat degenen die geen Engels kunnen verstaan/niet goed kunnen lezen Sesamstraat of iets dergelijks volgen.
Ik lig er ook wakker van dat Fox Kids ooit op het idiote idee is gekomen om nieuwe tekenfilms in het Nederlands in te spreken in plaats van ondertitels te monteren. Fox Kids was (samen met Telekids) ooit dé zender waarbij je een niet te missen kans had om gratis Engels te leren. Af en toe werd er wel een tekenfilm nagesynchroniseerd uitgezonden, maar er werd wel degelijk rekening gehouden met het brede publiek.
Het nasynchroniseren van tekenfilms vind ik een onterechte beloning voor oudere kinderen die niet goed kunnen lezen/Engels kunnen verstaan (en ook geen moeite doen) en een onterechte straf voor leeftijdsgenootjes die daar wel goed in zijn en interesse tonen voor een vreemde taal.
Gejat van het plaatselijke FOP topic maarja, die heeft het weer gejat van de serie jwt.quote:''heee zoon, zin om met je vader de hele dag te gaan honkballen in het park?!!''
JA!
''Nou, dat is dan jammer want je moeder en ik gaan heel de dag ham eten in het ham restaurant''
Waarschijnlijk bedoelde je daar Jetix, maar voor de zekerheid; Kim Possible is van Jetixquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Als het om Nick gaat staat Kim Possible bovenaan.
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:26 schreef WensMeester het volgende:
Timmy's vader is een held![]()
[..]
Gejat van het plaatselijke FOP topic maarja, die heeft het weer gejat van de serie jwt.
[ afbeelding ]
Allemaal met zo'n ballon op de roltrap.quote:
NOOIT GEZIENquote:Op zondag 20 juli 2008 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Allemaal met zo'n ballon op de roltrap.![]()
Klopt, ik vind de Amerikaanse Timmy zelfs irritant klinken. Bij SpongeBob is de nasynchronisatie ook wel goed gelukt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
Fairly Odd Parents is leuk ja
Een van de weinige series waar ik het niet zo heel erg vind dat het is nagesynchroniseerd
quote:
en dat doet nickelodeon niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dat is dan niet de reden om meteen alles te dubben?
Jetix verkoopt alleen kletskoek, ik zou iedereen afraden deze zender te bekijken. Geen harde realiteit laten zien, maar kinderen hersenspoelen met verderfelijke onzin.![]()
Nee.quote:
oxnard montalvoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die serie wordt echt te vaak en willekeurig herhaald inderdaad, maar ik vind m wel leuk.
En ik mis de angry beavers ook, die aflevering met die monsters en aliens
Met oxnard ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |