How sadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Rianne84 het volgende:
mijn ex vindt zich beroemd genoeg om een wikipedia pagina over zichzelf te schrijven...
En ging dat een beetje, zo rechtopstaand? Zat zijn neus niet in de weg?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
Ik heb wél staan ketsen met Sebastian Labrie.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ging dat een beetje, zo rechtopstaand? Zat zijn neus niet in de weg?.
Bassie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:57 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb 6 weken "iets" gehad met een semi BN-er. Volgens mij zeggen de volgende drie woorden genoeg:
Hoe is tie?!
Je kan er geen kinderen van krijgen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit een hele tijd gemaild met Nance. Je kan er wel geen kinderen van krijgen, maar het was toch een heel speciale band. Puh.
De eerste emailbaby.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
het mens is zwanger
Ze is toch geen kennis van Laffer en jullie hebben vanavond toch geen BBQ, mag ik hopen?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is toch geen kennis van Laffer en jullie hebben vanavond toch geen BBQ, mag ik hopen?
Dit werd vanmiddag genoemd tijdens de Koen en Sander show op 3fm.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:31 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij heeft ooit op Kreta of Rhodos (weet ik niet meer precies) geneukt met Johnny de Mol. Hij had toen al iets met Chantal Janssen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |