quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:15 schreef conleche het volgende:
Gekookt eitje
3 x![]()
Als lunch neem ik mee: stuk gerookte makreel, mosterd-mayo en paprika rauwkost![]()
Voor vanavond heb ik een kalkoengebraad in gedachten. Moet nog even bedenken wat erbij voor saus en groenten...
Die zijn lekker, heb er ook al 2 op. en wat broodjes shoarmarolladequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef Patries86 het volgende:
Liga bosvruchten (x2)
zelf gemaakt of uit de winkel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef Xennia het volgende:
Turkse pizza
lekker lui uit de winkelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
zelf gemaakt of uit de winkel?lekker men, turkse pizza.
quote:
Boter bij het kookwaterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef MinderMutsig het volgende:
@Patries: wat moet ik me voorstellen bij in roomboter gekookte krieltjes?Doe je dan heeeeel veel boter, boter in het kookwater of bedoel je stiekem toch gebakken?
Heb je wel goed vette slagroom ? ( 40% )quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:05 schreef Patries86 het volgende:
Slagroom lukt alleen niet
Staat op het bekertje goed kloppen voor een tijdje en dan als het stijf wordt suiker erbij.. maar is nog steeds slap..
Bekers komen rechtstreeks uit de koelkast, dus opzich goed koel...
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat hebben ze in de super niet eens, slagroom met 40%. Bij de Turk wel!
Gedaan en uiteindelijk geluktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je wel goed vette slagroom ? ( 40% )
Meeste Nederlandse slagrooms zijn niet vet genoeg, en dan krijg je slappe meuk.
Bakje ff in de vriezer proppen wil ook nog weleens helpen.
Doet mij er aan herinneren dat ik daar ook nog een zak van heb in de vriezer.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:17 schreef Ewelina het volgende:
Net een smoothie op van bevroren zomerfruit (AH, o.a. blauwe bessen, rode bessen, aardbei en framboos) met yoghurt en ik ga zo een sandwich bouwen van gegrilde kipfilet, peper, zout, mayo en een beetje tomaat of sla denk ik
Vanavond zelfgemaakte hamburgers met gegrilde groenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |