quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
zit nu zo'n kleine oranje paprika op te knagen, lekker zijn die dingen
Doe mij zo'n broerquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef MaLo het volgende:
Mijn broertje (kok van beroep) heeft vandaag voor ons gekookt:
Porcetta: Varkenslende gevuld met pancetta, allerlei verse kruiden, knoflook en sinaasappel met een saus van rozemarijn. Erbij tagliatelle en een groene salade. Zooooo lekker
tuinboontjes!quote:
Dat klinkt ook wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik had net van de laatste twee plakjes serranoham een voorafhapje gemaakt met wat honing-geitenkaas erin gerold. Zometeen maak ik volkoren penne met een romige saus met spekjes en paddestoelen.
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, rouxquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Het smaakte prima, alleen had ik de roux voor de saus wat te dik gemaakt.
Roux maken is op zich onwijs simpel. Ik gebruik geen melk omdat mijn vriend dat vies vindt. Ik gebruik van die AlproSoya Cuisine, sojaroom.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, roux
Ik gebruik vaak creme fraiche als sausbasis, uit luiheid
Ik pak zo een zelfgekochte chocolademousse.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Toe een griesmeelpuddinkje met bessensaus. Zelf gekocht.
Ja het is idd onwijs simpel, vandaar ook diequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Roux maken is op zich onwijs simpel. Ik gebruik geen melk omdat mijn vriend dat vies vindt. Ik gebruik van die AlproSoya Cuisine, sojaroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |