AH! Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Elk F1 wiel heeft al jaren zo'n dingetje. Vroeger was het alleen om de wielmoer te vergrendelen, nu is het dus ook om die schijf te vergrendelen. Ze zijn er allang aan gewend dus ^^.
Op deze foto kun je die beveiliging goed zien (zonder schijf dus):
[ afbeelding ]
Vorig jaar in Barcelona waren de mannen van BMW vergeten de moer rechts voor te borgen bij Heidfeld, nog geen 3 meter na het wegrijden viel dat ding er al vanaf, en stond een Toyota monteur er nog mee te zwaaienquote:Op zondag 20 juli 2008 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
AH! Kijk, dat wist ik dan weer niet
Als ze het dan nog vergeten..
Idd jezusquote:Op zondag 20 juli 2008 14:03 schreef Atreidez het volgende:
Olav weer aan t slapen... Massa zat er al voor
Het blijft Mol, dus zo af en toe klopt het niet helemaalquote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef ruud-ziek het volgende:
ik hoorde mol net zeggen dat massa net even naast kov zat, maar kov is toch derde en massa tweede dus dan zit kov naast massa ipv van andersom.
Hij herstelde zich net, als of hij meeleest op het forumquote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef ruud-ziek het volgende:
ik hoorde mol net zeggen dat massa net even naast kov zat, maar kov is toch derde en massa tweede dus dan zit kov naast massa ipv van andersom.
Inderdaad. Ach, Mol maakt wel meer van dat soort fouten. En dat heb ik liever dan dat monotone gepraat van die Belgen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef ruud-ziek het volgende:
Ja, want hier had ik 'm net ook op staanquote:Op zondag 20 juli 2008 14:13 schreef ruud-ziek het volgende:
is die in limburg te ontvangen?
ik ben weer eens bij mijn ouders ipv in me eigen huis
30seconden voorsprong maakt massa never nooit meer goed, hoe zwaar hij ook is.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vraag me af of de strategie van McLaren beter zal uitpakken dan Massa's.
Massa is vrij zwaar volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |