Dat maakt me verder toch geen reet uit, net of ik haar ooit zonder makeup ga zien?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Zonder make up ook?
quote:
Iddquote:
Als ik niet beter wist zou ik hem zo door de monitor rammenquote:
quote:
Ja Diddy heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef Pek het volgende:
Diddy ziet het ook wel zitten, Halloooo!![]()
[ afbeelding ]
zou jij dan niet even kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb jij het over? Dat is Jessica Biel gewoon hoor, kijk anders even op imdb.com...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
het mooie is, niet 1 foto die hier gepost is is jessica biel
misschien die ene foto met die reet
volgens mij ben je in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
Dude, you're talking poep!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
Uiteraard, maar niet als de camera's flitsenquote:
Wow. Een visstick met graten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:38 schreef RijstNatie het volgende:
Jessica alba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die aarsquote:
Uitermate vergelijkbare kwaliteit foto's dude.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef RijstNatie het volgende:
Als je nou moet kiezen tussen dit:
[ afbeelding ]
En Dit:
[ afbeelding ]
wat een vergelijking ook
kijk die tanden dan van die 1e foto haha, lijkt wel een stoeptegel man![]()
en dan nog niet te spreken over die micheal jackson neus![]()
Da's een beste bips, jaquote:
All hail that ass !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Da's een beste bips, ja![]()
[ afbeelding ]
Maar toch het lekkerst in gewone jeans![]()
[ afbeelding ]
Oh jij houdt meer van zulk soort tanden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:44 schreef RijstNatie het volgende:
kijk die tanden dan van die 1e foto haha, lijkt wel een stoeptegel man![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef 2609 het volgende:
ik ben het er wel mee eens en ik heb er ten slotte verstand van van spange vrouwen
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL HAAR ER ONDER SPUITEN EN DAN VAN ACHTEREN MAAR ONDERTUSSEN HOUD IK HAAR BORST VAST!!!!!!!!!!!!quote:
Dat komt ie dan vanzelf wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar wel doen, maar mijn lat ligt dan ook niet zo hoog
Oh no ze lijkt 9 jaar ouderquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:44 schreef RijstNatie het volgende:
Haha ze lijkt wel een oud wijf van 35 man !
Dat is nog een jong blaadje voor mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:44 schreef RijstNatie het volgende:
Haha ze lijkt wel een oud wijf van 35 man !
BACKWARD PWNAGE (tm)!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IK WIL HAAR ER ONDER SPUITEN EN DAN VAN ACHTEREN MAAR ONDERTUSSEN HOUD IK HAAR BORST VAST!!!!!!!!!!!!
Zoiets? (sorry voor de mega slechte paint skillzquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IK WIL HAAR ER ONDER SPUITEN EN DAN VAN ACHTEREN MAAR ONDERTUSSEN HOUD IK HAAR BORST VAST!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |