Kudos voor je inhoudelijke bijdrage.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ze om je gaven...
dat was met verschillende maatschappijen hier in canada ook. Totdat er een kindje van 5 kwijt was op toronto airport een paar jaar geleden, toen is het verhoogd naar 8 of zelfs 12 bij air canada geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:59 schreef Fogel het volgende:
18, naar de VS, bleef een maand weg. Ouders vonden het wel best.
Mijn kinderen mogen vanaf dat ze 5 jaar zijn alleen vliegen, maar mogen uiteraard vanaf die leeftijd nog niet alleen op de plaats van bestemming zijn.
Klopt wel natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kudos voor je inhoudelijke bijdrage.
Ik 8 jaar als ik het goed heb, vanaf '95 elk jaar 2x en ik ben van 1987. Want m'n vader woonde in mali/benin/senegal/guinea-bissau en m'n moeder in Nederlandquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ze om je gaven...
Je meent het!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef F04 het volgende:
Afgelopen maanden heb ik overwogen om er maar eens alleen op uit te gaan met het vliegtuig, bij voorkeur low budget-long haul. Alleen met mijn achttien jarige leeftijd weigert mijn moeder mij om alleen ver weg op vakantie te gaan, omdat zij mij daarvoor ''te jong'' vind.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst alleen met het vliegtuig ging, en wat vonden jou ouders ervan?
13/14, naar de USA, maar goed ik had/heb daar ook familie wonen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef F04 het volgende:
Afgelopen maanden heb ik overwogen om er maar eens alleen op uit te gaan met het vliegtuig, bij voorkeur low budget-long haul. Alleen met mijn achttien jarige leeftijd weigert mijn moeder mij om alleen ver weg op vakantie te gaan, omdat zij mij daarvoor ''te jong'' vind.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst alleen met het vliegtuig ging, en wat vonden jou ouders ervan?
Had je helemaal nog nooit gevlogen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef FP128 het volgende:
[..]
Je meent het!18 jaar maakt je bijna een volwassene hoor. Ik denk dat je moeder een beetje overbezorgd is. Ik was 14 jaar toen ik voor het eerst vloog,alleen,maar wel met zo een crew-member van KLM die een oogje in het zeil houdt en je aflevert bij je plaats van bestemming tijdens de vlucht. Ik moet zeggen de eerste keer in zo een grote Boeing is toch wel voor een kleine ukkepuk een grote beleving en spannend.
Ik ook nog niet or, ben net een weekje 18quote:
Bereid je voor op geen beenruimte, reclamegezeur, duur eten en drinken en lelijke stewardessenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet or, ben net een weekje 18
De enige keer dat ik met RyanAir heb gevlogen (naar Rome) was 100x relaxter dan welke vlucht dan ook die ik heb gehad met Martinair, KLM, British Airways, Sabena, American Airlines etcetera. Zeker op die kleine vliegveldjes, alles lekker snel, heerlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bereid je voor op geen beenruimte, reclamegezeur, duur eten en drinken en lelijke stewardessen. Althans, ik neem aan dat je niet met een dure maatschappij gaat vliegen voor zo'n afstandje
. Maar Pisa is wel heel tof!
Ach dat heb ik hetzelfde als ik met de auto ga alleen dan wat langerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bereid je voor op geen beenruimte, reclamegezeur, duur eten en drinken en lelijke stewardessen. Althans, ik neem aan dat je niet met een dure maatschappij gaat vliegen voor zo'n afstandje
Dat wil ik horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik met RyanAir heb gevlogen (naar Rome) was 100x relaxter dan welke vlucht dan ook die ik heb gehad met Martinair, KLM, British Airways, Sabena, American Airlines etcetera. Zeker op die kleine vliegveldjes, alles lekker snel, heerlijk!
Zelf nooit op de luchthaven geweest, maar van wat ik hoor is het ook een klein vliegveld, net zoals Rotterdam of Eindhoven (neem aan dat je vanaf daar vliegt, heeft Ryanair veel vluchten van). Dus je bent snel overal doorheen en zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ach dat heb ik hetzelfde als ik met de auto ga alleen dan wat langerIk ga met ryanair, was/is het goedkoopste
Kan je wat meer over de luchthaven van Pisa vertellen? Is het daar erg groot oid. Ik ga trouwens niet naar Pisa, ik vlieg op Pisa ga dan via Florence naar Perugia
Daar verblijf ik 2 weken waarna ik met mijn ouders en broer+zus vakantie vieren aan het lago di garda.......het leven is mooi
![]()
Ja, maargoed, was dan de vlucht chill of de luchthavens?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik met RyanAir heb gevlogen (naar Rome) was 100x relaxter dan welke vlucht dan ook die ik heb gehad met Martinair, KLM, British Airways, Sabena, American Airlines etcetera. Zeker op die kleine vliegveldjes, alles lekker snel, heerlijk!
Onzin. Broodje en wat te drinken zijn goedkoper dan bij menige zogenaamde kwaliteitsmaatschappij. en de beenruimte is vaak ook nog beter, maar daarover meer in het Ryanair topic.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
De beenruimte is altijd kut in vliegtuigen, vond er weinig verschil in zitten eigenlijk. MAar dit is wel off topic.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maargoed, was dan de vlucht chill of de luchthavens?. Ik ben ook een keer vanaf Charlerois gevlogen met Ryanair naar Rome, ging inderdaad wel snel allemaal, maar beenruimte vond ik wel minder.
Ja ik vlieg vanaf Eindhoven, ik denk dat het ong. hetzelfde is als met de trein, gewoon logisch nadenken als het niet lukt wat vragen...komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zelf nooit op de luchthaven geweest, maar van wat ik hoor is het ook een klein vliegveld, net zoals Rotterdam of Eindhoven (neem aan dat je vanaf daar vliegt, heeft Ryanair veel vluchten van). Dus je bent snel overal doorheen en zo.
En hoe kom je in de auto aan leijke stewardessen?
Ik ga niet met de bus (als ik bus schreef het moet trein zijn)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Onzin. Broodje en wat te drinken zijn goedkoper dan bij menige zogenaamde kwaliteitsmaatschappij. en de beenruimte is vaak ook nog beter, maar daarover meer in het Ryanair topic.
Luchthaven van Pisa is niet zo groot. Koop in het vliegtuig een buskaartje naar Florence (wel even opletten dat ze die ook verkopen tussen de loterijtickets en drankjes door), kun je meteen doorlopen naar de bus in plaats van nog op de luchthaven in de rij te moeten staan. Ook daarover meer in het Florence topic.
Treinreis lijkt me ook wel leuk door het Italiaanse landschap ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja ik vlieg vanaf Eindhoven, ik denk dat het ong. hetzelfde is als met de trein, gewoon logisch nadenken als het niet lukt wat vragen...komt wel goed denk ikheb er iig al knetter veel zin in
Mn moeder is stewardes, nee grapje
Ik kan niet zo goed tegen lange ritten in een warme auto zonder airco
je ziet wel meer van het landschap opzich, maar dat kan me dan echt gestolen worden, bovendien zie ik in de trein van Pisa naar Perugia ook genoeg denk ik
Treinreis duurt geloof ik 3 a 4 uur dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Treinreis lijkt me ook wel leuk door het Italiaanse landschap ja!
Denk eraan dat je meeneemt:
Je ID of paspoort
Je ordernummer (Volgens mij het enige wat je nodig hebt bij Ryanair qua ticket)
En evt. een trui, de airco kan hoog staan in vliegtuigen en dat is best kut.
Oh, en geen vloeistoffen in je handbagage meenemen! Maximaal 100ml mag je hebben, dus misschien een klein beetje lenzenvloeistof, maar de rest moet je gewoon weggooien.
Van Pisa Airport naar Florence is veel sneller, makkelijker en goedkoper met de bus. Dan kun je vanaf daar verder met de trein. Anders reis je om en ben je meer geld kwijt, verder in de daarvoor bedoelde topics aub.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef honda1990 het volgende:
Ik ga niet met de bus (als ik bus schreef het moet trein zijn)Ik wil een enkeltje Perugia, dan hoef ik toch niet eerst een kaartje Florence te kopen, en in Florence een kaartje naar Perugia? Lijkt me nogal omslachtig
Het lijkt me dat je moeder niet bezorgd is omdat je zonder haar in een vliegtuig zit, maar dat je op de plaats van bestemming in een ver, vreemd land een beetje op de bonnefooi gaat rondtrekken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef F04 het volgende:
Ik heb er 2 weken full-time voor gewerkt bij mn stagebedrijfquote:Op zondag 20 juli 2008 03:13 schreef F04 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan dat geld om op een vrij jonge leeftijd zo verweg op vakantie te gaan?
Kan je wel tegen je matties zeggen dat je al ruim 20 jaar vliegtquote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb 1 keer gevlogen toen ik een baby was, dat was het. Ben nu 20.
Ja ik kan me ook nog goed herinneren dat ik 2 maanden ploegen heb gedraaid na m'n eindexamen teringquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik heb er 2 weken full-time voor gewerkt bij mn stagebedrijfIn de zomervakantie 2 weken er elke dag uit om half 7 en om half 7 thuis komen heb ik er dubbel en dwars voor over,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |