Dankquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de nieuwe aanwas dan ook je bandfoto maar even.
[ afbeelding ]
Lekker inwrijven met zout en een habanero peper in de wondquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep
En ik ga hem er morgen tot vervelens toe mee lastig vallen, gewoon om de boodschap even bij hem in te laten zinken
Q en HH zijn nu het gesprek van de dag... En vroeger zeikte hij altijd dat ik en Kluts erg waren met de kusjes enzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Ludootje het volgende:
Maaruh, hoe is het verder met iedereen hier dan? Is er nog iets spannends gebeurd de afgelopen drie dagen?
Lolquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q en HH zijn nu het gesprek van de dag...
Leid tenminste wat aandacht af van mij en Kluts
Overmorgen, ja, misschien overmorgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol
Wat is nou eigenlijk de hele deal tussen HH en Q? Daten ze, chatten ze, Sexen ze.. ?
Spannende dingen zatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Ludootje het volgende:
Maaruh, hoe is het verder met iedereen hier dan? Is er nog iets spannends gebeurd de afgelopen drie dagen?
Geen idee...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol
Wat is nou eigenlijk de hele deal tussen HH en Q? Daten ze, chatten ze, Sexen ze.. ?
Q. wedt op meerdere vrouwen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kreeg net een pm van iemand die ik in de trein heb ontmoet een paar weken geleden en die toevallig ook op fok zat.
best leuk
O, tevens tvp
Laat ik het zo stellen, het ene moment was er een HH en een Q, en het andere moment waren ze all over each other.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Overmorgen, ja, misschien overmorgen.
Dawg, net degene die ik zochtquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef dawg het volgende:
Dus. Bij gebrek aan inspiratie maar een nutteloze post die moeten dienen als tvp.
quote:
Twee ritssluitingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, het ene moment was er een HH en een Q, en het andere moment waren ze all over each other.
Wat heb ik gemist dat daar tussenin zat?
Een paar honderd PMs. Danny heeft ze in zijn archief, stuur tien euro naar het juiste adres (en met duidelijke vermelding wat je precies wil).quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:
Wat heb ik gemist dat daar tussenin zat?
quote:
Dat zal het dan wel zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een paar honderd PMs. Danny heeft ze in zijn archief, stuur tien euro naar het juiste adres (en met duidelijke vermelding wat je precies wil).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |