aanmelden doe je via PM en je 3 voorkeursdagen aan te geven (zie sticky topic)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:58 schreef MLI het volgende:
Ah. Hiervan wil ik op de hoogte blijven. Hoe meld je je aan eigenlijk?
dat zou kunnen maar we willen een consistent verhaal kreaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:42 schreef Kreator het volgende:
Gooi 30 van mijn beste kreaties bij elkaar en je hebt een dagboek voor een maand.
Ik las het. Het klinkt mij erg kut en geforceerd in de oren. Het lijkt wel zo'n kansloos 'verhaal, maar 1 woord per user' topic.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef Re het volgende:
dat zou kunnen maar we willen een consistent verhaal krea
je mag zelf het profiel aanmaken door te stemmen op specifieke Polls dus het is allemaal in handen van de users zelf... dus dat komt wel goed. Ik ga vanmiddag denk ik wat Polls makenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik las het. Het klinkt mij erg kut en geforceerd in de oren. Het lijkt wel zo'n kansloos 'verhaal, maar 1 woord per user' topic.
en:quote:De bedoeling is dat we het leven van een typische R&Per gaan volgen voor 1 maand waarbij elke user 1 dag schrijft
De Typische R&P-er heeft geen relatie en is daar wel wanhopig naar op zoek of het is net uit. Wat heb je dan aan zo'n prijs, dat lijkt me alleen maar nutteloos zout in de wonden strooien.quote:Thema.nl heeft 3x het “relatie spel” ter beschikking gesteld, een leuk spel voor 2 personen om je relatie verder uit te diepen.
uhmmmm goed gezien maanvis, maar de prijs is dan ook voor de schrijver, niet voor de hoofdpersoon uit het verhaal...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:19 schreef Maanvis het volgende:
Deze wedstrijds is kansloos, want:
[..]
en:
[..]
De Typische R&P-er heeft geen relatie en is daar wel wanhopig naar op zoek of het is net uit. Wat heb je dan aan zo'n prijs, dat lijkt me alleen maar nutteloos zout in de wonden strooien.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dag 1 - Kras
Dag 2 - kras
Dag 3 - kras
Dag 4 - gedwongen opname.
Dag 5 - Schoenveter biedt uitkomst.
Dag 6 - ....
Dag 7 - Begrafenis.
Klaar
Graag gedaan.. De prijs mag naar de singles, dan kunnen ze wat van leren
Verhalen schrijven op/voor FOK! doe ik al niet meer sinds FOK! het gedeelte sloot wat juist voor verhalen wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef Re het volgende:
ja erg orgineel enzo, ik zou zeggen, geef je op om eens iets anders dan iets stereotypisch neer te zetten
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef Re het volgende:
ja erg orgineel enzo, ik zou zeggen, geef je op om eens iets anders dan iets stereotypisch neer te zetten
iddquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we het leven van een typische R&Per
Moet het nou wel of niet stereotypisch zijn?quote:
Die komen in de loop van de weekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
Waar zijn de andere profieleigenschappen om op te stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |