Of waar hij zijn brood mee verdientquote:
Ach, dan krijgt hij een oprotpremie en gaat ergens anders aan de slag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of waar hij zijn brood mee verdient
Slaap lekker en ik hoop voor je dat morgen HH er weer isquote:
Je in je ballen laten trappen voor geld is een ongebruikelijk speciaisme. En dat is een understatement.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of waar hij zijn brood mee verdient
Yepquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed gedaan, hit him where it hurts
I'm a psychotic penguin.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef MrManiak het volgende:
Haha, leuke clip! Maarre, wat is de link tussen dat en R&P?
Zie jackass en dirty sanchezquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je in je ballen laten trappen voor geld is een ongebruikelijk speciaisme. En dat is een understatement.
Wow, dat is echt ziek veel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef Belsezar het volgende:
Hehe nog 24 posts en ik zit op de 2000 in ruim 2 jaar tijd
Wat, moeten er links zijn tussen posts en R&P??!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef MrManiak het volgende:
Haha, leuke clip! Maarre, wat is de link tussen dat en R&P?
MLI!!!! Ik zag dat je je foto nog in een ander topic had geplaatst, natuurlijk heb ik positief gereageerdquote:
Voor de nieuwe aanwas dan ook je bandfoto maar even.quote:
Ja man ik ben de nieuwe tong80quote:
Weltrustenquote:
Heyquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
Hoi
Oeh, even checken. S&G zeker.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MLI!!!! Ik zag dat je je foto nog in een ander topic had geplaatst, natuurlijk heb ik positief gereageerd
Ja klopt, sexy en gewaagdquote:
Slapen jij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat er nog een laptop naast mn bed staat.
Nog een Qeyboardquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat er nog een laptop naast mn bed staat.
Dankquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de nieuwe aanwas dan ook je bandfoto maar even.
[ afbeelding ]
Lekker inwrijven met zout en een habanero peper in de wondquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep
En ik ga hem er morgen tot vervelens toe mee lastig vallen, gewoon om de boodschap even bij hem in te laten zinken
Q en HH zijn nu het gesprek van de dag... En vroeger zeikte hij altijd dat ik en Kluts erg waren met de kusjes enzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Ludootje het volgende:
Maaruh, hoe is het verder met iedereen hier dan? Is er nog iets spannends gebeurd de afgelopen drie dagen?
Lolquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q en HH zijn nu het gesprek van de dag...
Leid tenminste wat aandacht af van mij en Kluts
Overmorgen, ja, misschien overmorgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol
Wat is nou eigenlijk de hele deal tussen HH en Q? Daten ze, chatten ze, Sexen ze.. ?
Spannende dingen zatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Ludootje het volgende:
Maaruh, hoe is het verder met iedereen hier dan? Is er nog iets spannends gebeurd de afgelopen drie dagen?
Geen idee...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol
Wat is nou eigenlijk de hele deal tussen HH en Q? Daten ze, chatten ze, Sexen ze.. ?
Q. wedt op meerdere vrouwen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kreeg net een pm van iemand die ik in de trein heb ontmoet een paar weken geleden en die toevallig ook op fok zat.
best leuk
O, tevens tvp
Laat ik het zo stellen, het ene moment was er een HH en een Q, en het andere moment waren ze all over each other.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Overmorgen, ja, misschien overmorgen.
Dawg, net degene die ik zochtquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef dawg het volgende:
Dus. Bij gebrek aan inspiratie maar een nutteloze post die moeten dienen als tvp.
quote:
Twee ritssluitingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, het ene moment was er een HH en een Q, en het andere moment waren ze all over each other.
Wat heb ik gemist dat daar tussenin zat?
Een paar honderd PMs. Danny heeft ze in zijn archief, stuur tien euro naar het juiste adres (en met duidelijke vermelding wat je precies wil).quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Ludootje het volgende:
Wat heb ik gemist dat daar tussenin zat?
quote:
Dat zal het dan wel zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een paar honderd PMs. Danny heeft ze in zijn archief, stuur tien euro naar het juiste adres (en met duidelijke vermelding wat je precies wil).
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een paar honderd PMs. Danny heeft ze in zijn archief, stuur tien euro naar het juiste adres (en met duidelijke vermelding wat je precies wil).
Elegy, the freak has returned...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:
Zo, ik monteer even twee hd's en een dvd-rom in mijn pc en het topic is alweer vol
Ik ben geen freak, jullie zijn allemaal raarquote:
Een beetje R&Per vindt een dagboek véél te confronterendquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:40 schreef Re het volgende:
spam spam... en spam het door ...
Discussietopic Dagboek van een R&Per
December in Europa, vermoedelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Waar MM?
You bi-polair schizo weirdo, how dare you say that? Just cause i take 15 pills a day that the doctor prescribed and i need to be strapped in when i go to bed doesnt mean im strange in any kind of manner.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben geen freak, jullie zijn allemaal raar
DIe heb ik vandaag nog niet gezienquote:
Dat was ik niet hoor, dat was die ander!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You bi-polair schizo weirdo, how dare you say that? Just cuase i take 15 pills a day that the doctor prescribed and i need to be strapped in when i got to bed doesnt mean im strange in any kind of manner.
Op zich wel een leuk idee. Maar er zullen vast wat welbekende schrijvers zijn die het weer erg overdreven gaan makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een beetje R&Per vindt een dagboek véél te confronterend.
The cheeky bastard, roep hem eens dan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, dat was die ander!
de prijs is ook erg leuk voor een single.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een beetje R&Per vindt een dagboek véél te confronterend.
R&P is niet alleen maar voor singlesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de prijs is ook erg leuk voor een single.
Ik was het niet van plan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Ludootje het volgende:
Oh, en voordat iemand anders het doet:
Ik voorzie een Jambers achtige manier van schrijven: Overdags is hij een goedgeaarde, vriendelijke en lieve man die werkt als postbode maar s'nachts ontpopt hij zich tot een duivel van het donker, gewapend met een aantal zwepen en gekleed in lak en leer begeeft hij zich naar de verschillende clubs die ons land kent...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk idee. Maar er zullen vast wat welbekende schrijvers zijn die het weer erg overdreven gaan maken
en dan ging het nog langzaam volgens sommigen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef Elegy het volgende:
Zo, ik monteer even twee hd's en een dvd-rom in mijn pc en het topic is alweer vol
Jambersquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik voorzie een Jambers achtige manier van schrijven: Overdags is hij een goedgeaarde, vriendelijke en lieve man die werkt als postbode maar s'nachts ontpopt hij zich tot een duivel van het donker, gewapend met een aantal zwepen en gekleed in lak en leer begeeft hij zich naar de verschillende clubs die ons land kent...
Waarom ben jij MM?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
dat ben ik
Vraag er maar niet naar
Het wordt wel lastig als men nicks en echte namen door elkaar gaan halen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
dat ben ik
Vraag er maar niet naar
Sla dawg maarquote:
Nope, te verwarrend. JB is prima.quote:
True, maar geef toe ik deed het best goed als Jambersquote:
Zeer zeker, ik hoorde de voice over gewoon in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True, maar geef toe ik deed het best goed als Jambers
Hij zit op de wc, sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The cheeky bastard, roep hem eens dan!
Ik kan zelfs een redelijk belgisch accent doen, in eindhoven een tijdje gezeten hequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik hoorde de voice over gewoon in mijn hoofd
Kut-allochtoon, kleptomaan, fietsendief, luie flikker, minne hond...? Of krijg ik nou het MDI op m'n dak?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef CherryLips het volgende:
hele stomme vraag hoor, maar noem eens scheldwoorden voor marokkanen, het is voor een vertaling. niet te grof.
Spoel de drol dan maar door, ja hij dusquote:
Dat is niet eens mij echte naamquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt wel lastig als men nicks en echte namen door elkaar gaan halen.
meer iets als zandnikker en kamelenneuker, het moet niet alleen op NL van toepassing zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kut-allochtoon, kleptomaan, fietsendief, luie flikker, minne hond...? Of krijg ik nou het MDI op m'n dak?
Besneden berberse schapenkutlikkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef CherryLips het volgende:
hele stomme vraag hoor, maar noem eens scheldwoorden voor marokkanen, het is voor een vertaling. niet te grof.
Hier ben ik weer, wat heeft hij nou weer over me lopen lullen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spoel de drol dan maar door, ja hij dus
Theedoek is niet te grof. Rifnikker wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef CherryLips het volgende:
ja, zoiets jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:17 schreef Ludootje het volgende:
Theedoek (Towelhead)? Of slaat dat meer op Arabieren, dat zou ook kunnen...
Dus jij had het lef mij een weirdo te noemen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hier ben ik weer, wat heeft hij nou weer over me lopen lullen?
Nee, dat is pas als je een nederlands vlaggetje ergens zichtbaar hebt. Dan ben je natuurlijk een echte naziquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kut-allochtoon, kleptomaan, fietsendief, luie flikker, minne hond...? Of krijg ik nou het MDI op m'n dak?
Ohw men, hij is weer bezig hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus jij had het lef mij een weirdo te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |