egg bacon sausage and spamquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef Bill_E het volgende:
spam
Hyvesquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Kent iemand nog een goed alternatief?
Nee bedankt, ik snij mezelf nog liever zodat ik op myspace kan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:28 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een sloeberzooi. Maar voor jullie heb ik het alternatief:
www.fiestainfo.nl
En de snelheid is bagger.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef Koploperkopper het volgende:
ziet er niet uit.
Zo, dat was 'em weer. Even verder kotsen.
PWNDquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:55 schreef LuxAeterna het volgende:
Ik ben door de update 15,000 plays kwijt! :/
gewoon de ouderwetse radioquote:
precies 3fmquote:
Yummm, seks met een dode koe!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb mezelf 3 dingen beloofd:
1) Ga nóóit met een man naar bed
2) Steek nóóit een sigaret op, NÓÓIT.
3) Kom nooit (expres) op een last.fm pagina/profiel.
Totnutoe missie voltooid.
dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik luister voor het slapen gaan naar BNR...
Echo & The Bunnymenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef Devrim_ het volgende:
421 people are listening to Oasis – Wonderwall
20,291 people love Boudewijn de Groot
47 people are attending Echo & the Bunnymen in Netherlands
Boudewijn de groot_!!
Dude, ben jij even kortzichtig. Mag duidelijk zijn dat je het niet gebruikt. Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert, en qua patsgehalte valt het wel mee hoor. Ook kun je recommendations krijgen van iedereen, die je muzikale horizon ook verbreden. Last.fm zelf geeft je veel informatie en je krijgt adviezen over wat je misschien ook leuk zou kunnen vinden. Dan heb je nog neighboors, met dezelfde smaak, dus kun je dus bij hen kijken, of zij nog leuke bands in hun lijst hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat je graag wil pimpen met wat je luistert naar je last.fm vriendjes en zelf niet creatief genoeg bent om bandjes te zoeken die lijkt op je huidige muziek?
last fm
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dude, ben jij even kortzichtig. Mag duidelijk zijn dat je het niet gebruikt. Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert, en qua patsgehalte valt het wel mee hoor. Ook kun je recommendations krijgen van iedereen, die je muzikale horizon ook verbreden. Last.fm zelf geeft je veel informatie en je krijgt adviezen over wat je misschien ook leuk zou kunnen vinden. Dan heb je nog neighboors, met dezelfde smaak, dus kun je dus bij hen kijken, of zij nog leuke bands in hun lijst hebben.
Over gebrek aan creativiteit nog maar niet te spreken, je ontdekt namelijk bands die je anders misschien wel nooit had ontdekt.
kutuser.
Vooral dit snap ik dus niet. Je weet toch zelf wel wat je het meest luistert? dat hoeft toch niet ergens opgeslagen te worden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef 3lmo het volgende:
Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert,
Voor meeste mensen maakt het denk ik ook niet zo veel uit, maar het is belangrijk dat je muziek opgeslagen wordt zodat je goede recommendations en neighbours krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral dit snap ik dus niet. Je weet toch zelf wel wat je het meest luistert? dat hoeft toch niet ergens opgeslagen te worden?
Dat het opgeslagen word maakt me niks uit, maar op die manier krijg je wel nieuwe muziek voorgeschoteld (zowel door andere users als door last.fm zelf) die in jouw straatje ligt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral dit snap ik dus niet. Je weet toch zelf wel wat je het meest luistert? dat hoeft toch niet ergens opgeslagen te worden?
Ik vond het anders erg grappig om te zien dat Joss Stone - Super duper love bij mij op een gedeelde nummer 12 staat bij meest geluisterde nummersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een high compatibility met jou!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef MASD het volgende:
Oh heyhad het nog niet gezien, heb nu ook eindelijk een antwoord op hoeveel individuele artists ik ooit heb afgespeeld.
Als je Winamp op shuffle hebt staan, dan skip je soms nummers. Dan weet je ook niet precies wat je luistert, en als je dan zo'n overzicht krijgt dan heb je er wat meer kijk op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Beatles Kashmir alweer voorbij zijn in mijn lijstje hoor. Het was wel te verwachten dat het vroeger of later zou gebeuren, maar ik had het nu nog niet verwacht. Of dat Wende Snijders inmiddels in de top15 staat, net als Nick Cave. Allemaal vitale informatie die ik zonder last.fm had moeten missen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
hoj lueke last.mf we hebn een hop interses gemeen dus as je wat footos van jezlef plaatsdt kunnenw e wel msnequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb een high compatibility met jou!
Ja, dat. Voor de rest is het echt een gigantische stap voorwaarts op het gebied van usability. En daar was het voor mij al een schoolvoorbeeld in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef MASD het volgende:
Het enige dat kut is is dat de shouts helemaal onderin zijn gezet. Teringeind scrollen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef MASD het volgende:
[..]
hoj lueke last.mf we hebn een hop interses gemeen dus as je wat footos van jezlef plaatsdt kunnenw e wel msne![]()
quote:Your musical compatibility with masd4990 is: Low
Music you have in common includes The Kooks, Arctic Monkeys, Editors, Rick Astley, and Muse.
Jep, ik kan echt geen andere dingen bedenken die ik zou willen weten. Alle dingen waarvan het gebrek eraan mij irriteerde zitten er nu in. De stats updaten zelfs in realtime. Kan mij eigenlijk niks anders wensen. Voor een gratis dienst is dit echt de top.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, dat. Voor de rest is het echt een gigantische stap voorwaarts op het gebied van usability. En daar was het voor mij al een schoolvoorbeeld in.
HA!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef 3lmo het volgende:
Ik word gerickrolled op Last.fm door MASD![]()
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Kan het sowieso niet waarderen als mensen door mijn muziek heen zitten te schreeuwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef MASD het volgende:
Het enige dat kut is is dat de shouts helemaal onderin zijn gezet. Teringeind scrollen.
Lolwat.. Wij zijn naabs omdat jij er vanuit gaat dat niemand anders hier heeft geparticipeerd bij de beta?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef slindenau het volgende:
Hihi wat zijn jullie naabs.
Ik heb de nieuwe site een paar weken terug al gezien, als "beta tester" ofzo, weet ik veel...
Hij ziet er iig prima uit.
Niks mis mee, toppie site
Ehm nee, ik heb die layout ook al sinds de beta maar ik vind het momenteel nog net zo onplezierig als in den beginne.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:40 schreef slindenau het volgende:
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat ik er al wat nachtjes over heb kunnen slapen, en het allemaal wel meevalt. Jullie vertonen gewoon wat autistische trekjes; alles wat nieuw is is eng he
Ik vind jou echt ontzettend stoer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:40 schreef slindenau het volgende:
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat ik er al wat nachtjes over heb kunnen slapen, en het allemaal wel meevalt. Jullie vertonen gewoon wat autistische trekjes; alles wat nieuw is is eng he
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik wist niet dat Nouvelle Vague ook Bela Lugosi's Dead gecovered hebben
Bauhaus
Als je voornamelijk naar top 40 muziek luistert klopt er natuurlijk geen reet van je recommendations.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:11 schreef yootje het volgende:
Ik heb mij m'n recommendations wel veel nederlands(talige) muziek staan, terwijl ik dat niet zoveel luister, beetje vreemd en ook wel jammer. Iemand anders die hetzelfde heeft?
Tsja, die zijn allemaal ingedeeld als related artists :squote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:11 schreef yootje het volgende:
Ik heb mij m'n recommendations wel veel nederlands(talige) muziek staan, terwijl ik dat niet zoveel luister, beetje vreemd en ook wel jammer. Iemand anders die hetzelfde heeft?
Nou, dat luister ik niet echt. Maar het is natuurlijk wel zo dat alle nederlandse muziek related is bedacht ik me (zoals hieronder staat), dus dan werkt dat snel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:00 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Als je voornamelijk naar top 40 muziek luistert klopt er natuurlijk geen reet van je recommendations.
Het is wel steeds meer een profielen site geworden, maar het is inderdaad heel wat anders dan Hyves en zo. Het is echt meer bedoeld voor je muzieksmaak. Ik vind het echt ideaal. Heb zo al aardig wat artiesten en bands leren kennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:00 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Als je voornamelijk naar top 40 muziek luistert klopt er natuurlijk geen reet van je recommendations.
Tevens vind ik de nieuwe site top, ik moet er alleen nog erg aan wennen.
Vooral de library functie is handig!
En vanwaar die haat jegens Last.fm? Het is niet nog zo'n profielen site als Facebook/MySpace/Hyves (zoals het misschien lijkt) maar een aanvulling op (of zelfs vervanging van) je digitale muziekcollectie. Je leert muziek kennen waar je anders misschien nooit op zou zijn gekomen. Wie wil dat nou niet?
Last.fm![]()
Met het herpositioneren van het shout gedeelte (naar helemaal onderin), en je persoonlijke library zo'n belangrijke plek te geven op je profiel, geeft Last.fm toch wel een aan dat muziek op de eerste plaats komt, gelukkigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel steeds meer een profielen site geworden, maar het is inderdaad heel wat anders dan Hyves en zo. Het is echt meer bedoeld voor je muzieksmaak. Ik vind het echt ideaal. Heb zo al aardig wat artiesten en bands leren kennen.
Iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, die zijn allemaal ingedeeld als related artists :s
Veel Nederlandse dingen zijn allemaal als related ingedeeld terwijl de muziek best anders klinkt
Spinvis inderdaad niet, maar Acda & de Munnik en Marco lijkt nog best aardigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:43 schreef boskameel het volgende:
[..]
IddLuister je naar spinvis, acda & de munnik, krijg je marco borsato als related
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |