egg bacon sausage and spamquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef Bill_E het volgende:
spam
Hyvesquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Kent iemand nog een goed alternatief?
Nee bedankt, ik snij mezelf nog liever zodat ik op myspace kan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:28 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een sloeberzooi. Maar voor jullie heb ik het alternatief:
www.fiestainfo.nl
En de snelheid is bagger.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef Koploperkopper het volgende:
ziet er niet uit.
Zo, dat was 'em weer. Even verder kotsen.
PWNDquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:55 schreef LuxAeterna het volgende:
Ik ben door de update 15,000 plays kwijt! :/
gewoon de ouderwetse radioquote:
precies 3fmquote:
Yummm, seks met een dode koe!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb mezelf 3 dingen beloofd:
1) Ga nóóit met een man naar bed
2) Steek nóóit een sigaret op, NÓÓIT.
3) Kom nooit (expres) op een last.fm pagina/profiel.
Totnutoe missie voltooid.
dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik luister voor het slapen gaan naar BNR...
Echo & The Bunnymenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef Devrim_ het volgende:
421 people are listening to Oasis – Wonderwall
20,291 people love Boudewijn de Groot
47 people are attending Echo & the Bunnymen in Netherlands
Boudewijn de groot_!!
Dude, ben jij even kortzichtig. Mag duidelijk zijn dat je het niet gebruikt. Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert, en qua patsgehalte valt het wel mee hoor. Ook kun je recommendations krijgen van iedereen, die je muzikale horizon ook verbreden. Last.fm zelf geeft je veel informatie en je krijgt adviezen over wat je misschien ook leuk zou kunnen vinden. Dan heb je nog neighboors, met dezelfde smaak, dus kun je dus bij hen kijken, of zij nog leuke bands in hun lijst hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat je graag wil pimpen met wat je luistert naar je last.fm vriendjes en zelf niet creatief genoeg bent om bandjes te zoeken die lijkt op je huidige muziek?
last fm
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dude, ben jij even kortzichtig. Mag duidelijk zijn dat je het niet gebruikt. Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert, en qua patsgehalte valt het wel mee hoor. Ook kun je recommendations krijgen van iedereen, die je muzikale horizon ook verbreden. Last.fm zelf geeft je veel informatie en je krijgt adviezen over wat je misschien ook leuk zou kunnen vinden. Dan heb je nog neighboors, met dezelfde smaak, dus kun je dus bij hen kijken, of zij nog leuke bands in hun lijst hebben.
Over gebrek aan creativiteit nog maar niet te spreken, je ontdekt namelijk bands die je anders misschien wel nooit had ontdekt.
kutuser.
Vooral dit snap ik dus niet. Je weet toch zelf wel wat je het meest luistert? dat hoeft toch niet ergens opgeslagen te worden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef 3lmo het volgende:
Sowieso is het leuk om te kunnen zien wat je nou eigenlijk het meest luistert,
Voor meeste mensen maakt het denk ik ook niet zo veel uit, maar het is belangrijk dat je muziek opgeslagen wordt zodat je goede recommendations en neighbours krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral dit snap ik dus niet. Je weet toch zelf wel wat je het meest luistert? dat hoeft toch niet ergens opgeslagen te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |