Ik denk dat men hem zijn gewone spel vond spelen?quote:
Hij begon wel wat afwachtend, Couture spoorde hem ook aan om ervoor te gaan. En dan die linkse directe waar hij het mee afmaakte, die was zo snel!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:14 schreef roepdeman het volgende:
Belfort...ik was erg trots op wat hij heeft laten zien.
Wat is het zonde dat ik PRIDE nooit 'live' heb kunnen meemaken man!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef Dacide het volgende:
top highlight mannen:
http://blip.tv/file/1095153
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de gevechten bekijk pas in een volledige release. Dus a.u.b. nog even spoilers!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hansen vs. Black MambaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvarez vs. KawajiriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uno vs. AokiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het best goed gedaan met de predictions trouwens, ik ben er wel tevreden mee
FN14: 8-3
Banned: 7-2
Dream5: 5-1
total score: 20 goed - 6 fout![]()
[ Bericht 78% gewijzigd door Tazmaniac op 21-07-2008 23:43:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Trouwens, wat een mooie HL Dacide! Bring us more!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Thanks, alleen is mijn ImageReady f00ked, zodat ik hem niet goed kan resizen.quote:
Can anyone help?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef Fyodor het volgende:
Trouwens, wat een mooie HL Dacide! Bring us more!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
DREAM 5
Die match van Alvarez was a WAR!! Aoki is ongelofelijk! En props voor de winnaar, want de laatste 4 6 van het toernooi hadden allemaal wel kunnen winnen!Zelfs in de replay ging hij nog erg snel!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij begon wel wat afwachtend, Couture spoorde hem ook aan om ervoor te gaan. En dan die linkse directe waar hij het mee afmaakte, die was zo snel!
@ Dacide
Die highlight op het eind...wat is de betekenis van die band die Rua krijgt?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik heb net pas Affliction gezien, gelukkig keek ik hier niet want er werd flink gespoiled zie ik
Vette show, begon wat langzaam maar ging snel beterVoor de rest is alles wel gezegd denk ik zo
![]()
![]()
Twee leuke Sherdog threads:
http://www.sherdog.net/fo(...)erience-pics-816861/
http://www.sherdog.net/fo(...)e-crazy-pics-818129/
(de eerste is over meerdere pagina's verspreid)![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:31 schreef Fyodor het volgende:
Alistair Overeem vs. Hunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de gevechten bekijk pas in een volledige release. Dus a.u.b. nog even spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat was een normale zwarte gordel BJJ (lekker gebleekt)... Met daarop een rode stip..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:37 schreef roepdeman het volgende:
@ Dacide
Die highlight op het eind...wat is de betekenis van die band die Rua krijgt?
Dit verwijst meestal naar een hogere Dan waarde... Of om aan te geven dat ie tevens les geeft etc.
hier vind je meer uitleg:quote:Gordels in BJJ
Er zijn slechts 5 gordels in braziliaans jiu-jitsu. Wit, Blauw, Paars, Bruin en Zwart. Verder zijn er nog de speciale gordels zoals de geel-groene wedstrijd gordel en de rood-zwarte voor de 7e dan graad. Sommige scholen gebruiken ook witte streepjes op de hand van de gordel, maar meestal enkel voor de lagere banden.
In tegenstelling tot andere vechtsporten die gordels gebruiken, is het graden systeem van braziliaans jiu-jitsu enkel gebasseerd op het kunnen van de drager. Het kunnen tonen van een gelijkaardig niveau van vechten met een gelijkaardig persoon en gelijkaardige graad onder volledige weerstand. De streepje kunnen worden gegeven om leerlingen te motiveren. Een blauwe gordel met 1 streepje is net zo goed blauw als iemand met een blauwe gordel met 4 streepjes. Maar die met 4 streepjes is mischien al langer blauw of heeft betere wedstrijdresultaten of kan beter les geven of ...
Gemiddeld duurt het een goeie 12 jaar voor iemand zwart kan behalen. Meestal een goeie 3 jaar per gordel. Natuurlijk is het volledig afhankelijk van het aantal uren dat je per week gaat trainen, de leraars die je hebt, je persoonlijke aanleg en dergelijke. Een voorbeeld van een uitzondering is pe de pano, die er slechts 4 jaar over deed. Na 6 maanden kreeg hij blauw en na 1 jaar won hij de wereld kampioenschappen. Hij kreeg paars en won het volgende jaar in deze category. Kreeg bruin en won. Kreeg zwart na een dikke 4 jaar en werd vervolgens na twee jaar wereldkampioen in zwart absolute. Maar dit zijn natuurlijk de uitzonderingen.
Typisch aan een braziliaanse gordel is de kleur, dat iets bleker is dan de door ons gekende judo kleuren en het zwarte of rode blokje dat je onderaan de gordel op een 1 cm van de onderrand kan vinden. Ikzelf noem dit de hand van de gordel, maar ik ben zeker dat er hier ook een officiele benaming voor bestaat. Deze hand van de gordel is meestal zwart van kleur en kan 1 tot 4 witte streepjes bevatten. Op zwarte gordels is deze rood van kleur. Soms word er op de lagere gordels ook een rode hand aangebracht en dit verwijst dan naar het feit dat de drager een lesgever is. Bij de zwarte gordels word bij lesgevers de hand van het rode blokje aan beide zijde met een wit blokje afgesloten om aan te tonen dat dit een gevorderde lesgever is. Deze twee witte blokjes tellen niet mee in de dan gradering.
En tot slot worden voor kinderen soms de traditionele judo kleurgordels gebruikt. Vooral omwille van motivatie.![]()
TVPDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
DREAM.5.Lightweight.Grand.Prix.Finals.HDTV.XviD-aAF![]()
CD1 op high priority, CD2 normal en CD low. Kan ik z.s.m. kijken. Leve de vakantie![]()
@ Dacide... als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja. Hoewel ik niet CroCop's grootste fan ben, maar toch.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Affliction draws almost 15,000 people in attendancequote:This past Saturday's "Affliction: Banned" event drew a total attendance of 14,832 -- a small increase from the night's announced attendance of 13,988 -- for a live gate of $2,085,510.
The numbers, certified by the California State Athletic Commission, were today sent to media members, including MMAjunkie.com
The debut event for Affliction Entertainment took place at the Honda Center in Anaheim, Calif. Part of the card aired on FSN before switching to pay per view.
Of the 14,832 total tickets, 11,242 were sold, and 3,590 were complimentary and given away.
Although initially announced as a sold-out event, the CSAC reports that 15,572 tickets were available, and 740 went unsold/unused. The majority of those "deadwood" tickets were from the $200 (352 tickets) and $100 (248)sections.
Among the event's 3,590 complimentary tickets, most were for the cheapear seating areas, including the $150 (1,079), $100 (822) and $50 (652) sections. Ticket prices ranged from $45 to $1,000.
So how do Affliction's total attendance (14,832), paid attendance (11,242) and live gate ($2,085,510) figures stack up to the competition?
Here are how three recent UFC events at the Honda Center fared:
UFC 76: 13,770 tickets (11,817 paid) for a $1,985,000 gate
UFC 63: 12,604 tickets (9,343 paid) for a $1,582,370 gate
UFC 59: 13,814 tickets (13,060 paid) for a $2,191,450 gateAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Zojuist klaar met Dream 5. Hoef er niets nieuws over te zeggen, zie de post van Taz!
Paar mooie submissions en (T)KO's!
Wie wist er trouwens dat Urijah Faber half Nederlands is?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
is er ooit al een keer een fok mma toernooi georganiseerd ?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
lol, wat versta je onder een fok mma toernooi?
Er zitten geen of enkele mma vechters op dit forum.
Ik ben al jaren member van mixfight.nl en zelfs daar lukt zoiets niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: