Och, kan niet zeggen dat de techniek van belfort mij koud laat. Wat puncht die gast toch bloedjesnel en wat is hij toch link.. .Maarja...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus die foto van Belfort maakt ook wat los bij jou
Ik blijf het dikke onzin vinden. Dan kom je hier toch lekker niet totdat je alles gezien hebt?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:59 schreef roepdeman het volgende:Het is bijna zover!!!!!! Spoilers zonder tags mogen pas vanaf Woensdag :p! ghehehe tot die tijd blijft het hier clean hoop ik.. Alhoewel ik geloof dat iedereen beide events voor Maandag heeft bekeken net op tijd voor DREAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zeker een leuk event om te kijken, maar zo’n 70% viel wat mij betreft allemaal tegen. Maar de overige 30% was dan ook heeeel erg vet
en waar blijft de 1.4GB versie van Affliction in godsnaam, ik wil geen DVD gedoe!!!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silva vs. IrwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
ik ook:quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben aan de Affliction DVD begonnen, couldn't help myself!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show, nu wachten op AB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ben na 30 min DVD kijken geswitched naar de aAF Xvid releasequote:Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef n00cL30n het volgende:
Voor degenen die te lang bezig zijn met hun torrent... Affliction.Banned.2008.HDTV.XviD-aAF.nzb is te vinden op FTD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zo, ik ben nog best wel kritisch
bb_koning.hyves.nl
SIlva-Mousasi?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik bleef ook uit dit topic voor ik beide events had gezien, maar man ow man Affliction delivered BIG TIME! Kon ook bijna niet anders met al die Grote Guys! Trots op de prestatie van Silva, maar wat gaat ie nu doen????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFN morgen, nu slaapies doen
[ Bericht 1% gewijzigd door Unstoppable op 21-07-2008 05:37:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
my bad.. volgens mij zijn ze nu al lang live...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef Dacide het volgende:
Momenteel is het voorprogramma van DREAM 5 bezig...
live kijken kan je hier:
http://www.justin.tv/mmaallday
Vanaf een uur of twaalf begint het hoofdprogramma (maar pin me daar niet op vast.. weet het niet zeker)
quote:Op maandag 21 juli 2008 04:59 schreef Unstoppable het volgende:
Random thoughts tijdens Affliction
Alles staat wat door elkaar, maar probeerde het allemaal wat bij elkaar te houden.
Zitten vast dingen tussen waar jullie niks aan hebben, maar ook wel wat dingen om over te discussieren.
Ik post hier nooit veel over events, meestal zit ik bier te zuipen en event te kijken en wat ik me dan later nog herinner post ik.
Word tijd om het eens wat anders te doen, maar als jullie het niks vinden zeg het dan gerust.Zo reageerde ik dus ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over wat betreft de ropes ben ik 't ook helemaal met je eens. Dit was een kleine schande. Ik ga zo eerst maar eens de post interviews bekijken.
UFN zul je denk ik niet teleurgesteld over zijn
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
my bad.. volgens mij zijn ze nu al lang live...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat men hem zijn gewone spel vond spelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |