Zoutzuur gegeten ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:03 schreef kraakvandaal het volgende:
achter de feiten aanlopen is ook een kunst.
Dus Cavendish is de volgende?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen die meer dan 1 etappe wint heeft doping gebruikt. Zie Rasmussen, Landis etc.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus Cavendish is de volgende?
Ik begrijp daar ook geen ruk van. En dan vooral in de Tour waar je weet dat de pakkans tegenwoordig 99,9% is en dat ze je in de media afmaken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe stom ben je wanneer je nu nog EPO gebruikt vraag ik me af?
Moreau had ook gebruikt, maar stapte op tijd af voor zijn eerste controle.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het wordt trouwens wel weer eens tijd dat er een Fransman gepakt wordt.
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er geen namen vrijgegeven ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutje
En er zijn er nog 20 met verdachten waarden
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en Italianenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile kut oplichter![]()
![]()
Met z'n praatjes en z'n: Ik ben DE cobra gedrag![]()
![]()
Hond.
Het wielrennen gaat naar de klote dankzij die vuige Italianen en Spanjaarden met hun gladde beentjes![]()
Epo
Ricco
Schone Tour
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten dat hele Tour de dope afschaffen.
Ik heb het over deze tour wijsneus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en ItalianenVirenque ?
Doping in korfbal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.
Goh, waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat bij het voetbal nooit zo zwaar gecontroleerd zal worden als in de tour.
Waarom zou ik epo moeten gebruiken? Ik rijd alleen de plaatselijke rondes, op club en wat klassiekers. Daar heb ik geen epo voor nodig. Ik ben ook geen prof ik ben Elite. En trouwens weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook epo. Met je geverdedig.
Dat vraag ik me dus ook af. Hoe stom kan je zijn om nu epo te gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zeker op deze fiets hequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik epo moeten gebruiken? Ik rijd alleen de plaatselijke rondes, op club en wat klassiekers. Daar heb ik geen epo voor nodig. Ik ben ook geen prof ik ben Elite. En trouwens weet je wat dat kost?
Maar met voetbal krijg je ook een schorsing als ze cannabis of cocaine sporen aantreffen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Doping in korfbal.![]()
Ik denk dat bij het voetbal nooit zo zwaar gecontroleerd zal worden als in de tour.
Je bent dom als je in een schone tour geloofdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Die heb ik nou al zo vaak voorbij zien komen, kom ns wat met iets orgineels
Je bent inderdaad dom als je in de Tour nog epo gebruikt.
Vooropgesteld dat ik doping niet goedkeur ofzo. Maar iets wat niet op de antidopinglijst voorkomt, kun je toch moeilijk iemand voor uitsluiten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutje
En er zijn er nog 20 met verdachten waarden
Misschien niet op schorsen, maar als organisator kun je de betrapte er wel uittrappen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik doping niet goedkeur ofzo. Maar iets wat niet op de antidopinglijst voorkomt, kun je toch moeilijk iemand voor uitsluiten?
Helder.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien niet op schorsen, maar als organisator kun je de betrapte er wel uittrappen.
En of het nu een synthetische variant is of niet, EPO is EPO
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:55 schreef boskameel het volgende:
Ben ik nou de eerste die zoiets heeft als:
Tour de France:
Het is wachten op de kl00n in dit topicquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Ricardo Ricco
Klinkt als een Fok-user.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Ricardo Ricco
Klinkt als een Fok-user.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is wachten op de kl00n in dit topic
Ohja: Mensen die Ricardo heten zou ik op voorhand al weigeren in mijn wielerronde. Kamp
Ik zou z'n aars insmeren met een verse fietsketting en er met een reservewiel een gat in rijden die het peleton nooit meer overbrugt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zouden die teamgenoten nu tegen Ricardo zeggen ?
o.a. een de la Fuente en een Piepoli die nog vol voor een trui gingen.
Ik wurgde hem met een bidon om hem vervolgens een spaak in zn oog te duwen.
Saunier is de eerste ploeg die vrijwillig terugtrekt uit de koers na vermeend dopinggebruik, van één (?) teamlid. Waarom zouden ze dat toch doen..? Net alsof Cobo en Piepoli van onbesproken gedrag zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
WTF.
Heel Saunier Duval is niet gestart zie ik net. Dus geen Piepoli, geen Cobo etc.
Dankzij onze praatjesmaker Ricco
Ik betwijfel het ten zeerste of die wel zo clean zijn, waarom trekt geheel Saunier zich terug. Wegens protest? Nee, dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zouden die teamgenoten nu tegen Ricardo zeggen ?
o.a. een de la Fuente en een Piepoli die nog vol voor een trui gingen.
Ik wurgde hem met een bidon om hem vervolgens een spaak in zn oog te duwen.
Is nogal logisch.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste of die wel zo clean zijn, waarom trekt geheel Saunier zich terug. Wegens protest? Nee, dat lijkt me niet.
Duidelijk, voetbal is veel populairder dan wielrennen en dat soort gezeik kunnen ze echt nietquote:
Festina verkocht na hun schandaal meer horloges dan ooit tevoren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nogal logisch.
Zit het management van SD achter. Zou elk team moeten doen waar een op doping betrapte renner in zat.
Puur voor het merk Saunier Duval dan nu.
Dit geloof je zelf toch niet hopelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Festina verkocht na hun schandaal meer horloges dan ooit tevoren.
50.000 aan dope uitgeven voor je topper en je hebt geniaal goedkope reclame
Cijfers liegen niet vrindquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf toch niet hopelijk
quote:Na het
uitbarsten van de Festina-affaire steeg de verkoop van Festina-uurwerken spectaculair.
WTF ! Zonder dat ik het wistquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moreau had ook gebruikt, maar stapte op tijd af voor zijn eerste controle.
Enige man van de vroegeren Festina ploeg die nog koerst....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |