Zoutzuur gegeten ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:03 schreef kraakvandaal het volgende:
achter de feiten aanlopen is ook een kunst.
Dus Cavendish is de volgende?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen die meer dan 1 etappe wint heeft doping gebruikt. Zie Rasmussen, Landis etc.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus Cavendish is de volgende?
Ik begrijp daar ook geen ruk van. En dan vooral in de Tour waar je weet dat de pakkans tegenwoordig 99,9% is en dat ze je in de media afmaken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe stom ben je wanneer je nu nog EPO gebruikt vraag ik me af?
Moreau had ook gebruikt, maar stapte op tijd af voor zijn eerste controle.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het wordt trouwens wel weer eens tijd dat er een Fransman gepakt wordt.
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er geen namen vrijgegeven ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutje
En er zijn er nog 20 met verdachten waarden
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en Italianenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile kut oplichter![]()
![]()
Met z'n praatjes en z'n: Ik ben DE cobra gedrag![]()
![]()
Hond.
Het wielrennen gaat naar de klote dankzij die vuige Italianen en Spanjaarden met hun gladde beentjes![]()
Epo
Ricco
Schone Tour
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten dat hele Tour de dope afschaffen.
Ik heb het over deze tour wijsneus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en ItalianenVirenque ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |