Zoutzuur gegeten ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:03 schreef kraakvandaal het volgende:
achter de feiten aanlopen is ook een kunst.
Dus Cavendish is de volgende?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen die meer dan 1 etappe wint heeft doping gebruikt. Zie Rasmussen, Landis etc.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus Cavendish is de volgende?
Ik begrijp daar ook geen ruk van. En dan vooral in de Tour waar je weet dat de pakkans tegenwoordig 99,9% is en dat ze je in de media afmaken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe stom ben je wanneer je nu nog EPO gebruikt vraag ik me af?
Moreau had ook gebruikt, maar stapte op tijd af voor zijn eerste controle.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het wordt trouwens wel weer eens tijd dat er een Fransman gepakt wordt.
Ja echt hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er geen namen vrijgegeven ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutje
En er zijn er nog 20 met verdachten waarden
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en Italianenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile kut oplichter![]()
![]()
Met z'n praatjes en z'n: Ik ben DE cobra gedrag![]()
![]()
Hond.
Het wielrennen gaat naar de klote dankzij die vuige Italianen en Spanjaarden met hun gladde beentjes![]()
Epo
Ricco
Schone Tour
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten dat hele Tour de dope afschaffen.
Ik heb het over deze tour wijsneus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen de Spanjaarden en ItalianenVirenque ?
Doping in korfbal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.
Goh, waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat bij het voetbal nooit zo zwaar gecontroleerd zal worden als in de tour.
Waarom zou ik epo moeten gebruiken? Ik rijd alleen de plaatselijke rondes, op club en wat klassiekers. Daar heb ik geen epo voor nodig. Ik ben ook geen prof ik ben Elite. En trouwens weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook epo. Met je geverdedig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |