Hee sukkel, zo moet je de mod gaan uithangen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Probeer het aardbeienkutje eens !
(is een topic over).
Inderdaad. Ik zou een behulpzame mod zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:35 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hee sukkel, zo moet je de mod gaan uithangen.
Ik heb niet voor nix op je gestemd, dat moet er wel uitkomen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou een behulpzame mod zijn
Zorg dat al je kraakvrienden op me stemmen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik heb niet voor nix op je gestemd, dat moet er wel uitkomen natuurlijk.
De klaagbaak is van oudsher al een vertrouwde plek en die gratis huisvesting daar veeg ik mijn reet met af.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zorg dat al je kraakvrienden op me stemmen.
Ik beloof gratis huisvesting in KLB. En een frikadel als jullie in Limbourgoix zijn.
OKquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De klaagbaak is van oudsher al een vertrouwde plek en die gratis huisvesting daar veeg ik mijn reet met af.
Jij wordt mod?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou een behulpzame mod zijn
Das juist lekker van die stukjes aardbei erinquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:21 schreef pberends het volgende:
Weet wat pas echt ranzig is? Die van die grote klonten aardbeien in je aardbeienjam![]()
?
De bedoeling van jam is toch dat GOED GEMALEN aardbeien een lekker sappig prutje vormen? Waarom dan die ranzige klonten erin? Voor je gebit is het ook niet echt prettig, wat al die "zaadjes" zitten dan ook op 1 kluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |