shit man, Ik bekeek net ff the book of unwritten tales. Deze lijkt er sprekend op qua screens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
Hebben jullie Ceville al geprobeerd? Erg leuk, je speelt een evil koning die moet ontsnappen uit zijn koninkrijk nadat hij is afgezetJe doet dit met drie of vier verschillende karakters, dus ook leuk afwisseling en andere verhaallijntjes
Mijn laptopje trekt hem alleen niet helemaal, dus ik zat na 4 hoofdstukken vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus jammer genoeg ook zovaak. In de USA dacht ik een pareltje bemachtigd te hebben met Dead Reef...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ceville heb ik ook geprobeerd ja, vond er niet veel aan, zoals zovaak is het idee wel leuk, maar het speelt gewoon niet lekker weg vind ik. Kan het niet helemaal uitleggen, maar het "loopt" niet vloeiend.
Is ook "wel aardig" het steekt aardig in elkaar, maar het is mij persoonlijk een beetje te suf qua setting.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Wie Wallace&Gromit eens wil uitproberen: deze week een aflevering gratis via
http://www.telltalegames.com/wallaceandgromit20th
Sowieso waren de latere larry's geen adventures.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zonder Al Lowe of iemand met een vergelijkbaar gevooel voor humor viind ik het niets...in naam nog LSL, niet in werkelijkheid.
wat is er toch met die Duisters....zijn ze zo pro adventure?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Waar heb je dat gezien dan? Hij staat gepland voor Q1 2010 dus het lijkt me sterk dat die nu al in de winkels ligt... Duitse versie is wel uit als het goed is of toch bijna (eind oktober/begin november).
www.adventuregamers.com is een erg goede en complete sitequote:Op maandag 6 november 2009 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duitsers weten wat goede games zijn. Ik ben gek op adventures krijg er ook geen genoeg van. Runaway 3 ben ik zo benieuwd naar ook de nieuwe Beyond Good and Evil lijkt mij tof.
Iemand een website waar je kunt zien welke er allemaal uit zijn. Heb lang niet meer gespeeld en begin weer zin te krijgen om adventures te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |