abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61898642
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef Toad het volgende:
Yep, de journalistieke richting. Maar je mag een minor ook elders doen.
Ik doe nu ook het 1e jaar MIM. In welk jaar zit je nu en hoe heb je de voorgaande jaren ervaren?
  zondag 28 september 2008 @ 14:16:01 #102
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61969623
Ik was zowel in Utrecht als Zwolle niet uitgeloot maar werd vrijdag gebeld dat ik alsnog in Zwolle aan de gang kan gaan. Heb ik in die maand al veel gemist of is het wel in te halen?
Bernie en ik zijn tof.
pi_61970336
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Ik doe nu ook het 1e jaar MIM. In welk jaar zit je nu en hoe heb je de voorgaande jaren ervaren?
Check ff: HVA Media, Informatie en Communicatie - deel 2
pi_61971865
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 28 september 2008 @ 16:01:40 #105
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_61972411
quote:
En terecht

Nu na slechts een maand al zoveel problemen gehad, het is niet te geloven. Gewoon nog erger dan op mn vorige hogeschool
My mama didn't raise no fool
pi_61973330
Er mogen vast problemen zijn, maar zoals iemand op humedia al aangaf, er staan gewoon punten tussen zodat het een mooi rond getal punten word. Geld voor een maandelijkse borrel? Stef's is iedere dag open, iedere donderdag een bijeenkomst van LeF.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 28 september 2008 @ 20:46:14 #107
158452 IQM
I am the one
pi_61979884
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:01 schreef La_Vita het volgende:

[..]

En terecht

Nu na slechts een maand al zoveel problemen gehad, het is niet te geloven. Gewoon nog erger dan op mn vorige hogeschool
Ik zei toch dat je Zwolle moest kiezen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 28 september 2008 @ 22:06:08 #108
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_61982579
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik zei toch dat je Zwolle moest kiezen.
Jajajajaja
pi_61985367
Hoe bevallen jullie eerste weken?
pi_62209421
La_Vita, ben je nou Journalistiek gaan doen!?

Foei! .. je mist nu zoveel .. DC is zoveel leuker!

Helaash..
pi_62215287
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:01 schreef La_Vita het volgende:

[..]

En terecht

Voorbeelden?

Vaak is het namelijk gewoon meelullen met de negatievelingen, terwijl de mensen die zich echt voor hun studie inzetten amper problemen hebben.
// Last.fm
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:49:08 #112
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62217196
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Voorbeelden?

Vaak is het namelijk gewoon meelullen met de negatievelingen, terwijl de mensen die zich echt voor hun studie inzetten amper problemen hebben.
Yeah sure
Collegekaart na 6 weken nogsteeds niet ontvangen, ook niet na honderd telefoontjes en bezoekjes.
Verkeerd collegegeld afgeschreven, is ook nog steeds niet opgelost
verkeerde berichtgeving over inschrijvingen voor tentamens waardoor het gros zich nu verkeerd heeft ingeschreven
College's die niet doorgaan door problemen met de beamer of het systeem ofzo
Veel te kleine lokalen en te weinig stoelen, maar niet in leegstaande lokalen mogen gaan zitten die groter zijn
het computersysteem dat het regelmatig niet doet
Niet kunnen printen omdat de stekker van de printer al tijden ontbreekt

en zo kunnen we nog wel even doorgaan, en dat allemaal al in een paar weken.
Veel kleine dingen die simpel geregeld zouden worden, zoals ontbrekende stekkers, maar iedereen wijst naar iemand anders en vervolgens gebeurt er niets. Een systeem waarbij iedereen volledig langs elkaar heen werkt..
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:54:34 #113
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62217407
Ik had vreemd genoeg een betere organisatie verwacht van een school voor journalistiek. Is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik voor Utrecht heb gekozen ipv Zwolle, maar dit had ik ook weer niet verwacht..
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:16:25 #114
158452 IQM
I am the one
pi_62218185
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62218358
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Yeah sure
Collegekaart na 6 weken nogsteeds niet ontvangen, ook niet na honderd telefoontjes en bezoekjes.
Verkeerd collegegeld afgeschreven, is ook nog steeds niet opgelost
verkeerde berichtgeving over inschrijvingen voor tentamens waardoor het gros zich nu verkeerd heeft ingeschreven
College's die niet doorgaan door problemen met de beamer of het systeem ofzo
Veel te kleine lokalen en te weinig stoelen, maar niet in leegstaande lokalen mogen gaan zitten die groter zijn
het computersysteem dat het regelmatig niet doet
Niet kunnen printen omdat de stekker van de printer al tijden ontbreekt

en zo kunnen we nog wel even doorgaan, en dat allemaal al in een paar weken.
Veel kleine dingen die simpel geregeld zouden worden, zoals ontbrekende stekkers, maar iedereen wijst naar iemand anders en vervolgens gebeurt er niets. Een systeem waarbij iedereen volledig langs elkaar heen werkt..
Och als ik dit allemaal weer lees ben ik zo blij dat ik na een jaar afscheid heb genomen van het zooitje daar
pi_62225627
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef La_Vita het volgende:
Ik had vreemd genoeg een betere organisatie verwacht van een school voor journalistiek. Is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik voor Utrecht heb gekozen ipv Zwolle, maar dit had ik ook weer niet verwacht..
D'r verandert ook nooit wat daar. Iedere keer weer dezelfde problemen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62245920
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zo heel erg eens ben met La_vita,

ik zelf had mijn intro gemist, vervolgens werd alles voor me geregeld, kreeg een belletje met waar ik les had, mijn boekenlijst en alle info doe je daarbij hoort te krijgen (zo ook mijn collegekaart).. dit allemaal na --> 1 <-- belletje.

Verder heb ik nooit last van te weinig stoelen of een te kleine ruimte, er zijn altijd genoeg stopcontacten en de beamers hebben tot nu toe nog nooit hun werk niet gedaan. College's zijn altijd door gegaan. Het geld is ook bij mij precies goed gegaan.

Touché, printen is verneukeratief!.

Ik moet wel melden dat ik Communicatie doe, maar dit moet niet uitmaken want ik zit op dezelfde faculteit en dus ook dezelfde lokalen. Ook mijn ervarings-tijd-achtig-iets is prima want ik ben 2de jaars.

Just my 2 cents ;-)

ps. dit is niet gericht tegen iemand, ik heb daarvoor al het respect. Alleen ik wilde even melden dat niet bij iedereen alles fout gaat.

pps. ook bij het gros van mijn klasgenoten is het verder allemaal goed verlopen.
pi_64036247
6 februari open dag in Zwolle, 7 februari in Utrecht. Utrecht lijkt mij interessant omdat het makkelijk vanuit diverse plekken in het land te bereiken is. Zwolle is interessant als je een nieuw leven wilt beginnen.
Oh ja, je hebt Tilburg ook nog natuurlijk. Maar daar heb ik een aantal jaar geleden een zeer onplezierig gesprek gehad (over toelating) met een hoofddocent. Niet echt een optie dus.

Ik wil het liefst in een sociale context te werk gaan. Docu's maken over andere / voor ons vreemde culturen (binnen- en buitenland) of ander vergelijkbare soort verslagging in tekst en beeld.

Voor de rest weet ik nog niets anders. Ik ben benieuwd.

Overigens, ik had de HU een mailtje met vragen gestuurd. Nadat ik diverse forwards, reacties en halve antwoorden van andere medewerkers had gekregen is de mail uiteindelijk toch, met excuses, op de juiste afdeling terecht gekomen. Maar, dit duurde wel vier weken.

[ Bericht 7% gewijzigd door alexis_ op 15-12-2008 18:21:53 ]
pi_64036597
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:14 schreef alexis_ het volgende:Overigens, ik had de HU een mailtje met vragen gestuurd. Nadat ik diverse forwards, reacties en halve antwoorden van andere medewerkers had gekregen is de mail uiteindelijk toch, met excuses, op de juiste afdeling terecht gekomen. Maar, dit duurde wel vier weken.
Is nog snel, dus wen er maar vast aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64037804
Wat Kevin zegt.

En, een nieuw leven in Zwolle beginnen
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_64037951
Gelukkig hoef ik nog nergens aan te wennen, want ik studeer daar niet. Maar, het is wel handig om dit soort info op voorhand te weten

Zijn er trouwens Fok!-users die bij Windesheim studeren? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen.
pi_64038029
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef jakkop het volgende:
Wat Kevin zegt.

En, een nieuw leven in Zwolle beginnen
Onzinreacties heeft niemand iets aan

Als je in het westen of zuidens des land woont is zo'n overgang naar Zwolle iig een hele stap.
pi_64038222
Wat ik bedoel te zeggen is dat als je een nieuw leven wil beginnen je beter in Utrecht kan gaan studeren dan in Zwolle.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_64038229
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef jakkop het volgende:
Wat Kevin zegt.
Je bent er bekend mee?
pi_64038342
Niet met mailtjes, wel met de HU en het FBO in het bijzonder.
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')