Ik doe nu ook het 1e jaar MIM. In welk jaar zit je nu en hoe heb je de voorgaande jaren ervaren?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef Toad het volgende:
Yep, de journalistieke richting. Maar je mag een minor ook elders doen.
Check ff: HVA Media, Informatie en Communicatie - deel 2quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik doe nu ook het 1e jaar MIM. In welk jaar zit je nu en hoe heb je de voorgaande jaren ervaren?
En terechtquote:
Ik zei toch dat je Zwolle moest kiezen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
En terecht![]()
Nu na slechts een maand al zoveel problemen gehad, het is niet te geloven. Gewoon nog erger dan op mn vorige hogeschool
Jajajajajaquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je Zwolle moest kiezen.
Voorbeelden?quote:Op zondag 28 september 2008 16:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
En terecht![]()
Nu na slechts een maand al zoveel problemen gehad, het is niet te geloven. Gewoon nog erger dan op mn vorige hogeschool
Yeah surequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Vaak is het namelijk gewoon meelullen met de negatievelingen, terwijl de mensen die zich echt voor hun studie inzetten amper problemen hebben.
Och als ik dit allemaal weer lees ben ik zo blij dat ik na een jaar afscheid heb genomen van het zooitje daarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
Collegekaart na 6 weken nogsteeds niet ontvangen, ook niet na honderd telefoontjes en bezoekjes.
Verkeerd collegegeld afgeschreven, is ook nog steeds niet opgelost
verkeerde berichtgeving over inschrijvingen voor tentamens waardoor het gros zich nu verkeerd heeft ingeschreven
College's die niet doorgaan door problemen met de beamer of het systeem ofzo
Veel te kleine lokalen en te weinig stoelen, maar niet in leegstaande lokalen mogen gaan zitten die groter zijn
het computersysteem dat het regelmatig niet doet
Niet kunnen printen omdat de stekker van de printer al tijden ontbreekt
en zo kunnen we nog wel even doorgaan, en dat allemaal al in een paar weken.
Veel kleine dingen die simpel geregeld zouden worden, zoals ontbrekende stekkers, maar iedereen wijst naar iemand anders en vervolgens gebeurt er niets. Een systeem waarbij iedereen volledig langs elkaar heen werkt..
D'r verandert ook nooit wat daar. Iedere keer weer dezelfde problemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef La_Vita het volgende:
Ik had vreemd genoeg een betere organisatie verwacht van een school voor journalistiek. Is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik voor Utrecht heb gekozen ipv Zwolle, maar dit had ik ook weer niet verwacht..
Is nog snel, dus wen er maar vast aan.quote:Op maandag 15 december 2008 18:14 schreef alexis_ het volgende:Overigens, ik had de HU een mailtje met vragen gestuurd. Nadat ik diverse forwards, reacties en halve antwoorden van andere medewerkers had gekregen is de mail uiteindelijk toch, met excuses, op de juiste afdeling terecht gekomen. Maar, dit duurde wel vier weken.
Onzinreacties heeft niemand iets aanquote:Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef jakkop het volgende:
Wat Kevin zegt.
En, een nieuw leven in Zwolle beginnen
Je bent er bekend mee?quote:Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef jakkop het volgende:
Wat Kevin zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |