quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:51 schreef JenDaMan het volgende:
Komt er een mooi halfbloedje voorbijzeggen m'n vrienden 'haha JenDaMan valt op negers
LOLZ!1!!"
GEEN negerin:
[ afbeelding ]
Negerin:
[ afbeelding ]
GEEN neger:
[ afbeelding ]
Neger:
[ afbeelding ]
Duidelijk?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Boertjes hebben idd vaak moeite om het verschil te zien.
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Boertjes hebben idd vaak moeite om het verschil te zien.
Yeah! Tell'm girl! Deliah Petronella Latisha Combs, straight from the hoods of Almere-city!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Deliah het volgende:
Nog erger, mensen die mensenmet een beetje bruine huidskleur 'zwart' noemen. Ze zijn helemaal niet zwart!
Tussen blanken en negers?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Het verschil tussen alles wat spierwit is en rode wangen heeft en alles wat dat niet heeft.
Nee gewoon een blanke die zowel van blonde vrouwen kan genieten als van mooie halfbloedjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer
Negert met een meerderwaardigheidscomplex?
Waar heb ik dit ontvangst aan te danken, H2O?quote:
Wat is er mis met negerinnen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:13 schreef JenDaMan het volgende:
Nee gewoon een blanke die zowel van blonde vrouwen kan genieten als van mooie halfbloedjes
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:24 schreef Fakkan het volgende:
Ik ben 100% Aziaat, maar ik zie toch echt een negerlul daar benee.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Yeah! Tell'm girl! Deliah Petronella Latisha Combs, straight from the hoods of Almere-city!
Oh, vergeet de z-snap niet!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaawwwwwwww no ya did'unt![]()
- I don't see no ring on my finger?
- You don't own me
- What have you done for me lately?
- Does my face look happy to you?
Ieuw homo's.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
Andere vrienden zoeken TS, deze zijn blijkbaar homo ofzo.
Uhmfufu: "Eddie! Eddie! I want to talk to you!"quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaawwwwwwww no ya did'unt![]()
- I don't see no ring on my finger?
- You don't own me
- What have you done for me lately?
- Does my face look happy to you?
Onzin, er zijn ook wel negerinnen waar ik op kan vallen, heb notabene een ex die echt een negerin was. Kan mij het wat boeien wat ik daar voor 'image' door krijgquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:45 schreef alors het volgende:
Aaah ben je bang dat iedereen een mental image heeft van een big momma als je negerin zegt? Het moet natuurlijk niet zo zijn dat negerinnen knap zijn, want dat zijn alleen de halfbloedjes natuurlijk
Kneusje
Om te beginnen mogen ze niet harder fietsen dan 15 km/u omdat anders hun bovenlip voor hun ogen waait.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef IHVK het volgende:
Wat is er mis met negers en waarom zou je niet op negers kunnen vallen?
Niggerlover!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:59 schreef JenDaMan het volgende:
Onzin, er zijn ook wel negerinnen waar ik op kan vallen, heb notabene een ex die echt een negerin was. Kan mij het wat boeien wat ik daar voor 'image' door krijg
Kom op zeg. Ik kan best tegen nigger jokes en ik kan er ook om lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te beginnen mogen ze niet harder fietsen dan 15 km/u omdat anders hun bovenlip voor hun ogen waait.
[..]
Niggerlover!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik kan best tegen nigger jokes en ik kan er ook om lachen.
Maar je hoeft ook niet zó te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |