Pardon? Vonk was een uitstekende keeper hoor. Daar heeft Heerenveen jarenlang profijt van gehad. Gewoon een solide keeper met steeds meer ervaring en een prima teamspirit.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Heerenveen heeft sowieso een traditie van matige keepers, want voor Vandenbussche en Van Dijk was Vonk eerste keeper en dat was ook bepaald geen hoogvlieger.
Waar ketst de transfer dan op af?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op forzaheerenveen.nl melden ze dat hij niet naar Heereneen zal komen. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is...
Er zitten een paar jochies van 16 achter die site.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op forzaheerenveen.nl melden ze dat hij niet naar Heereneen zal komen. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is...
Ok, loos bericht dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zitten een paar jochies van 16 achter die site.
Zou hij met het meeste bieden speeltijd of salaris bedoelen?quote:"Heerenveen biedt me het meest. Dat geeft me al een speciaal gevoel. Als Feyenoord me een goed aanbod doet, sta ik altijd open voor een mooi avontuur in Rotterdam-Zuid. Maar we zijn zo goed als rond met Heerenveen," aldus de Nederlandse goalie tegenover The Journal.
Een krul is ook wat Rijkaard in veelvoud op zijn hoofd heeft.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:37 schreef SCH het volgende:
Een krul is trouwens een ander woord voor een homo-ontmoetingsplaats. Ik hoop dat ie komt
Daar heb ik dan weer minder mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een krul is ook wat Rijkaard in veelvoud op zijn hoofd heeft.
perspectief denk ik. SCH staat nou niet bekend om zijn hoge salarissen. Beetje raar als Krul meer krijgt dan Pranjic of Sibonquote:Op zondag 20 juli 2008 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou hij met het meeste bieden speeltijd of salaris bedoelen?
Als ze een topclub willen worden dan zullen ze ook met de salariseisen mee moeten gaan in het hedendaagse voetbal.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
perspectief denk ik. SCH staat nou niet bekend om zijn hoge salarissen
Dat is maar de vraag. Ik hoop niet dat Heerenveen een club wordt die 16 miljoen gaat betalen voor een spelertje dat nog nauwelijks iets heeft gepresteerd maar een club blijft die die spelers zelf opspoort en voor minder dan 5 mijoen aan zich bindt. De salarissen mogen wel wat omhoog misschien maar waarom zou je meegaan met de idioterie? Beetje dezelfde discussie als in het zakenleven.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ze een topclub willen worden dan zullen ze ook met de salariseisen mee moeten gaan in het hedendaagse voetbal.
quote:Krul stelt beslissing nog even uit
Door Sander Cox
Dinsdag, 22 juli 2008, 14:07
De talentvolle doelman Tim Krul, die nog altijd in de belangstelling staat van verschillende clubs, stelt zijn beslissing over de toekomst van zijn carrière nog even uit. Waarschijnlijk zal de derde doelman van Newcastle United pas in augustus een beslissing nemen over de keuze van zijn nieuwe werkgever.
Naast de interesse van Feyenoord en sc Heerenveen staat hij naar verluidt ook in de belangstelling van Chelsea. De 20-jarige goalie, die begeleid wordt door oud-speler Søren Lerby, heeft eerder al aangegeven weg te willen bij Newcastle om zo aan meer speeltijd te komen. Tot hij een nieuwe club heeft gevonden, traint hij nog gewoon mee bij The Magpies.
Om de "oude Timmer" te gaan vervangen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:11 schreef Happel het volgende:
Die komt dus gewoon naar Feijenoord.
Als die twee eerlijk gaan strijden om de plek in de goal dan gaat Timmer op de bank zitten, niet hij. Althans, dat hopen we dan maar...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Om de "oude Timmer" te gaan vervangen?
En dus als 2e keeper op de bank moet gaan zitten? Nee dan kan je beter naar H'veen gaan.
Om na 1 seizoen Stekelenburgs zijn lege plek op te gaan vullen.
quote:Krul op weg naar De Kuip
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, maandag
Feyenoord hoopt vandaag Tim Krul vast te leggen als versterking voor de keeperspositie. De stadionclub onderhandelde gisteravond laat nog met Newcastle United over een transfer. Krul (20) wordt alom beschouwd als het grootste Nederlandse keepertalent. Feyenoord zou 1,7 miljoen euro hebben geboden voor Krul, oorspronkelijk afkomstig van ADO.
quote:Newcastle United verhuurt doelman Krul
NEWCASTLE - Newcastle United heeft doelman Tim Krul voor een maand verhuurd aan Carlisle United, een club uit de League One (derde profniveau) in Engeland.
Dat liet de 20-jarige Hagenaar vrijdag weten op de website van de voetbalbond KNVB.
Krul staat al drie jaar onder contract bij Newcastle United, maar kwam nog niet verder dan één optreden in de UEFA Cup. Afgelopen seizoen werd de doelman verhuurd aan het Schotse Falkirk.
De jeugdinternational leek in de zomer verkocht te worden aan Feyenoord, maar Newcastle hield de transfer uiteindelijk tegen.
quote:Krul baalde verschrikkelijk over mislukken transfer naar Feyenoord
Tim Krul wordt door Newcastle United voor een maand verhuurd van Carlisle United. In een interview op OnsOranje.nl laat Krul weten erg gebaald te hebben van het mislukken van de transfer naar Feyenoord. "Newcastle wilde mij niet verhuren, maar voor de juiste prijs mocht ik wel verkocht worden. Feyenoord voldeed aan alle voorwaarden, het plaatje zag er perfect uit. Ik zat al met m’n gedachten in Rotterdam. Werken met Henk Timmer en keeperstrainer Patrick Lodewijks leek me een geweldige uitdaging. Plots gooide Wise de deur dicht. Ik baalde verschrikkelijk. Toen heb ik het een tijdje heel zwaar gehad. Met behulp van m’n ouders en vertrouwenspersoon Harry Lulofs kwam ik er bovenop."
quote:Blije huurling Krul weet niet wat Newcastle wil
Tim Krul tast vooralsnog in het duister over zijn rol bij Newcastle United. De aan Carlisle United verhuurde doelman heeft het in ieder geval goed naar zijn zin in de anonimiteit van de League One.
"Het is heerlijk om veel aan spelen toe te komen", zegt Krul in gesprek met The Star. "Elke wedstrijd moet ik hier weer vol aan de bak en de resultaten die we vooralsnog boeken zijn uitstekend. Dit is precies waarvoor ik naar Carlisle ben gekomen."
Het huurcontract van Krul, dat onlangs met een maand verlengd werd, loopt op 17 januari af. De oud-speler van ADO Den Haag staat open voor een langer verblijf bij de laagvlieger. "Toen Newcastle me onlangs vroeg of ik hier wilde blijven zei ik direct ja. Het voetbal valt me niet tegen en ik heb het goed naar mijn zin hier", aldus de jeugdinternational.
Hoe Newcastle daar tegenaan kijkt weet de jongeling niet. "Er kan de komende tijd vanalles gaan gebeuren. Ik weet niet precies wat de club wil", zegt Krul, die deze zomer een transfer naar Feyenoord in het water zag vallen.
Veel clubs hebben al een vaste keeper en kopen liever een keeper in plaats van huren. Die willen vastigheid. Newcastle wil Krul niet verkopen en daar heeft hij simpelweg Given voor zich. Huren aan een club waarvoor hij een absolute meerwaarde is, is dus eigenlijk de enige optie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Halcon het volgende:
Als hij echt zo goed is als iedereen denkt dat kan hij echt wel 1e keeper worden bij PSV of Feyenoord. Alsof Timmer en Isaksson zulke wonderkeepers zijn.
Maar ik vraag het me af. Iemand die echt goed is, hoeft niet te worden verhuurd aan een club die speelt op het 3e niveau.
Hij moest in eerste instantie maar een maand verhuurd worden, nogal logisch dat de grote clubs voor zo'n korte periode niet gaan toehappen, die hebben hun eigen goede keepers al. Voor een doelman maakt het sowieso tot op zekere hoogte niet veel uit waar hij speelt, keepen is keepen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Halcon het volgende:
Als hij echt zo goed is als iedereen denkt dat kan hij echt wel 1e keeper worden bij PSV of Feyenoord. Alsof Timmer en Isaksson zulke wonderkeepers zijn.
Maar ik vraag het me af. Iemand die echt goed is, hoeft niet te worden verhuurd aan een club die speelt op het 3e niveau.
Dan lees je niet heel erg goed wat hij zelf zegt. Hij is er zelf dolblij mee en leert enorm veel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een slechte zaak dat hij nog nergens een plek heeft gekregen/veroverd. Dit onstabiele uitleengedoe doet zijn ontwikkeling vast geen goed.
quote:Tim Krul is happy en blijft bij Carlisle
Door Martijn Visscher
15 januari 2009 om 18:41
Tim Krul blijft zo goed als zeker een derde maand bij Carlisle United. ,,Daar ga ik wel vanuit”, zegt zaakwaarnemer Harry Lulofs. De Engelse club uit de League One is uitermate tevreden over de verrichtingen van de 20-jarige doelman en wil Krul zelfs tot het einde van het seizoen huren.
,,Maar dat zal Newcastle United waarschijnlijk niet toestaan”, zegt Lulofs. ,,De toekomst van eerste doelman Shay Given en reservekeeper Steve Harper is nog onduidelijk en dus zit Tim in de wachtkamer.”
Given zou in de belangstelling staan van meerdere clubs uit de Premier League, terwijl Harper een voorstel om zijn aflopende contract te verlengen nog altijd in beraad heeft. Lulofs: ,,In feite wacht de één dus op de ander. Tim bekijkt wat Harper doet en die wacht op zijn beurt weer af wat Given van plan is.”
Newcastle United kan Krul direct terughalen van Carlisle United mocht het in keepersnood komen te zitten.
Vi.nlquote:22/01/2009 11:22
Newcastle United wil Tim Krul niet opnieuw verhuren aan Carlisle United. De ploeg van trainer Joe Kinnaer vreest namelijk een vertrek van eerste doelman Shay Given naar Manchester City.
Man City bood al enkele keren op de Ierse doelman en daarbij wordt ook reserve-keeper Steve Harper gevolgd door verschillende clubs. The Magpies willen Krul dus vooralsnog bij de club houden.
'Het is wachten op Newcastle', zegt Carlisle-manager Steve Abott. 'Ze willen eerst duidelijkheid omtrent hun andere keepers en dat is hun goed recht. Pas als ze meer weten zullen we ons opnieuw gaan melden.'
De afgelopen twee maanden speelde Krul op huurbasis bij de The Cumbrians. De twintigjarige doelman speelde negen wedstrijden in de League One en maakte veel indruk.
Over anderhalve week is er dus weer duidelijkheid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef Prosac het volgende:
Krul mag voorlopig niet meer verhuurd worden
[..]
Vi.nl
Erg jammer van Krul. Krul moet gewoon elke week spelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Rikketik het volgende:
Vraag me af wat Newcastle dan met Krul van plan is als Given en Harper vertrekken naar een andere club. Ze zullen wel een vervanger halen en Krul tweede keeper maken.
Idd. Hij moet gewoon vertrekken daar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Newcastle verkloot zijn carriere.
Dat doet Newcastle niet, dat doet hij zelfquote:
Hij had gewoon nooit naar Engeland moeten gaan. Net als die jongetjes van 15-16 die nu gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Newcastle verkloot zijn carriere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |