quote:
Zieligquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
da's wel zielig![]()
heb je al zo'n idiote baan en dan ook nog eens dit
wat danquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dementor het volgende:
Ik wilde net een nieuw topic openen maar goed dat is dus niet meer nodig
Gelukkig maar want ik had een hele foute TT.
o valt best meequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
[DGK #69] Een too muchi standje zo net op het randje
Maar gelukkig was ik net te laat!
ik ga even een tosti maken hoor ik ben echt flauw van de honger, moet wel leuk blijvenquote:
o oké dus de kip in olijfolie bakken? doe ik,quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je beter olijfolie gebruiken.
Sla is 80% water en als je er veel van neemt kun je tijdens het sporten last krijgen van kortademigheid (door het nitraatgehalte).
Tomaat is super goed voor je
De klassieke tomaat blijkt een zeer gezonde vrucht te zijn. Tomaten bevatten veel vitamine C, A, B1, B2 en B6 en de mineralen kalium, fosfor en magnesium. Engelse biologen en biochemici van de universiteit in Staffordshire, evenals onderzoekers van de Humboldt Universiteit in Berlijn hebben, na langdurig onderzoek, aangetoond dat de tomaat een kleurstof bevat, namelijk lycopeen, die de menselijke cellen beschermt tegen de nadelige invloeden van stikstofdioxiden. Stikstofdioxiden krijgen we binnen door de rook van sigaretten en sigaren, alsook uitlaatgassen van het gemotoriseerde verkeer. Lycopeen speelt mogelijk een rol bij de bescherming tegen kanker. Tomaten werden ook als afrodisiacum aangeprezen, vandaar de bijnaam "pommes d'amour" in het Frans.
En ja het is inderdaad een afrodisiacum net als aardbeien en rode watermeloen (op basis van best practices).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaat
Vertelquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar ken ik een rijmpje op
Oh hahaha !!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry soury ik vond het grappig, vrije dag..en dan.... en dan.... en toen kwam de ottogids
ja ik word nog meliger van al dat fruit als ik normaal al ben, te weinig eten is ook niet goed
ga wel even een tosti maken ofzo........ niet boos zijn op mij hé![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)alt_bijna_flauw.aspx
moest ik even opzoeken BMI waardequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef Dementor het volgende:
Het is gewoon tof om wakker te worden en de dag te starten met een lagere BMI waarde.
![]()
Ik weeg mezelf iedere ochtend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juli 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
Het gaat mij niet snel genoeg, als ik zo doorga verlies ik 6kg per maand.
Dus vanaf morgen 2 uur per dag intensief fietsen en dan eens zien wat er gebeurd.
[/quot
hahahaha 2 uur fietsen en dan ga je je wegen?
Gelukkig niet, ik zie er de humor wel van inquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weeg mezelf iedere ochtend.
Problemen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |