quote:
Zieligquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
da's wel zielig![]()
heb je al zo'n idiote baan en dan ook nog eens dit
wat danquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dementor het volgende:
Ik wilde net een nieuw topic openen maar goed dat is dus niet meer nodig
Gelukkig maar want ik had een hele foute TT.
o valt best meequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
[DGK #69] Een too muchi standje zo net op het randje
Maar gelukkig was ik net te laat!
ik ga even een tosti maken hoor ik ben echt flauw van de honger, moet wel leuk blijvenquote:
o oké dus de kip in olijfolie bakken? doe ik,quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je beter olijfolie gebruiken.
Sla is 80% water en als je er veel van neemt kun je tijdens het sporten last krijgen van kortademigheid (door het nitraatgehalte).
Tomaat is super goed voor je
De klassieke tomaat blijkt een zeer gezonde vrucht te zijn. Tomaten bevatten veel vitamine C, A, B1, B2 en B6 en de mineralen kalium, fosfor en magnesium. Engelse biologen en biochemici van de universiteit in Staffordshire, evenals onderzoekers van de Humboldt Universiteit in Berlijn hebben, na langdurig onderzoek, aangetoond dat de tomaat een kleurstof bevat, namelijk lycopeen, die de menselijke cellen beschermt tegen de nadelige invloeden van stikstofdioxiden. Stikstofdioxiden krijgen we binnen door de rook van sigaretten en sigaren, alsook uitlaatgassen van het gemotoriseerde verkeer. Lycopeen speelt mogelijk een rol bij de bescherming tegen kanker. Tomaten werden ook als afrodisiacum aangeprezen, vandaar de bijnaam "pommes d'amour" in het Frans.
En ja het is inderdaad een afrodisiacum net als aardbeien en rode watermeloen (op basis van best practices).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaat
Vertelquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar ken ik een rijmpje op
Oh hahaha !!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry soury ik vond het grappig, vrije dag..en dan.... en dan.... en toen kwam de ottogids
ja ik word nog meliger van al dat fruit als ik normaal al ben, te weinig eten is ook niet goed
ga wel even een tosti maken ofzo........ niet boos zijn op mij hé![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)alt_bijna_flauw.aspx
moest ik even opzoeken BMI waardequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef Dementor het volgende:
Het is gewoon tof om wakker te worden en de dag te starten met een lagere BMI waarde.
![]()
Ik weeg mezelf iedere ochtend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juli 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
Het gaat mij niet snel genoeg, als ik zo doorga verlies ik 6kg per maand.
Dus vanaf morgen 2 uur per dag intensief fietsen en dan eens zien wat er gebeurd.
[/quot
hahahaha 2 uur fietsen en dan ga je je wegen?
Gelukkig niet, ik zie er de humor wel van inquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weeg mezelf iedere ochtend.
Problemen mee?
Ik snap niet wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik zie er de humor wel van in
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
Sneu, kater Tank die ik kort geleden uit het asiel haalde met (waarschijnlijk) een tumor achter zijn oog, heeft net een epileptische aanval gehad. Dat betekent dat de tumor op zijn brein drukt of er al in gegroeid is. Maar ik denk maar zo, hij heeft dan toch nog een paar mooie weken gehad.
Precies. En ik houd het goed in de gaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer .. Maar je kan niks beters doen dan hem pamperen.. Sterkte En die mooie maanden heeft ie ff mee gepikt dankzij jou
Wat leuk!! En hoe heb je m nu gehaald? Met een abbo of zonder? En 3 werkdagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef tipsch het volgende:
@HoneyBoney
M'n iPod is al aangekomen bij Apple Centre XL.
T-Mobile heeft het over 3 weken levertijd.![]()
Dit heeft dus maar 3 werkdagen geduurd.
Ik ga hem vrijdag halen. Heb er zin in.
Hoi Honey!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat leuk!! En hoe heb je m nu gehaald? Met een abbo of zonder? En 3 werkdagen?
hoi trouwens
Beroepsdeformatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo grappig aan is.
Trollen is ook een vak.
Oh jee Disana, maar je wist het van te voren hè?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
Sneu, kater Tank die ik kort geleden uit het asiel haalde met (waarschijnlijk) een tumor achter zijn oog, heeft net een epileptische aanval gehad. Dat betekent dat de tumor op zijn brein drukt of er al in gegroeid is. Maar ik denk maar zo, hij heeft dan toch nog een paar mooie weken gehad.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me best wel gaaf, zo`n hypermoderne telefoon.
Dat je bijvoorbeeld in de trein op je mobiel naar Live & Cooking kan kijken.
Het blijft mooi, zoals die twee bijgedraaid zijn. Lieve foto.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
Heb vanmiddag nog een mail naar het asiel gestuurd hoe blij ik ben met die sukkels.. En die kater gaat super !! Die word liever en liever.. En opgetild zelfs omdat meneer in mijn stoel lag . Geen wonden aan over gehouden.. Ze zijn thuis dat stelletje schorum[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me best wel gaaf, zo`n hypermoderne telefoon.
Dat je bijvoorbeeld in de trein op je mobiel naar Live & Cooking kan kijken.
Wat een schatjes! Leuke foto Muis!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
Heb vanmiddag nog een mail naar het asiel gestuurd hoe blij ik ben met die sukkels.. En die kater gaat super !! Die word liever en liever.. En opgetild zelfs omdat meneer in mijn stoel lag . Geen wonden aan over gehouden.. Ze zijn thuis dat stelletje schorum[ afbeelding ]
Ja hoor. En toch schrok ik, het gebeurde in de keuken. Maar hij is alweer in de tuin en dat kan geen kwaad want hij springt nergens op. 't Is afwachten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee Disana, maar je wist het van te voren hè?
Lekker buiten in je tuin en genieten maar, beter dan in een hokje in het asiel.
Vrijdag ga ik dat ding halen. Zal een 150 abonnement worden, geloof ik. Ik kan geloof ik niet meer anders, want ik heb een 8gb besteld.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat leuk!! En hoe heb je m nu gehaald? Met een abbo of zonder? En 3 werkdagen?
hoi trouwens
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een schatjes! Leuke foto Muis!
Een zwarte dus! Super dat je hem zo snel hebt Tipsch! Zal je vrijdag wel heel de dag aan het spelen zijn met dat dingquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik dat ding halen. Zal een 150 abonnement worden, geloof ik. Ik kan geloof ik niet meer anders, want ik heb een 8gb besteld.
Lekker he. Gaat je batterij al wat beter?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Een zwarte dus! Super dat je hem zo snel hebt Tipsch! Zal je vrijdag wel heel de dag aan het spelen zijn met dat dingLeuk speelgoed hoor!
Daar koop ik een boel verf voorquote:
Geld nodig denk ik danquote:
Hoe liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet altijd hoor... Maar wel grappig 11 jaar oude kater met huppelkut van 2 jaar.. Stinkend verliefd
Joh !! Knap van je .. Die gave heb jij dan. Doen !!! en succes !!quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker he. Gaat je batterij al wat beter?
Ik heb het niet zelf geschilderd hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het erg mooi hoor Peter6000.
Echt.
Het lijkt ook niet echt op jou paint kunstenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf geschilderd hoor.
Klikte op een Google-ad, en kwam op een site terecht waar schilderijen verkocht worden.
Kutbazen ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
, thuis op WiFi ipv 3G scheelt wel iets. En ik zit er nu niet meer heel de dag mee te spelen. Mijn baas wil zo nu en dan dat ik ook nog wat werk verricht. Slaat natuurlijk nergens op, maar ja
Ik las Kubatzenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kutbazen ook.Ik heb er 2 weken geen last van.
Mijn kunst is duurder en waardevoller.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt ook niet echt op jou paint kunsten
Weet niet of het nog zo is, maar vroeger kwamen die ouders langs als het kind overleden was, om de inmiddels flink gegroeide spaarpot van het gehandicapte kind op te eisen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt in een soort tehuis voor gehandicapte kinderen en bij sommige komt echt helemaal geen hond langs. Geen ouders of familie. Echt zo verschrikkelijk sneu. Dus nu gaan ze kijken welk kindje bij mij past (qua
Gave? Nee joh, ken jij ook! Ik heb eerst gedacht aan oude mensjes die soms ontzettend verwaardloosd worden door familie. Maar dan ga ik me hechten aan zo'n vrouwtje en dan overlijden ze (want die kans is natuurlijk grooot op die leeftijd). Dan ben ik een wrak. Dat trek ik echt niet. Dus had al besloten dat dat niet zo;n goed plan was voor HB.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !! Knap van je .. Die gave heb jij dan. Doen !!! en succes !!Mooi
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik las Kubatzenben echt teveel DGK gekeken
![]()
Ga je wat leuks doen in je vakantie?
Nou ik stond vanmiddag al versteld van al die verhalen. Echt zo verschrikkelijk zielig! Er was 1 kindje die gewoon gezond is geboren en zo ontzettend is mishandeld door zijn ouders dat hij nu blind is en een flinke hersenbeschadiging heeft. Mannetje is 12 jaar. Echt he, van die verhalen breekt je hart, je zou ze zo in huis nemen als het zou kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of het nog zo is, maar vroeger kwamen die ouders langs als het kind overleden was, om de inmiddels flink gegroeide spaarpot van het gehandicapte kind op te eisen....
Triestquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou ik stond vanmiddag al versteld van al die verhalen. Echt zo verschrikkelijk zielig! Er was 1 kindje die gewoon gezond is geboren en zo ontzettend is mishandeld door zijn ouders dat hij nu blind is en een flinke hersenbeschadiging heeft. Mannetje is 12 jaar. Echt he, van die verhalen breekt je hart, je zou ze zo in huis nemen als het zou kunnen.
Klote ouders
Niet doen ook joh, gewoon je scanner software blijven gebruiken. Dat onderscheid je van de rest!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn kunst is duurder en waardevoller.
Het is Presto-Image-Folio kunst, ze heet het programma waarmee ik het produceer.
Zat als gratis software bij mijn allereerste scanner.
Ben nog steeds niet overgeschakeld op iets moderners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |