Geniet er nog maar van. Voor je het weet gaat je wekker iedere dag om half zevenquote:
Ik hoop voor het kindje dat ze stijl haar heeft !quote:
Bazen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Voor je het weet gaat je wekker iedere dag om half zeven
om voor 'de baas' te gaan werken![]()
[..]
Ik hoop voor het kindje dat ze stijl haar heeft !
Ik heb een leuke baasquote:
Bazen bestaan niet meer hequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een leuke baasmaar ik mag hem geen baas noemen ("Je bent toch
geen hond ?" zegt 'ie dan)
Ik ben effe weg, see you all laterzzzzzzzzzzzzz..................
Ik niet, dit is echt een proleet en ik haat heb een hekel aan proleten. Mijn ex zwagerquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
Ik kwam een heel merkwaardig figuur tegen op het internet (sites en youtube).
Op quotenet noemen ze hem een proleet, in de collegezaal klapt men voor dit figuur.
Ik kan er wel om lachen.
Zolang je ze tijdig kunt herkennen en ontwijken door het spel slimmer te spelen is het toch grappig?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet, dit is echt een proleet en ik haat heb een hekel aan proleten. Mijn ex zwageris er een, ben blij met dat woordje ex dus.
Ik speel geen spelletjes met mensen, dat haat ik oprecht. Dit soort mannetjes moet je met een grote boog omheen gaan, ze kunnen je werkelijk meezuigen in hun enge praktijken en je bent altijd de lul.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Zolang je ze tijdig kunt herkennen en ontwijken door het spel slimmer te spelen is het toch grappig?
Het is ook niet de bedoeling dat je met die figuren het spel speelt, alleen dat je het slimmer speeltquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes met mensen, dat haat ik oprecht. Dit soort mannetjes moet je met een grote boog omheen gaan, ze kunnen je werkelijk meezuigen in hun enge praktijken en je bent altijd de lul.
Ik ga nog even van het zonnetje genieten, laterzzzz.
Edit: Peter, succes als je straks naar huis rijdt, ik ben je echt niet vergeten hoor.![]()
Hmm. Ik begreep eerst van Peter dat hij vandaag vrij was, en later dat hij aan het werk moest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Peter, succes als je straks naar huis rijdt, ik ben je echt niet vergeten hoor.![]()
Sinds wanneer gaan advocaten van te voren dreigen? Wat een malle toestand. Maar dat ikbengenaaid wordt aangesproken, vind ik dan wel weer goed; schandalig dat de mods daar zich direkt bij de zaak lieten betrekken en partij kozen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is jullie rel toch?
http://www.geenstijl.nl/m(...)juridisch_gedoe.html
Dat was toch nadat Sly ze zat te bedreigen ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan advocaten van te voren dreigen? Wat een malle toestand. Maar dat ikbengenaaid wordt aangesproken, vind ik dan wel weer goed; schandalig dat de mods daar zich direkt bij de zaak lieten betrekken en partij kozen.
Sly zal het weer precies andersom zeggen. Ik weet het niet, ik heb daar op ikbengenaaid zoveel rellerige berichten gelezen dat ik me niet aan een oordeel waag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was toch nadat Sly ze zat te bedreigen ofzo?
Ik snap er ook nog steeds niks van, maar dat zal tzt wel komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly zal het weer precies andersom zeggen. Ik weet het niet, ik heb daar op ikbengenaaid zoveel rellerige berichten gelezen dat ik me niet aan een oordeel waag.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is jullie rel toch?
Jeeeezzz, Slaaaajjj heeft advocaten gevonden die gaan dreigen. Helemaal in zijn straatje dus. Er zijn dus ook sukkelige advocaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is jullie rel toch?
Haah erg grappig allemaal weer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is jullie rel toch?
Het is erg gecompliceerd. Het begon met beschuldigingen en zwartmakingen op andere sites. Dit is bij mijn weten gebeurd net na de oprichting van NL. Maar ook dat zal een aanleiding gehad hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly zal het weer precies andersom zeggen. Ik weet het niet, ik heb daar op ikbengenaaid zoveel rellerige berichten gelezen dat ik me niet aan een oordeel waag.
Lol, een VIP op Nowlive gebruikt mijn oude Huub avatar en hij linkt nog naar het plaatje op fok ook:
[ afbeelding ]
Nou 'beschuldigen tegen Client en zijn website www.nowlive.eu....' Wie dacht jij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
Sly is het niet toch?
Aangezien zijn voornaam in het echt ook met een S begint (meen ik ergens gezien te hebben).
Die briefmet een vriendelijke groet nog wel
Misschien heeft Sly er wel een puppet...ik bedoel een VIP lid voor ingezet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou 'beschuldigen tegen Client en zijn website www.nowlive.eu....' Wie dacht jij dan?
Nee hoor.... heb hem vorige week 2 keer gesproken.... hij vertelde toen ook dat hij erg druk was met zijn advocaten... Hij vertelde ook bepaalde info over wat ie ongeveer gaat doen. Maar daar wil ik me niet over uitlaten. Dat zou niet gepast zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft Sly er wel een puppet...ik bedoel een VIP lid voor ingezet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor.... heb hem vorige week 2 keer gesproken.... hij vertelde toen ook dat hij erg druk was met zijn advocaten... Hij vertelde ook bepaalde info over wat ie ongeveer gaat doen. Maar daar wil ik me niet over uitlaten. Dat zou niet gepast zijn.
Goed bezig! Ik wou dat ik zo overtuigd kon bewegen. Ik heb al snel altijd zoiets van 'geen zin meer' en dan ga ik weer naar huis. Langer dan een rondje van 5 km wordt er niet hardgelopen (half uurtje dus).quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht even wat geld bij de bank op te halen, het is direct een fietstocht van 1,5 uur geworden.
Thanx maar ik was vandaag niet op mijn werkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Ik wil gewoon de weegschaal zoveel mogelijk plagenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik wou dat ik zo overtuigd kon bewegen. Ik heb al snel altijd zoiets van 'geen zin meer' en dan ga ik weer naar huis. Langer dan een rondje van 5 km wordt er niet hardgelopen (half uurtje dus).
't is in ieder geval een stuk gezelliger dan op een crosstrainer naar de overburenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Wat ik ook vaak doe is huizen kijken, dus dan fiets ik expres richting de wat mooiere plekjes in de omgeving.
Tja ik moet wat te doen hebben he
Hehequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is in ieder geval een stuk gezelliger dan op een crosstrainer naar de overburen
gaan staan te kijken, zoals ik (te weinig) doe
Dat welquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
In het begin heb ik wel getwijfeld hoor, zo'n trainer lijkt me wel relaxed op regenachtige dagen.
Tja als het niet hoeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat welEn het is altijd lekker koel/warm in de kamer waar 'ie staat
Maar ik gebruik hem tegenwoordig meer als wasrek dan dat ik er op sta
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
Vrije dag .. Balkon en zon (zo nu en dan) En de nieuwe Otto gids![]()
Heb je wat besteld? En zo ja, wat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
Vrije dag .. Balkon en zon (zo nu en dan) En de nieuwe Otto gids![]()
da's wel zieligquote:
Wat nou super gave (merk) kleding !! En ik hoef er de deur niet voor uitquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |