Mafze maffe muts......quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga d'r ook van tussen
nog even zappen en dan met 't hoofdje op het kussen
hé dat rijmt !![]()
![]()
Ah, je bent eindelijk verhuisd, mooi.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:41 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
Hier in Duitsland, waar ik tegenwoordig woon () ook!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
De eerste foto's van Jaycee-Lynn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kindje wel maar die kop van Dennix, echt hè?
Bron: http://www.dennisbaxfansite.nl/. Ja ja, hij heeft een fansite.
Ja, ben verhuisd, eindelijk en t bevalt tot nu toe heel erg goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je bent eindelijk verhuisd, mooi.En, bevalt het?
Goedemorgen.![]()
Nauwelijks.......hoewel het vaak spannender is dan de laatste maanden dgkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
Kijkt er nog wel eens iemand naar Africam?
Ja he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag altesaam!![]()
Mooi die beesten bij de poel!
Ik heb de laatste tijd ook heel weinig gekeken hoor. Spannend. Hmm... die geluiden hebben vaak wel iets rustgevends.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nauwelijks.......hoewel het vaak spannender is dan de laatste maanden dgk![]()
Wel goed. Heb wel raar liggen dromen maar ben wel in slaap gevallen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Disana het volgende:
Hoe is het vandaag met je?
Zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Het slijt wel omdat ze geen bekende van je was, maar toch.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel goed. Heb wel raar liggen dromen maar ben wel in slaap gevallen.
Toch voel ik me nog een beetje verdrietig....
Hier staat het nieuwsbericht: http://www.rijnmond.nl/Ho(...)en%20in%20Ridderkerk
Het zet je weer even met je beide benen op de grond dat een menselijk lichaam tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Het slijt wel omdat ze geen bekende van je was, maar toch.
Neuh, ik niet, het kan m'n neefje zijn geweest, die heeft zich gedragen als een tornado vanochtend, er lag niets meer in de speelgoedkist iig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he.
Kahaarin, zit jij zo te blazen? Laat die wind eens ophouden.
Ik wacht in spanning op mijn verlengsnoer voor de heggenschaar. Ik heb er zin in
Dat kan ik me heel goed voorstellen, het bericht zelf is al een kippenvelmoment en als je dat van dichtbij hebt gezien dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten.......quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel goed. Heb wel raar liggen dromen maar ben wel in slaap gevallen.
Toch voel ik me nog een beetje verdrietig....
Hier staat het nieuwsbericht: http://www.rijnmond.nl/Ho(...)en%20in%20Ridderkerk
Ik ben bang van niet nee........quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
die man zal dit echt nooit meer vergeten.
Ja joh... we hebben niet voor niets het spreekwoord 'een ongeluk zit in een klein hoekje'. En je kunt het nooit meer terugdraaien, al doe je dat in je hoofd misschien wel honderd keer per dag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het zet je weer even met je beide benen op de grond dat een menselijk lichaam toch
maar een kwetsbaar dingetje is......................
Ik hoop dat de chauffeur ook ooit tot rust komt. Volgens mij draagt die dit zijn hele leven
met zich mee. (En of 'ie nou fout of niet was, hij zal het niet expres gedaan hebben....)
Op de motor ben ik (naar eigen idee) heel voorzichtig. Ik rij inderdaad wel eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:00 schreef Disana het volgende:
Ben jij zelf voorzichtig en oplettend in het verkeer? Ik las dat je regelmatig iets te hard rijdt?
Misschien een idee om dat vandaag alvast een keertje te doen? Dan kun je rustig thuis een beetje bijkomen en hoef je dat morgen niet vlak voor een lange werkdag te behappen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet nee........
Hoef pas morgen te werken maar ben wel zenuwachtig om over die rijbaan te
moeten op de terugweg. Gisteren ging iedereen over het gras langs haar heen
maar morgen rij ik vol over de plek waar ze lag............................pffffffff
Dat klinkt geruststellend. Onwillekeurig ga je na zo'n verhaal toch aan anderen denken die kwetsbaar in het verkeer zijn (en dat zijn motorrijders inderdaad).quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op de motor ben ik (naar eigen idee) heel voorzichtig. Ik rij inderdaad wel eens
te hard maar dat is alleen op rechte rustige stukken. Ben geen 18 meer (en roekeloos)
en ben me er terdege van bewust dat je als motorrijder EXTREEM kwetsbaar bent
in het verkeer..........
Het is pas na het werk. Op de heenweg rij ik er alleen 'langs' (hoewel dat ook welquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat vandaag alvast een keertje te doen? Dan kun je rustig thuis een beetje bijkomen en hoef je dat morgen niet vlak voor een lange werkdag te behappen.
Ik was gisteren voor het eerst blij dat ik met de auto was en niet op de motor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt geruststellend. Onwillekeurig ga je na zo'n verhaal toch aan anderen denken die kwetsbaar in het verkeer zijn (en dat zijn motorrijders inderdaad).
Dat rijden over die plek gaat wel lukken hoor Peter.
En toch heb ik er geen goed gevoel bij dat Nadia nu een kind heeft. Ze is naar mijn ideequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
Dennix ziet eruit alsof hij zonder slaap 10x in de arena heeft opgetreden en roosje framboosje ziet er wel schattig uit.
Ooit moet je door de zure appel heen, als je het vandaag niet doet dan zou je wel eens een slapeloos nachtje kunnen krijgen bij het vooruitzicht, het siert je dat je er zo bij stil staat en medelijden hebt met die vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is pas na het werk. Op de heenweg rij ik er alleen 'langs' (hoewel dat ook wel
een brok in mijn keel gaat veroorzaken).
Tja..............................
Je zult zien dat haar moeder er behoorlijk hard aan zal gaan trekken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En toch heb ik er geen goed gevoel bij dat Nadia nu een kind heeft. Ze is naar mijn idee
te jong en te makkelijk voor het opvoeden van een kleine...
Maar ja, wie ben ik om daar over te oordelen ?
Ja joh, om zo'n tragedie heen gaat het leven net zo hard door. Dat is maar goed ook, anders zouden zulke beelden nooit meer naar de achtergrond verdwijnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was gisteren voor het eerst blij dat ik met de auto was en niet op de motor.
Normaal gesproken HAAT ik autorijden
1 van mijn 'spelregels' is "als ik me niet HONDERD PROCENT lekker voel stap ik NIET op
de motor. Moest alleen gisteren een kadootje naar mijn Moeder brengen vandaar dat ik
met de auto was.
Ook zo fijn: kom je daar (bij Mams) een half uur later bibberend in het feestgedruis
aan met mijn Neefje vrolijk gillend "Peeeeteeer, peeeeteeer, peeeter'![]()
Is me net iets te ver om te gaan 'test-driven' vandaag. Ik zie het morgen wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Misschien toch maar even op de motor stappen?
Ik hoop inderdaad dat er iemand 'monitored'quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Je zult zien dat haar moeder er behoorlijk hard aan zal gaan trekken.
Yep. Ik had haar vanochtend nog even aan de foon en toen begon ze nog een keerquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
Het cadeautje was zeker de stereo-installatie? Was ze er blij mee?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zult zien dat haar moeder er behoorlijk hard aan zal gaan trekken.
Een Roosje Framboosjequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Nadia is ijdel en zelfzuchtig. Ik moet aan die gekken van ouders denken in Amerika die hun kleintjes met beauty pageants mee laten doen als verklede seksbommetjes. Het kindje van Nadia zal ook wel een poppetje van mama worden.
Wat heb jij toch een heerlijk levenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
Goed mijn verplichtingen zitten er weer op voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |