Misschien heeft Sly er wel een puppet...ik bedoel een VIP lid voor ingezet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou 'beschuldigen tegen Client en zijn website www.nowlive.eu....' Wie dacht jij dan?

Nee hoor.... heb hem vorige week 2 keer gesproken.... hij vertelde toen ook dat hij erg druk was met zijn advocaten... Hij vertelde ook bepaalde info over wat ie ongeveer gaat doen. Maar daar wil ik me niet over uitlaten. Dat zou niet gepast zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft Sly er wel een puppet...ik bedoel een VIP lid voor ingezet.

quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor.... heb hem vorige week 2 keer gesproken.... hij vertelde toen ook dat hij erg druk was met zijn advocaten... Hij vertelde ook bepaalde info over wat ie ongeveer gaat doen. Maar daar wil ik me niet over uitlaten. Dat zou niet gepast zijn.

Goed bezig! Ik wou dat ik zo overtuigd kon bewegen. Ik heb al snel altijd zoiets van 'geen zin meer' en dan ga ik weer naar huis. Langer dan een rondje van 5 km wordt er niet hardgelopen (half uurtje dus).quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht even wat geld bij de bank op te halen, het is direct een fietstocht van 1,5 uur geworden.

Thanx maar ik was vandaag niet op mijn werkquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Peter, succes als je straks naar huis rijdt, ik ben je echt niet vergeten hoor.![]()

Ik wil gewoon de weegschaal zoveel mogelijk plagenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik wou dat ik zo overtuigd kon bewegen. Ik heb al snel altijd zoiets van 'geen zin meer' en dan ga ik weer naar huis. Langer dan een rondje van 5 km wordt er niet hardgelopen (half uurtje dus).

't is in ieder geval een stuk gezelliger dan op een crosstrainer naar de overburenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Wat ik ook vaak doe is huizen kijken, dus dan fiets ik expres richting de wat mooiere plekjes in de omgeving.
Tja ik moet wat te doen hebben he

Hehequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is in ieder geval een stuk gezelliger dan op een crosstrainer naar de overburen
gaan staan te kijken, zoals ik (te weinig) doe

Dat welquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
In het begin heb ik wel getwijfeld hoor, zo'n trainer lijkt me wel relaxed op regenachtige dagen.

Tja als het niet hoeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat welEn het is altijd lekker koel/warm in de kamer waar 'ie staat
Maar ik gebruik hem tegenwoordig meer als wasrek dan dat ik er op sta

quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
Vrije dag .. Balkon en zon (zo nu en dan) En de nieuwe Otto gids![]()

Heb je wat besteld? En zo ja, wat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
Vrije dag .. Balkon en zon (zo nu en dan) En de nieuwe Otto gids![]()

da's wel zieligquote:

Wat nou super gave (merk) kleding !! En ik hoef er de deur niet voor uitquote:

Waar slaat dat nou weer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |