OMG. Wat een softie. Kan ie niet 2x ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Dat is binnen 5 minuten gedaan jah
5 minuten maar?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moeten we even wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG. Wat een softie. Kan ie niet 2x ?
PicsVoorbeeld or it didn't happen.quote:
... wat een sukkel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moeten we even wachten
Dat dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Loofus het volgende:
Sterk! Dit moet toch juist gewaardeerd worden door de schoonouders, of is het een vrij orthodox/ gereformeerd gezin?
Naja het was eerst ff 3 sec stil... Toen moesten ze wel heel hard lachen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Loofus het volgende:
Sterk! Dit moet toch juist gewaardeerd worden door de schoonouders, of is het een vrij orthodox/ gereformeerd gezin?
Uhh nee, vertel?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Pinkietje het volgende:
Elke keer als ik daar ben zeggen we tegen zn ouders dat we boven een filmpje gaan kijken,
maar dan doet we gewoon wat anders weetjewel![]()
![]()
ALs je goed kan zuigen duurt het GEEN 5 minuten jaHquote:
Dus meteen 1 seconde nadat jij bent klaargekomen kan die van jou alweer wapperen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
... wat een sukkel.
Doet het hem dan pijn aan de eikel ?
Ja...... dus?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Pinkietje het volgende:
Ik zo: Nee ben ongesteld!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Geen 5 minuten i.i.g.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:13 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Dus meteen 1 seconde nadat jij bent klaargekomen kan die van jou alweer wapperen?
Goed kunnen zuigen wordt niet bepaald door hoe sneller hoe beter. Een goede pijpbeurt dient telkens uitgesteld te worden totdat de gezuigde helemaal gek wordt. Dan pas laat je hem klaarkomen en zijn blanke vla je gezicht bedeken.quote:
Dus jij bent een echte vent?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
En als je een echte vent bent zwem je ook gewoon door de rode zee
uhmm maar 5 minuten is wel heel erg..uhm hoe zeg je dat,kort.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:13 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Dus meteen 1 seconde nadat jij bent klaargekomen kan die van jou alweer wapperen?
Lagen er trouwens lakens op de bank ? Bloed gaat namelijk niet uit de bekleding.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Pinkietje het volgende:
Oke...
Ik was gisteren bij mijn vriend. Heb er nu ongeveer 4 maand mee.
Elke keer als ik daar ben zeggen we tegen zn ouders dat we boven een filmpje gaan kijken,
![]()
Nu waren we gisteren gewoon beneden een filmpje aan het kijken met ouders. Wel gezellig enzo!
Zegt die vader: Moeten jullie niet naar boven?
De rest:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd zoooooooo rood!Hoe kan ik zo stom zijn om dat te zeggen
![]()
Klacht: TS is dom
Oja blablabla verkapt kijk mij een vriend hebben topic blabla
Hebben we dat ook weer gehad
Kijken of ze dan ook nog zo hard lachenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:15 schreef DJMO het volgende:
hopelijk gebruik je de pil, anders kan je net als ik binnen vijf maanden nadat je aan je schoonvader bent voorgesteld gaan vertellen dat ie opa word
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lagen er trouwens lakens op de bank ? Bloed gaat namelijk niet uit de bekleding.....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef Pinkietje het volgende:
Anywayyyy ik ga er vanavond weer naar toe.
Misschien zijn ze het wel vergeten
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Je bent zulkes wijf die aanhankelijk is. Elke dag afspreken enzo. Verschrikkelijk
mhaw dat heeft niet zoveel met een echte vent te maken hoor.quote:
Ja tuurlijk, zo'n pa die al 10 jaar slechte of geen sex heeft is het zo vergeten dat de geile jonge zaadslurpende vriendin van zijn zoon en plain public toegeeft dat ze elke keer naar boven gaan om een stukje te rampetampen (niet dat hij dat nog niet weet, want in het gemiddelde huis hoor je dat vrijwel direct).quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:18 schreef Pinkietje het volgende:
Anywayyyy ik ga er vanavond weer naar toe.
Misschien zijn ze het wel vergeten
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef Zelfspotter het volgende:
Het grootste deel van jouw OP is gelogen. Je kunt echt niet zo dom zijn om zoiets te zeggen. Je denkt toch eerst na voordat je antwoord geeft op de vraag van je almachtige schoonvader?
Hij zegt/vraagt moeten jullie niet naar boven? Dan gaat het in jouw hoofd reflexmatig, boven -> neuken -> spleet -> ongesteld ->
Wie maakt de lemmingquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lagen er trouwens lakens op de bank ? Bloed gaat namelijk niet uit de bekleding.....
Misschien issie wel bang om bloed aan z'n plassert te krijgen.quote:
Jij zou een goede vader zijn, hulde!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
bij zo'n opmerking had ik er gewoon mee omgegaan alsof het een grapje was
De gemiddelde boxspring zal niet meer kraken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zo'n pa die al 10 jaar slechte of geen sex heeft is het zo vergeten dat de geile jonge zaadslurpende vriendin van zijn zoon en plain public toegeeft dat ze elke keer naar boven gaan om een stukje te rampetampen (niet dat hij dat nog niet weet, want in het gemiddelde huis hoor je dat vrijwel direct).
En een superdude en een feyenoord gay boyquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij zou een goede vader zijn, hulde!
+10 kudos
ik zou er niet aan moeten denken om 1.5 u gepompt te wordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef DroogDok het volgende:
Leuk om te lezen dat de gemiddelde fokker (naar eigen zeggen) minstens anderhalf uur nonstop door kan stampen.
Ik werkelijkheid komen ze natuurlijk al klaar als er maar een mooie meid voorbij loopt.
En ik ben dus geen gemiddelde fokker
en vrouwen die poepen ook nie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef Beelzebufo het volgende:
Episch Falen! Een wezen dat 3 maanden per jaar bloedt is niet te vertrouwen, lijkt me.
nee want jij hebt Miranda he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef DroogDok het volgende:
Leuk om te lezen dat de gemiddelde fokker (naar eigen zeggen) minstens anderhalf uur nonstop door kan stampen.
Ik werkelijkheid komen ze natuurlijk al klaar als er maar een mooie meid voorbij loopt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef DroogDok het volgende:
Ik werkelijkheid komen ze natuurlijk al klaar als er maar een mooie meid voorbij loopt op het forum gepost wordt.
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze ook wel..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
Wat Droogdok had moeten zeggen was: 1,5h de liefdebedrijven met alles er op en er aan. Zoenen, uitgebreid voorspel, wat neuken, beffen, vingeren, pijpen, trekken, lekker afwisselen, keer of 2/3x klaarkomen en dan nog even knuffelen (en vervolgens een peuk!)quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken om 1.5 u gepompt te worden
Echte mannen varen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Pinkietje het volgende:
Oke...
Ik was gisteren bij mijn vriend. Heb er nu ongeveer 4 maand mee.
![]()
Nu waren we gisteren gewoon beneden een filmpje aan het kijken met ouders. Wel gezellig enzo!
Zegt die vader: Moeten jullie niet naar boven?
De rest:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd zoooooooo rood!Hoe kan ik zo stom zijn om dat te zeggen
![]()
Klacht: TS is dom
Oja blablabla verkapt kijk mij een vriend hebben topic blabla
Hebben we dat ook weer gehad
Of ze mee mogen kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Adfundum het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie als jullie de volgende keer weer een filmpje gaan kijken.
Ik zou me doodschamen als ik jou was!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Naja het was eerst ff 3 sec stil... Toen moesten ze wel heel hard lachen..
Ze moesten daarna nog harder lachen omdat ik een tomaat werd
Condoomsquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik jou was!![]()
Maarrehhhhh...
Nooit van condooms en een douche gehoord???
Condooms? TS of haar vriend zijn toch geen negerts?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik jou was!![]()
Maarrehhhhh...
Nooit van condooms en een douche gehoord???
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Condooms? TS of haar vriend zijn toch geen negerts?
maar 5 minuten???wtf gekquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef DroogDok het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar 5 minuten???wtf gek![]()
![]()
ik moet wel een minstens een half uur rampetampen wil ik witte wijn uit mijn heilige graal krijgen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee want jij hebt Miranda he.
Alleen kampsletten heten Miranda. WTF gek
is je wijf zo lelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar 5 minuten???wtf gek![]()
![]()
ik moet wel een minstens een half uur rampetampen wil ik witte wijn uit mijn heilige graal krijgen
ben gezegend met een polo zonder kraagquote:
OMGquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ben gezegend met een polo zonder kraag
whehehe die uitspraak kende ik nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
teveel detailsquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee lekker vunzigheid tussen de koelkast randjes isquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee lekker vunzigheid tussen de koelkast randjes is![]()
smeerlap
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?
Ohnee. Dat is in die culturen niet he geloof ik
Geloof maar wat je wil,Bos_wachter kan lang op zijn wilde poesje gaan wachten als die niet al gelijk een smegma infectie oploopt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?
Ohnee. Dat is in die culturen niet he geloof ik
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.
Daarbij komt je ook minder snel klaar en dus is dat fijner voor een vrouw meestal.
Polo's zonder kraag FTW!!!!
Je kan het gewoon niet hebben dat jij met zo'n overgevoelig eikeltje in je broek rond loopt en dat ie ook nog stinkt af en toe.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".
Lekker he met je blote eikel in de onderbroekOMFG. Met je gevoelloze eikel ! Lekker ja
hulde aan de gevoelloze eikelquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".
Lekker he met je blote eikel in de onderbroekOMFG. Met je gevoelloze eikel ! Lekker ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |