quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Condooms? TS of haar vriend zijn toch geen negerts?
maar 5 minuten???wtf gekquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef DroogDok het volgende:
Leuk om te lezen dat de gemiddelde fokker (naar eigen zeggen) minstens anderhalf uur nonstop door kan stampen.
Ik werkelijkheid komen ze natuurlijk al klaar als er maar een mooie meid voorbij loopt.
En ik ben dus geen gemiddelde fokker
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar 5 minuten???wtf gek![]()
![]()
ik moet wel een minstens een half uur rampetampen wil ik witte wijn uit mijn heilige graal krijgen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee want jij hebt Miranda he.
Alleen kampsletten heten Miranda. WTF gek
is je wijf zo lelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar 5 minuten???wtf gek![]()
![]()
ik moet wel een minstens een half uur rampetampen wil ik witte wijn uit mijn heilige graal krijgen
ben gezegend met een polo zonder kraagquote:
OMGquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ben gezegend met een polo zonder kraag
whehehe die uitspraak kende ik nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
teveel detailsquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee lekker vunzigheid tussen de koelkast randjes isquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee lekker vunzigheid tussen de koelkast randjes is![]()
smeerlap
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?
Ohnee. Dat is in die culturen niet he geloof ik
Geloof maar wat je wil,Bos_wachter kan lang op zijn wilde poesje gaan wachten als die niet al gelijk een smegma infectie oploopt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je het begrip: Douchen ?
Ohnee. Dat is in die culturen niet he geloof ik
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.
Daarbij komt je ook minder snel klaar en dus is dat fijner voor een vrouw meestal.
Polo's zonder kraag FTW!!!!
Je kan het gewoon niet hebben dat jij met zo'n overgevoelig eikeltje in je broek rond loopt en dat ie ook nog stinkt af en toe.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".
Lekker he met je blote eikel in de onderbroekOMFG. Met je gevoelloze eikel ! Lekker ja
hulde aan de gevoelloze eikelquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik niet bij die "je hebt van die lamstralen".
Lekker he met je blote eikel in de onderbroekOMFG. Met je gevoelloze eikel ! Lekker ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |