Penny de Jager.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:45 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog niet genoeg kwissen Tong ?
Nee, deze hebben we nog niet gehad.
Ok. Leuk.
Hoe heette de danseres in AVRO's TOPPOP ?
Eeeh, Dolfijn (waar Lex Harding ooit begon), Paradijs, Mi Amigo, Caroline, radio Antwerpen, Atlantis, Noordzee. Welke bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de andere radiozender die vanuit zee uitzond ?
Oh,ik had eigenlijk gedacht dat je Noordzee had bedoeld..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef tong80 het volgende:Shit ja. Ik bedoelde Mi Amigo. Toch wel de bekendste naast Veronica.
Ik moest hem nakijken, maar je hebt nog gelijk ook. (72 en 73)quote:
Tu te reconnaitras - Anne-Marie David.. Tja, ik ken 'm wel, wereldfaam heeft ze niet gehaald..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
Vicky Leandros dacht ik en de andere weet ik niet meer. Zal wel een oh-jaatje zijn.
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Songs in the key of life van Stevie Wonder
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
wil wil wel luikinga ?
Och jee, Q&Q ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie zijn nou weer bouma en tamara ??????
Hun achternaam in de serie begint met de zelfde letter
Fred Bouma en Tamara van Dop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie zijn nou weer bouma en tamara ??????
Hun achternaam in de serie begint met de zelfde letter
Geweldige serie. Heel Nederland keek ernaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat was die serie ongelofelijk spannend.
Ik heb hem vorig jaar op dvd gekocht, en mijn zoontje van 6 zit hem nu ook ademloos te kijken
eric van 't wout en martin parelquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fred Bouma en Tamara van Dop.
Maar wie zijn het nou
dat moeten de grobbenbollen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef qltel het volgende:
Ze lijken niet echt meer op die jochies van toen.. Ik heb zelfs beide DVD-boxen, maar herkende ze niet..
Hoe heten de pluizige assistenten van Ti-ta Tovenaar
Volgens mij is de ene van Q % Q al eerder overleden dan 204 Waar de foto is genomen. En ik herken Erik van het wout niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef qltel het volgende:
Ze lijken niet echt meer op die jochies van toen.. Ik heb zelfs beide DVD-boxen, maar herkende ze niet..
Hoe heten de pluizige assistenten van Ti-ta Tovenaar
Er zijn overigens 2 serie's. De 2e is ook erg goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat was die serie ongelofelijk spannend.
Ik heb hem vorig jaar op dvd gekocht, en mijn zoontje van 6 zit hem nu ook ademloos te kijken
klopt al is er in die serie van de kunstroof veel weggekniptquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Er zijn overigens 2 serie's. De 2e is ook erg goed.
Eeeh, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit Fok-tv gezien heb..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat moeten de grobbenbollen zijn.
Dat grobbenkuiken is nu tegenwoordig geloof ik verslaggever voor fok tv.
http://www.bubblegum.nl/bgtv/nieuws/20041026_qenq-avond.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is de ene van Q % Q al eerder overleden dan 204 Waar de foto is genomen. En ik herken Erik van het wout niet.
die homo scheidsrechter bedoel je toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
Welk panellid maakte zijn debuut in Tita Tovenaar ?
Ne hij danstequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die homo scheidsrechter bedoel je toch?
Het is ook al zo lang geleden..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
zal ik het dan maar wer zeggen.
barry stevens
vooral doorgaan
Ik hoef vast niet te zeggen dat het goed is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIck voor mekaar showowowowowowowow
Masturberen met Marcel?quote:Op maandag 21 juli 2008 04:00 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het sexuele-voorlichtings programma van de VARA ?
Waldolalaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien qltel er niet is, doe ik er eentje
Door welk programma werd Luv wereldberoemd in Nederland?
Dat wist jij natuurlijkquote:
Wie-kent-kwis!quote:
ook ivo niehe deed mee, en die dikke van pommetje horlepiepquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk bruggetje , in welke kwis zat die peter knegjens samen met truus van hanegem .
Die dikkequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ook ivo niehe deed mee, en die dikke van pommetje horlepiep
ja hoe heet die ook al weer.quote:
wij van herman broodquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef Frollo het volgende:
Mijn moeder had een kookboek met een voorwoord van Henk Molenberg.
In elk geval de Weg naar Hamelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn deze 4 mensen, en wat kan je ze vertellen?
..Ab Hofstee denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval de Weg naar Hamelen
Loekie Knol, Rob de Nijs, Martin Brozius en...
Heb je niks moeilijkers?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:53 schreef qltel het volgende:
Team van "wie kan mij de weg naar Hamelen vertellen"
Welk vierkant Hongaars speeltje hield sinds eind jaren 70 de hele wereld bezig.
Ach. Ik denk, ik leg de lat eens niet al te hoog..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je niks moeilijkers?
[ afbeelding ]
Meester Spicht (Paul Deen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval de Weg naar Hamelen
Loekie Knol, Rob de Nijs, Martin Brozius en...
paulus de boskabouterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Welke kabouter had het altijd aan de stok met een gemene maar ietwat klungelige heks?
Heb je zelf niet al stiekem het antwoord gegeven? Parka?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik een jaar of twaalf, dertien was liepen veel jongens in deze jas. Dat was een lange, legergroene jas tot je knieën met grote zakken, een uitneembare binnenvoering met drukknopen, een capuchon en veel koordjes.
Wat voelde ik me groot toen ik er ook een kreeg! Mijn parka had een gelige, imitatiebonte binnenvoering en liep aan de achterkant puntig af. In de winter hield ie me tijdens de fietsritjes naar school lekker warm en droog!
Eigenlijk mis ik ‘m wel een beetje! Of is dat raar?
Hoe werd deze jas genoemd?
Lol, het waren 'marmotten' (lees: cavia's) bij Fred Oster.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat hebben andre van duin,mies bouwman, Sjakie Swart en Vanessa met elkaar gemeen?
helemaal goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lol, het waren 'marmotten' (lees: cavia's) bij Fred Oster.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je zelf niet al stiekem het antwoord gegeven? Parka?
quote:
Anton Gleuf toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Op de Radio had je op zondagmorgen 07:00 uur "Ko de Boswachtershow"
Wat was de naam van zijn goede vriend de postbode ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde de mannelijke hoofdrol in die film ?
Calve Mayonaise.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Uit welke reclame?
"Welluke anderuh?"
Foutquote:
dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Briggy het volgende:
Heinz Ketchup?
Ik dacht nog wel vaker. Door heel veel mensen door elkaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
het werd ook op een beetje zeikerige toon 3 maal gezegt in die reclame
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
was dat met een testrit door de modder ?
sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee, mijn vraag is nog niet beantwoord!
Verkeerde merk, goede productquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
sorry![]()
maar was dat niet voor een fietsenmerk.
ik gok union
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat was de naam van "Het zoutje dat als geroepen komt"
Nouuuuuu, ik heb het moeten opzoeken, en zelfs dat kostte moeite..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi zo, In nederland kent wel iedereen het
Ik herinner me het zoutje eerlijk gezegd niet eens meer. Het enige is dat ik nog eens een aantal maanden voor een zoutjesmaker heb gewerkt (waar o.a. ook Nibb-it wordt gemaakt) en daar heb ik de naam wel eens opgevangen. Kennelijk was dat ook van hen. Maar wat het was weet ik eerlijk gezegd niet.quote:
Pink Pantherquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef qltel het volgende:
In welke serie films zit een type met de naam "Jacques Clouseau"
een nootje van Duyvis..quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Frollo het volgende:
Een reclamevraag maar weer.
Wat is altijd oké?
Gelukkig maar..quote:
Ronnie James.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die groep heet DIO, maar zijn voornaam weet ik niet meer.
Hij's goed!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die groep heet DIO, maar zijn voornaam weet ik niet meer.
nee, niet goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef Ole het volgende:
Klassewerk?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef Frollo het volgende:
't Spant erom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef Frollo het volgende:
Hoe heette de eerste tv-show van Nederland waarin een heusche auto te winnen was?Dat was vast de Willem Ruis show ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een briefkaart op de eerste rangquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef charon het volgende:
Welk programma begon de presentator altijd met: "Lieve Dames, Beste Heren" ?
Nou, ik kan de vraag natuurlijk nog even editten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vond mijn antwoord beter beredeneerd. Jammer alleen dat het fout was.
nee jaren 70 waren mijn jeugdjaren, en ik ben geloof ik in het verleden blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef charon het volgende:
Gebruikersnaam is een wandelende encyclopedie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
Houtje touwtje jas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hoe heette de dikke zwarte wollige jassen met touw en knoop sluiting
trenchcoat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
maarrehhh
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
maarrehhh
quote:
Yep,maar ik lees net wel dat een rits ook kan dus wellicht dat het wat verwarrend wasquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee maar het lijkt me wel iets voor Den Uyl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |