Penny de Jager.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:45 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog niet genoeg kwissen Tong ?
Nee, deze hebben we nog niet gehad.
Ok. Leuk.
Hoe heette de danseres in AVRO's TOPPOP ?
Eeeh, Dolfijn (waar Lex Harding ooit begon), Paradijs, Mi Amigo, Caroline, radio Antwerpen, Atlantis, Noordzee. Welke bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de andere radiozender die vanuit zee uitzond ?
Oh,ik had eigenlijk gedacht dat je Noordzee had bedoeld..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef tong80 het volgende:Shit ja. Ik bedoelde Mi Amigo. Toch wel de bekendste naast Veronica.
Ik moest hem nakijken, maar je hebt nog gelijk ook. (72 en 73)quote:
Tu te reconnaitras - Anne-Marie David.. Tja, ik ken 'm wel, wereldfaam heeft ze niet gehaald..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
Vicky Leandros dacht ik en de andere weet ik niet meer. Zal wel een oh-jaatje zijn.
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Songs in the key of life van Stevie Wonder
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
wil wil wel luikinga ?
Och jee, Q&Q ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie zijn nou weer bouma en tamara ??????
Hun achternaam in de serie begint met de zelfde letter
Fred Bouma en Tamara van Dop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie zijn nou weer bouma en tamara ??????
Hun achternaam in de serie begint met de zelfde letter
Geweldige serie. Heel Nederland keek ernaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat was die serie ongelofelijk spannend.
Ik heb hem vorig jaar op dvd gekocht, en mijn zoontje van 6 zit hem nu ook ademloos te kijken
eric van 't wout en martin parelquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fred Bouma en Tamara van Dop.
Maar wie zijn het nou
dat moeten de grobbenbollen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef qltel het volgende:
Ze lijken niet echt meer op die jochies van toen.. Ik heb zelfs beide DVD-boxen, maar herkende ze niet..
Hoe heten de pluizige assistenten van Ti-ta Tovenaar
Volgens mij is de ene van Q % Q al eerder overleden dan 204 Waar de foto is genomen. En ik herken Erik van het wout niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef qltel het volgende:
Ze lijken niet echt meer op die jochies van toen.. Ik heb zelfs beide DVD-boxen, maar herkende ze niet..
Hoe heten de pluizige assistenten van Ti-ta Tovenaar
Er zijn overigens 2 serie's. De 2e is ook erg goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat was die serie ongelofelijk spannend.
Ik heb hem vorig jaar op dvd gekocht, en mijn zoontje van 6 zit hem nu ook ademloos te kijken
klopt al is er in die serie van de kunstroof veel weggekniptquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Er zijn overigens 2 serie's. De 2e is ook erg goed.
Eeeh, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit Fok-tv gezien heb..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat moeten de grobbenbollen zijn.
Dat grobbenkuiken is nu tegenwoordig geloof ik verslaggever voor fok tv.
http://www.bubblegum.nl/bgtv/nieuws/20041026_qenq-avond.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is de ene van Q % Q al eerder overleden dan 204 Waar de foto is genomen. En ik herken Erik van het wout niet.
die homo scheidsrechter bedoel je toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
Welk panellid maakte zijn debuut in Tita Tovenaar ?
Ne hij danstequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die homo scheidsrechter bedoel je toch?
Het is ook al zo lang geleden..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
zal ik het dan maar wer zeggen.
barry stevens
vooral doorgaan
Ik hoef vast niet te zeggen dat het goed is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIck voor mekaar showowowowowowowow
Masturberen met Marcel?quote:Op maandag 21 juli 2008 04:00 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het sexuele-voorlichtings programma van de VARA ?
Waldolalaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien qltel er niet is, doe ik er eentje
Door welk programma werd Luv wereldberoemd in Nederland?
Dat wist jij natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |