Wie-kent-kwis!quote:
ook ivo niehe deed mee, en die dikke van pommetje horlepiepquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk bruggetje , in welke kwis zat die peter knegjens samen met truus van hanegem .
Die dikkequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ook ivo niehe deed mee, en die dikke van pommetje horlepiep
ja hoe heet die ook al weer.quote:
wij van herman broodquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef Frollo het volgende:
Mijn moeder had een kookboek met een voorwoord van Henk Molenberg.
In elk geval de Weg naar Hamelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn deze 4 mensen, en wat kan je ze vertellen?
..Ab Hofstee denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval de Weg naar Hamelen
Loekie Knol, Rob de Nijs, Martin Brozius en...
Heb je niks moeilijkers?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:53 schreef qltel het volgende:
Team van "wie kan mij de weg naar Hamelen vertellen"
Welk vierkant Hongaars speeltje hield sinds eind jaren 70 de hele wereld bezig.
Ach. Ik denk, ik leg de lat eens niet al te hoog..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je niks moeilijkers?
[ afbeelding ]
Meester Spicht (Paul Deen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval de Weg naar Hamelen
Loekie Knol, Rob de Nijs, Martin Brozius en...
paulus de boskabouterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Welke kabouter had het altijd aan de stok met een gemene maar ietwat klungelige heks?
Heb je zelf niet al stiekem het antwoord gegeven? Parka?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik een jaar of twaalf, dertien was liepen veel jongens in deze jas. Dat was een lange, legergroene jas tot je knieën met grote zakken, een uitneembare binnenvoering met drukknopen, een capuchon en veel koordjes.
Wat voelde ik me groot toen ik er ook een kreeg! Mijn parka had een gelige, imitatiebonte binnenvoering en liep aan de achterkant puntig af. In de winter hield ie me tijdens de fietsritjes naar school lekker warm en droog!
Eigenlijk mis ik ‘m wel een beetje! Of is dat raar?
Hoe werd deze jas genoemd?
Lol, het waren 'marmotten' (lees: cavia's) bij Fred Oster.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat hebben andre van duin,mies bouwman, Sjakie Swart en Vanessa met elkaar gemeen?
helemaal goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lol, het waren 'marmotten' (lees: cavia's) bij Fred Oster.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je zelf niet al stiekem het antwoord gegeven? Parka?
quote:
Anton Gleuf toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Op de Radio had je op zondagmorgen 07:00 uur "Ko de Boswachtershow"
Wat was de naam van zijn goede vriend de postbode ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde de mannelijke hoofdrol in die film ?
Calve Mayonaise.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Uit welke reclame?
"Welluke anderuh?"
Foutquote:
dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Briggy het volgende:
Heinz Ketchup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |