Over een week weer éénquote:
Is al leuk dat je hem invultquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een OS-newbie, moet nog bijleren.
Hier de antwoordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Een drama voor de Nederlandse springruiters of Wat is daar mee gebeurd Albert Zoer en Jeroen Dubbeldam moesten afhaken
Ik weet welke Nederlandse skiffeur ooit goed won of Ik heb geen idee Jan Wienesse
Ik ken de unieke Olympische prestatie van Jeroen Straathof of Ik heb geen idee Deed mee aan de Olympische zomerspelen de Olympische winterspelen en de Olympische spelen voor gehandicapten
Ik weet wie verloor van Willie de Wit of Wie verloor van Willie de Wit Arnold Vanderleijden
Ik weet welke NSBer ooit een medaille won namens Nederland of Ik heb geen idee Tinus Osendarp
Ik weet wat het beroep is van Mark Spitz of Ik heb geen idee Tandarts
Ik weet op welke zwemdiscipline Antony Nesty goud won of Ik heb geen idee Vlinderslag
quote:Op zondag 20 juli 2008 06:30 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wat Petra van Staveren ooit heeft gepresteerd of Ik heb geen idee Won een gouden zwemmedaille
Ik weet wie er tweede werd achter Ellen van Langen in Barcelona of Ik heb geen idee Nuroetdinova
Ik weet wat Ivo van Damme heeft gepresteerd of Ik heb geen idee Zilver op de 800 meter
Ik weet op welke onderdelen Fanny Blankers Koen goud won of Ik heb geen idee Horden-sprint, de normale sprint, de 200 meter en de estafette
Ik weet waarom Nederland niet meedeed aan de spelen van Melbourne of Ik heb geen idee Nederland trok zich terug vanwegen de Russchische inval in Hongarije
Ik weet wat de unieke prestatie van Steven Redgrave is of Ik heb geen idee Won op 5 achtereenvolgende spelen een gouden medaille
Ik ken het sensationele verhaal van de basketbalfinale van 72 of Ik heb geen idee Amerika dacht gewonnen te hebben en juichden nadat de zoemer was gegaan, er bleek echter nog 1 seconde op de klok te staan. Rusland kreeg de bal en wist in die ene seconde alsnog te winnen.
Ik ken de bijnaam van Emiel Zatopek of Ik heb geen idee De Locomotief
Oeps even veranderenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:31 schreef Bos81 het volgende:
Tong er staat 2 keer dezelfde dillema in. Die van de voetballers
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Het goud van Ellen van Langen of Het goud van de Volleyballers
Yvonne van Gennip of Leontien van Moorsel
Nederland zou de spelen van Peking moeten boycotten of Nederland moet gewoon meedoen
Ik sta om 3 uur op om iets op de spelen te zien of Laat mij maar lekker liggen
Een drama voor de Nederlandse springruiters of Wat is daar mee gebeurd
Voetbal hoort niet op de spelen of Leuk dat er ook voetbal is te zien
Pieter is te lang doorgegaan of Mooi dat ie voor zijn derde goud gaat
Ben Johnson blijft de beste sprinter ooit of Dat was een stomme dopingzondaar (Allebei de keuzes zijn stom)
Ik weet welke Nederlandse skiffeur ooit goed won of Ik heb geen idee
Ik ken de unieke Olympische prestatie van Jeroen Straathof of Ik heb geen idee (schaatsen toch)
Schandalig dat Yurie van Gelder niet mag deelnemen of Dat zijn nu eenmaal de regels
Erica Terpstra is een heldin of Erica Terpstra kan ik niet meer zien met haar eeuwige geschater
Ik weet wie verloor van Willie de Wit of Wie verloor van Willie de Wit
Rens Blom maakt kans op een medaille of Zoveel geluk als tijdens dat WK heeft ie niet meer
Ik weet welke NSBer ooit een medaille won namens Nederland of Ik heb geen idee
Ik weet wat het beroep is van Mark Spitz of Ik heb geen idee
De spelen van Sidney of De spelen van Barcelona
Raar dat kleiduiven schieten een Olympische sport is en golf niet of Dat maakt de spelen juist leuk
Ik weet op welke zwemdiscipline Antony Nesty goud won of Ik heb geen idee
Doe maar, deze staat al bijna een weekquote:
Ben eigenljk wel benieuwd wie je als het grote voorbeeld van pieter gaat noemenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie Regilio Tuur KO sloeg of Ik heb geen idee Kelsie Banks
Ik weet wie zei : 'Heb je het gezien liefie ?' of Ik heb geen idee Ellen van Lenge
Ik weet wie het grote voorbeeld van Pieter is of Ik heb geen idee Popov
Ik weet welke Nederlandse prestatie gekozen is tot moment van de eeuw of Ik heb geen idee Olympisch goud van de volley ballers
Ik weet waarom Edwin Moses op de spelen ongewild de lachers op zijn hand had of Ik heb geen idee Hij vergat de woorden in de Olympische openingsrede
Ik ken de bijnaam van Bep van Klaveren of Ik heb geen idee The Dutch windmill
Oh dan dacht ik verkeerd ,ik dacht nl dat het Tarzan wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide kan niet bij een dilemma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef sportfreak het volgende:
Veldhuis heeft gefaald of Mooi de gouden medaille die ze wonbeide
Ze heeft gefaald op de 100 meter individueel en het is mooi dat ze goud won op de estafette. Dus allebei.quote:
Canadaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef tong80 het volgende:
Ik weet voor welk land de Engelsman Lennox Lewis een gouden boksmedaille behaalde of ik heb geen idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |