quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hardstikke stil (niet vastgeroest) maar wel stil het is natuurlijk zondag dus zullen wel niet rijden vandaag daarom zo druk ook denk maar wel mooie karre(ken je die van prorail of railion) met zon zeil eroverheen miss handig om niet gezien te worden en als't regent
succes
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:43 schreef Flepke het volgende:
Trein Vind Post?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik zit de hele dag te computere als ik ook al in de tuin stap vinde ze dat raar laat staan als ik ... uur weg ben (overdreeevee
Hele dag computeren; wat voor leven heb je dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik zit de hele dag te computere als ik ook al in de tuin stap vinde ze dat raar laat staan als ik ... uur weg ben (overdreeevee
En dat zeg je op Fok!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hele dag computeren; wat voor leven heb je dan.
Heb jij geen vrienden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
valt wel mee howr ik kijk ook nog tv ruim me kamer op geef de kat eten (eet zelf ook) slaap ga ellke zaterdag haring en loempia eten in de stad en ff rondje kijk of er nog wat te koope valt (van me ouders geld), elke zondag naar me oma enz. en naar school
Doe eens wildquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Moet wel wat dingen regelen,
- Voedsel wat 2 weken goed blijft.
- Water of course, paar liter spa.
- Wereldwijd geaccepteerde creditcards.
- Accu's voor de camera.
- Nood Batterij voor me nokia.
- GPS om ziekenhuizen te vinden, zit al in mobieltje.
- Compacte slaapzak.
- Paracetamol en anti diarree pillen.
- Mini digitaal woordenboek met alle talen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
valt wel mee howr ik kijk ook nog tv ruim me kamer op geef de kat eten (eet zelf ook) slaap ga ellke zaterdag haring en loempia eten in de stad en ff rondje kijk of er nog wat te koope valt (van me ouders geld), elke zondag naar me oma enz. en naar school
Kijk daar hebben we wat aan. En dago dan zeg je tog dat je naar computerkamp ofzo gaat;)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
http://www.railcargo.nl/
routes van de goederen treinen: http://www.railcargo.nl/documenten/posterrailcargo.pdf
Kies een mooie route uit en plaats picts. Als je bij bestemming opgepakt wordt brengt de politie je gewoon extra gratis thuis. (mits je jonger dan 18 bent ofzo.)
vraag het de kont van de kat van de buure maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waarom verander jij je posts allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |