Ik heb nu nog 2,5weken vakantie. Maar mijn maat Xeikon die werkt maar er valt vast wel wat te regelen met weekend en paar dagen ervoor of erna. BTW toffe site;)quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:36 schreef TomR het volgende:
als jullie een idee hebben in welke periode jullie het gaan doen wil ik ook wel meedoen (if avail). Zie mijn site (sig) voor meer illegale dingen
Terug Vind Postquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
tvp wat is dat nou precies? dat je t volgt togweet ik veel
Je bent jong en je wilt wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
ok bedankt
wel gaaf dat treinrije
denk ni da me ouders t goed vinde
ne joh, stel dat je een boete krijgt nouja dan zou hij gwoon geen belasting meer betalen en dan zou de burgemeester failliet gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt wat.![]()
Trouwens..Dagobert zou dit ook nooit doen.
was vandaag naar boekemarkt deventer (FOKking groot)quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:27 schreef Xeikon het volgende:
Ik ben gisteren (zaterdag avond) een kijkje gaan nemen op geldermalsen station, helaas geen goederentreinen tegen gekomen. dit kan dus nog wel eens een probleem worden, dat er helemaal geen treinen rijden als we er staan. We zullen op een bepaalde manier te weten moeten komen om welke tijden er wel treinen staan, waar we eventueel op kunne gaan zitten.
Gaaf dat jullie mee willen doen:)
Stonden ze ook stil?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
was vandaag naar boekemarkt deventer (FOKking groot)
en toen kwam ik langs amersfoort, nou meer goederetreine kan je niet krijge
kolere wat veel egt stuk of 120 met 120 karretjes erachter allemaal van die steenkarren maar wel met regenscherm( egt uberhip)
hardstikke stil (niet vastgeroest) maar wel stil het is natuurlijk zondag dus zullen wel niet rijden vandaag daarom zo druk ook denk maar wel mooie karre(ken je die van prorail of ralion) met zon zeil eroverheen miss handig om niet gezien te worden en als't regentquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stonden ze ook stil?
Want aan rijdende goederentreinen heb je niet veel, want dan moet je er op springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |