abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:18:51 #101
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60159678
Ik zal op dezelfde manier reageren als eerder in dit topic...

Gast, zie het nou maar gewoon onder ogen. Die twee hebben keihard liggen ketsen die avond. En nu is ze als de dood dat dit jullie relatie gaat kosten omdat ze je te goed kent. Natuurlijk is dit heel vervelend om te horen, maar feitelijk hadden jullie niks.

Of zoals Ross al aangaf tijdens een memorabele aflevering van Friends: WE WERE ON A BREAAAAAK

Dus wat kun je nu doen? Of je accepteert het voor wat het is en gaat verder met jullie leventje. Of je blaast dit volledig uit proportie, laat je jaloezie het winnen van gezond verstand, gooit je relatie weg en gaat lekker verder in je eentje en je paranoïde schizofrene tweelingbroer.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60159725
-edit- opzouten...

[ Bericht 66% gewijzigd door Re op 17-07-2008 09:27:40 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 juli 2008 @ 09:22:29 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60159727
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven
YOU WERE ON A BREAK.

Jezus christus. Wat een bosmongool ben je dan.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:24:01 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60159750
-edit- ja tof enzo, doe eens gewoon enzo

[ Bericht 11% gewijzigd door Re op 17-07-2008 09:26:49 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:27:35 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60159800
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven dat ze eventjes hebben gezoend.

Er is alleen een nieuw jaloezie probleem gekomen... Ik ben aan het twijfelen of ze de waarheid spreekt dat er verder niks gebeurd is.

Mijn God, wat ben jij een kneus. Ik ga bijna hopen voor je vriendin dat die ander haar een hemels orgasme heeft bezorgd, want van een slappe zak als jij kun je op dat vlak weinig verwachten, ben ik bang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:29:06 #106
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60159826
-edit- doei

[ Bericht 38% gewijzigd door Re op 17-07-2008 09:30:51 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:30:23 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60159844
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

YOU WERE ON A BREAK.

Jezus christus. Wat een bosmongool ben je dan.
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepteren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60159865
Welke kerel vertelt al zijn shitzooi aan zijn vriendin?
*****Kraak........
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 juli 2008 @ 09:32:47 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60159882
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Re het volgende:
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepteren
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik, RE .
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
pi_60159917
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik, RE .
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
das simpel dan doe je precies hetzelfde
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:35:33 #111
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60159934
Jezus.. Wat stel je je aan man. Get a life.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:36:53 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60159954
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:37:43 #113
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60159967
Oh.. en alvast een tip; vraag niet teveel.. dan hoeft ze ook niet vaker te liegen. Want met zo'n mietje als jij zal ze zich nog wel vaker laten palen door stoere brede Ozzies.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:40:07 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60160008
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
Vast en zeker dat hij daar onzeker van wordt. En dat hij zijn onzekerheid blijft voeden met domme vragen als 'Had hij een grotere lul?' 'Befte hij beter?' 'Neukte hij lekkerder?' 'Was hij de eerste met wie je het anaal deed?' 'Vond je moeder hem de ideale schoonzoon?' 'Deed hij wel zijn sokken uit voor de seks?'
pi_60160040
Net op de radio: I lie for you and that's the truth
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 juli 2008 @ 09:44:28 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60160057
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
Dat zijn ook vaak de types die gaan slaan uit frustratie, omdat ze hun onzekerheid niet kunnen plaatsen.
pi_60160125
Ts moest eens vragen hoeveel bedpartners ze heeft gehad en op youtube zetten.

Verder geldt de volgende regels:

1. Indien een vrouw de ts nog niet kent en hij haar ook niet, dan mag ze zoenen/neuken
2. Indien een vrouw de ts kent bij naam en hij haar nog niet, , dan mag ze zoenen/neuken in een liefdevolle relatie
3. Indien een vrouw de ts kent bij naam en hij haar ook, dan mag ze niet zoenen en ook niet neuken mocht ze nog een relatie met hem willen
4. Indien een vrouw de ts in een dronken toestand een zoen geeft op de wang, dan mag ze niet meer naar mannen kijken mocht ze nog kans willen maken.
A little bit hateful
pi_60160895
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn God, wat ben jij een kneus. Ik ga bijna hopen voor je vriendin dat die ander haar een hemels orgasme heeft bezorgd, want van een slappe zak als jij kun je op dat vlak weinig verwachten, ben ik bang.
Eensch!
'The first casualty of war is innocence'
pi_60163205
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
Lijkt me duidelijk.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:54:31 #120
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60163620
TS, ik vind dat je wel erg beperkt aan het inzoomen bent op 1 ding. Er is nog zoveel meer om onzeker over te zijn.
Heb je wel eens nagedacht over de mannen waar ze voor die australier iets mee gehad heeft. Al die jongens tegen wie ze "ik hou van je" heeft gezegd en hand in hand mee naar de sterren heeft gekeken. Of denk je dat jij de 1e bent tegen wie ze dat zegt? Dan liegt ze. En wie zegt dat zulke gevoelens voorbij zijn? Jullie zijn nu in Turkije toch? Misschien woont haar jeugdliefde wel om de hoek!
pi_60164110
Ik denk dat het vervolgtopic de TT "zal ik m'n Turkse ex invriezen of in zoutzuur oplossen" krijgt
pi_60164407
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
Ja, ik denk ook dat ze hem geneuk teef
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60165230
hahaha gaaf dat iedereen hier zegt dat ze die kerel gewoon geneukt heeft en tegen mij liegt.

Vannacht had ik het geloofd maar ik heb er voor de laatste maal met haar over gesproken.

Ik geloof nu 100% dat ze oprecht een aantal zaken van de avond niet kan herinneren maar dat ze op dat moment alleen 5 minuten hebben gekust en dat die kerel is weggegaan.

Overige details is ze vergeten en ze was zelfs bereid haar roommate te vragen of die precies weet hoe het eindigde of dat ze binnenkwam ofzo.

Ik weet dat dit allemaal kankertriest is wat ik doe. Het gevoel wordt ook al minder. Maar het ging mij eigenlijk om of mijn meisje liegt of niet. Ze had mij gezworen 100% de waarheid te vertellen.
Dus als ze dan liegt is ze een kutwijf en is het afgelopen.

Tis gewoon een kwestie van eerlijkheid dus. Is toch niet zo heel vreemd?
Ja mijn jaloezie op het gebied van het verleden is WEL vreemd, dat geef ik toe. 'Gelukkig' zit zij hetzelfde in elkaar en zegt ze precies te begrijpen waarom ik het allemaal wil weten, aangezien ze de situatie vergelijkt met waar haar zelf in ergere mate ooit overkomen is.

Ik zou het in het ergste geval ook wel kunnen accepteren als ze daar wel geneukt hebben maar aangezien mij nu verzekerd is van niet is het een principe kwestie. Ze kan daarover gewoon niet liegen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:59:17 #124
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60165270
Mooi, en nou gauw die poeperd opensplijten geile rakker!
pi_60165486
Ik vind het wel zo eerlijk als je haar dit allemaal ook laat lezen.
A little bit hateful
pi_60166181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk als je haar dit allemaal ook laat lezen.
Waarom? Ik heb haar alle vragen gesteld die ik hier ook stelde en heb mijn achterdocht deze keer niet voor me gehouden. Maar goed ik ben tot de conclusie gekomen dat ze de waarheid sprak en daarmee is de zaak al zo goed als afgedaan. Dit is wat zij herinnert:
-Na buiten wat gelul en geknuffel met die kerel gaan ze naar binnen. Hoe ze naar de kamer zijn gegaan weet ze niet meer. Het kan ook zijn dat ie wat later kwam om 'welterusten' te zeggen of ze zijn meteen gegaan.
-Ze herinnert zich een (onplezante) kus-sessie op het bed van maximaal 5 minuten waarbij verder niks gebeurd is.
-Ze weet niet meer hoe het eindigde en hoe hij er vandoor ging. Ze zegt dat misschien haar kamergenote binnenkwam en dat is ze zelfs nog bereid te gaan vragen.
-Ze herinnert zich dat ze de volgende dag met haar kamergenote besprak dat ze die vent gekust heeft maar dat ze het niet leuk vond.
-Ze kan zich niet herinneren dat wij later die avond op de bank hebben gepraat over 'ons'.

Ze zegt 2 keer in haar leven zo dronken te zijn geweest. 1 keer later met mij en toen kon ze ook bepaalde dingen niet herinneren.
Ze heeft gister echt geprobeerd er over na te denken en te herinnerne wat er precies gebeurd is. Ze zegt zelf wel dat ze het door mijn vragensessie het ook niet meer zeker weet maar dat ze wel denkt dat ALS er meer is gebeurd ze dat toch wel zou weten.

Ik geloof het verhaal nu. Ik vind het wel vreemd dat iedereen hier zo maar zegt dat ze geneukt hebben en dat zij er over liegt. En dit is wel degelijk een belangrijke kwestie.
Want zou ik er achter komen dat ze dit allemaal (op geniale wijze) bij elkaar heeft gelogen dan is ze niet te vertrouwen. Als je na zweren nooit meer te liegen nog zo'n verhaal bij elkaar liegt dan ben je gewoon een achterbaks persoon en dan hoef ik haar dus niet.

Ik ga er van uit dat dit de waarheid is.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:36:58 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60166232
Zoenen niet plezierig vinden en het dan toch vijf minuten volhouden?
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:40:49 #128
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60166334
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef andersgezegd het volgende:

-Ze herinnert zich een (onplezante) kus-sessie op het bed van maximaal 5 minuten waarbij verder niks gebeurd is.
Nou voor de derde keer dit topic dan maar...

Maar goed, het is jou leven. Als jullie gelukkig kunnen worden zo... maar kom niet hier uithuilen als je over een maand of wat toch te horen krijgt dat ze hebben liggen rampetampen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:42:07 #129
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_60166372
quote:
Hoop geblaat... Ik ga er van uit dat dit de waarheid is.
Vertrouw je haar of vertrouw je haar niet....

Nee: afkappen, veel plezier...
Ja: STFU en veel plezier...
Mja... dusch...
pi_60166496
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
..
Ik zou het in het ergste geval ook wel kunnen accepteren als ze daar wel geneukt hebben
...
Dikke vette:

Je zou zeggen dat je het zou accpeteren misschien, maar het daarna iedere week bij elke kleine ruzie de rest van jullie leven weer oprakelen. Ja, ik ben psychopatisch begaafd.
pi_60166552
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef MrDice het volgende:

[..]

Nou voor de derde keer dit topic dan maar...

Maar goed, het is jou leven. Als jullie gelukkig kunnen worden zo... maar kom niet hier uithuilen als je over een maand of wat toch te horen krijgt dat ze hebben liggen rampetampen.
Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?
Het lijkt er op alsof je zegt dat mijn vriendin nu glashard aan het liegen is en dat ze misschien later nog wel zal opbiechten dat het een leugen was?

Als zij vannacht heeft het gelogen dan mag ze van mij een Oscar krijgen.
Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.

En het was in een studentencomplex en die kerel zijn kamer was 10 meter verderop dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze maar 5 minuten kussen (minder misschien who knows) en dat ie em peert om wat voor reden dan ook. Misschien zat hij wel aan haar maar wou ze niet verder, of voelde zich niet goed.
Ik heb met haar hoogstens een half uur ofzo nadat ik hun niet meer zag nog gepraat in de gemeenschapplijke ruimte. Toen ik daar kwam zat ze er al alleen.

Of heb jij al voor jezelf besloten dat ze liegt? Vreemd.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:52:02 #132
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60166585
ts, wat hebben we nou geleerd?

Mannen roven, moorden en verkrachten omdat het nog altijd beter is dan een dergelijk janktopic te openen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:07 #133
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166679
Oke hoe zou ik erop reageren hmmm.

Ik had gezegd: Waarom heb je erover gelogen, we hadden toch niks met elkaar toen, dat kan gebeuren toch, no problem, nog koffie?

Ja je stelt je een beetje aan. Afgezien van het liegen mss. Maar ik snap dan ook wel een beetje waarom ze liegt als je zo reageert.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:03:02 #134
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166812
Trouwens in complete eerlijkheid. Waarschijnlijjk heeft zij seks met hem gehad, langdurig die avond. En omdat jij zo gevoelig reageert, en zij dat nu van jou kent als haar vriend zijnde, gaat ze dit nooit toegeven.

Perfect voorbeeld hoe jij het liegen zelf in de hand hebt gewerkt, voor iets waarbij het compleet niet nodig is/was.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_60166853
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:20 schreef Karammel het volgende:
Ja, je stelt je aan.

Op het moment dat het gebeurde was er tussen jullie absoluut niets. Jullie waren beide uitwisselingsstudenten. Dat is op een aantal punten toch te vergelijken met een vakantie. Je verlegd je grenzen in de wetenschap dat je de ander toch na een bepaalde tijd niet meer ziet. Het thuisfront kan je ook niet confronteren met je gedrag. Ideaal! Kijk hoe al de mensen zich gedragen in oorden als Salou en Chersonissos.

Ze vond je toen gewoon een leuk speeltje. Meer was het waarschijnlijk ook niet. Uiteindelijk is ze je wel leuk gaan vinden. Om je niet kwijt te raken heeft ze toen maar verteld dat er niets is gebeurt tussen haar en die Australiër. Nu het bij jullie toch was serieuzere vormen aan begint te nemen dacht ze dat ze het je wel kon vertellen. Dat zij toentertijd met hem heeft gezoend kan je haar niet kwalijk nemen. Dat ze daarover heeft gelogen was om jou te behouden. Dat ze er nu eerlijk over is geeft aan dat je al meer voor haar betekend. Ze vertrouwd je. Als je hier nu moeilijk over gaat lopen doen haalt ze het volgende keer wel uit haar hoofd zulke geheimpjes op te biechten.
Dat is ongeveer precies wat ik wilde zeggen.

PLUS misschien was het makkelijker om met iemand (de dronken rus) te zoenen dan met jou op dat moment, omdat ze voor jou teveel ging voelen en hij minder betekende. Gezien ze zei dat ze eigenlijk toen geen relatie wilde beginnen....
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:08:10 #136
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166912
Oke dit las ik dus na mijn 2 posts, srry dat ik er een 3e achteraangooi maar dit moet ff.
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?
Het lijkt er op alsof je zegt dat mijn vriendin nu glashard aan het liegen is en dat ze misschien later nog wel zal opbiechten dat het een leugen was?

Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.
Gozer, nee echt. Dit meen je ook niet he. Hoe kan jij met een stalen gezicht haar ondervragen als in een politie-verhoor over een kus 11 maanden geleden toen jullie niks hadden. Is dat niet psycho ergens. Als je het nou er 5 min over hebt, mwoah oke. Maar een heel verhoor. En vrouwen kunnen goed liegen, don't be suprised (Ja mannen ook). Zelfs je vriendinnetje die nooooooit tegen je zou liegen.
quote:
En het was in een studentencomplex en die kerel zijn kamer was 10 meter verderop dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze maar 5 minuten kussen (minder misschien who knows) en dat ie em peert om wat voor reden dan ook. Misschien zat hij wel aan haar maar wou ze niet verder, of voelde zich niet goed.
Ik heb met haar hoogstens een half uur ofzo nadat ik hun niet meer zag nog gepraat in de gemeenschapplijke ruimte. Toen ik daar kwam zat ze er al alleen.
Dit maalt door je hoofd he, iedere dag, iedere minuut, iedere seconden. Terwijl je opstaat, koffie drinkt, werkt, voor de TV zit, dr neukt, gaat slapen. 24 h per dag. Het is een obsessie, het moet wel.
quote:
Of heb jij al voor jezelf besloten dat ze liegt? Vreemd.
Je loog, mss liegt ze nu weer. Denk het wel. Zou het mij intereseren, neuh. Jij zit er wel mee, en diep ook.
pi_60168266
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:

Inderdaad! Laat ze door de modder kruipen om jouw gemoedsrust! Je zou ook oud-Chinese foltermethodes kunnen gebruiken om de waarheid eruit te slaan
pi_60170472
faffie, ik ga hier niet eens meer op in, wat een goedgelovige droeftoeter ben je dan
graag verwijderen
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:59:00 #139
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_60170707
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
hahaha gaaf dat iedereen hier zegt dat ze die kerel gewoon geneukt heeft en tegen mij liegt.

bla-bla / boehoe / bla-bla
Mooie vent ben jij Je lacht wel maar je bent niet gelukkig, je maakt jezelf knettergek.

In tegenstelling tot de rest vind ik je geen halve gare, ik heb vrees ik wel een eindeloos medelijden.

Sterkte maat, vooral met jezelf...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:07:36 #140
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60170821
je punt van zorg zou niet moeten zijn wat er die avond gebeurd is en of ze liegt. Je zou je zorgen moeten maken over waarom jij er je zo verschrikkelijk druk om maakt.

Je maakt van jouw probleem haar probleem.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:40:56 #141
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60171489
TS heeft je vriendin het inmiddels zelf niet met je gehad??
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:15:52 #142
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60172309
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zoenen niet plezierig vinden en het dan toch vijf minuten volhouden?
Wat ben jij gemeen! Dat arme meisje wordt al aan een verhoor onderworpen door deze mega-onzekere jongen. Eindelijk denkt ze er van af te wezen, wakker jij het nog een beetje aan
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60172358
Ik ben met zeiken en drukmaken gekapt. Nu voorgoed. Ik ga mijn relatie hier niet mee kapot maken.

Ik geloof haar verhaal dat zij HERINNERT dat er niks is gebeurd verder. Of er nou wel wat gebeurd is of niet is verder niet meer van belang voor me. Zij liegt in ieder geval niet, dat is zeker.
(ze heeft zelfs haar kamergenote van toen gemaild met wat zij denkt dat er gebeurd is dus zoiets vernederends doe je niet als je liegt)

Als ze niet liegt boeit het me niet meer of ze nou wel geneukt hebben of niet. Het stelde sowieso geen reet voor want de dag erna had ze al spijt (van kussen naar haar herinnering dus) en kwam ze terug naar mij en sindsdien zijn we 11 maanden gelukkig.

Dus it's over. Ik ben volwassener geworden in 5 min.
Voor jullie ook geen zeikverhalen meer dus, dat is wel jammer denk ik
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:20:26 #144
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60172420
dat neem je toch niet?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60172425
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
*knip*
Dus it's over. Ik ben volwassener geworden in 5 min.
Voor jullie ook geen zeikverhalen meer dus, dat is wel jammer denk ik
HOU ik je aan!
pi_60173604
TS is niet consequent en lult volgens mij de boel.

80% van zijn topics gaan zogenaamd over zijn vriendin, en in het ene topic zijn ze 10 en het andere topic 12 maanden bij elkaar.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:27:18 #147
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60174937
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef Aoristus het volgende:
dat neem je toch niet?
Volgens mij neemt hij haar regelmatig hoor

Alhoewel ik wel ergens iets las over verminderde sexdriften?
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:56:28 #148
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60175570
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
Ik ben met zeiken en drukmaken gekapt. Nu voorgoed. Ik ga mijn relatie hier niet mee kapot maken.
Zo snel van karakter veranderen
quote:
Ik geloof haar verhaal dat zij HERINNERT dat er niks is gebeurd verder. Of er nou wel wat gebeurd is of niet is verder niet meer van belang voor me. Zij liegt in ieder geval niet, dat is zeker.
Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")
quote:
(ze heeft zelfs haar kamergenote van toen gemaild met wat zij denkt dat er gebeurd is dus zoiets vernederends doe je niet als je liegt)
Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.
quote:
Als ze niet liegt boeit het me niet meer of ze nou wel geneukt hebben of niet. Het stelde sowieso geen reet voor want de dag erna had ze al spijt (van kussen naar haar herinnering dus) en kwam ze terug naar mij en sindsdien zijn we 11 maanden gelukkig.

ik merk hoe gelukkig je bent

Zulke types zullen nog veel achter je rug omneuken, succes TS
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60177840
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zo snel van karakter veranderen
[..]

Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")
[..]

Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.
[..]

ik merk hoe gelukkig je bent

Zulke types zullen nog veel achter je rug omneuken, succes TS

Ik denk dat jij hier wel wat te vroeg conclusies trekt na het lezen van een topic op het internet. Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ze niet liegt. Ik ben niet makkelijk te bedriegen wat dat betreft en mijn vriendin is oprecht. Ze kan zich door de alcohol gewoon bepaalde details niet herinneren maar wel dat er niks gebeurd is. Ze probeert oprecht moeite te doen voor mij om er achter te komen wat er tot in detail gebeurd is maar dat doet er verder niet eens toe.

Verder is ze niet vreemdgegaan en wil dat dus niks zeggen over haar trouwheid als ze wel een relatie heeft. Vind dat je mijn vriendin wel erg snel als 'slet' afdoet terwijl daar geen aanleiding voor is. Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen. Advies is mooi maar zo'n conclusie slaat nergens op.
pi_60177921
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd o.a. het volgende:

[..]

...Ik ben niet makkelijk te bedriegen...
Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen.

Dan is dit de laatste post neem ik aan?
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:49:39 #151
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60178125
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd het volgende:

Vind dat je mijn vriendin wel erg snel als 'slet' afdoet terwijl daar geen aanleiding voor is. Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen.
jij onderwerpt haar toch tot een vragenbombardement tot wat ze in detail gedaan had die 10 minuten en dat terwijl ze op dat moment niet eens verkering met jou had

hoe zou dat bij haar overkomen? ja dan voel je je wel vies, ook al heb je misschien niets gedaan.

had dan beter je mond gehouden daarover.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_60178170
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef LeXX het volgende:

[..]

Dan is dit de laatste post neem ik aan?
Ik ben er zo goed als klaar mee ja

Maar het is niet zo zeer dat ik niet op beoordelingen zit te wachten. Zei het misschien verkeerd maar de conclusie die hij trekt (dat mijn vriendin een achterbakse slet is) vind ik niet iets wat je zo maar kunt aannemen na een paar posts op internet.
  Moderator donderdag 17 juli 2008 @ 23:54:16 #153
5428 crew  miss_sly
pi_60178206
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Maar het is niet zo zeer dat ik niet op beoordelingen zit te wachten. Zei het misschien verkeerd maar de conclusie die hij trekt (dat mijn vriendin een achterbakse slet is) vind ik niet iets wat je zo maar kunt aannemen na een paar posts op internet.
Was dat niet een conclusie die je zelf had getrokken?
Of is die conclusie alleen aan jou als teerbeminde voorbehouden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:58:36 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60178275
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

welkom op fok

nou goed. ik zal precies praten zoals je wilt.

TS, ze heeft niets gedaan, hij kwam binnen en zijn ze snel thee gaan drinken hebben wat huiswerk besproken en hij is toen weggegaan, maak je niet druk TS.
pi_60178322
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was dat niet een conclusie die je zelf had getrokken?
Of is die conclusie alleen aan jou als teerbeminde voorbehouden?
Die conclusie had ik zeker nog niet getrokken. Ik wou weten wat er die avond gebeurd was omdat ik wou weten of ze had gelogen of niet.
Ik vroeg dus mensen om hun beoordeling te geven over de situatie en vervolgens was ik zelf (triest) bezig met een kruisverhoor om er achter te komen of ze de waarheid spreekt of niet.
Ik heb maar 1 conclusie getrokken en dat is na 2 dagen politie onderzoek dat ik haar geloof.

Hoe triest ik ook ben, nu ik die conclusie heb getrokken laat ik het ook gaan en vertrouw ik haar. Dat wil niet zeggen dat anderen dan nog maar even makkelijk mogen aannemen dat mijn vriendin een rondneukende slet is die lekker altijd liegt, want dat valt nergens uit op te maken.
pi_60178417
Welke verhoor tactieken heb je haar aan onderworpen dan en welke werkten het beste ?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:10:59 #157
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60178484
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef Oranje0031 het volgende:
Welke verhoor tactieken heb je haar aan onderworpen dan en welke werkten het beste ?
Is bij jou vrienden ook een man 10 minuten de kamer ingeglipt?
pi_60178517
Ik ben benieuwd hoe lang jullie relatie nog stand houdt na al die kruisverhoren
Cool story, Hansel.
pi_60178766
Wat een drama maak je ervan zeg, je kan echt trots op jezelf zijn .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:29:00 #160
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60178802
GOED TOPIC!!!
batsen?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:00:06 #161
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_60181829
quote:
...want jij liegt nooooooit??
nooit is een wel erg groot woord.
en al nooit over zoiets dergelijks
al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaald haar wel is 100% waar , het kan lang duren of kort duren maar de waarheid komt altijd boven.
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:46:34 #162
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60182558
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd het volgende:

Ze kan zich door de alcohol gewoon bepaalde details niet herinneren maar wel dat er niks gebeurd is.

Komop zeg, lees nou nog eens wat je zelf neerkwakt hier op internet bad pun I know!. Even een natte vinger halen of in d'r papje roeren zijn ook details. Maar gelukkig weet ze zeker dat er niks is gebeurd.
pi_60186333
Kun je d'r niet gewoon eens even lekker slaan?
pi_60186506
Haha, de TS die gelooft dat zijn vriendin door alcohol dingen niet meer weet Priceless dit!

Natuurlijk weet ze het nog, maar gaat ze het niet zeggen tegen je
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 13:14:46 #165
163650 Greys
pi_60187558
"Ik weet het niet meer precies maar ik zal het even navragen bij mijn roommate".
"Het zoenen duurde 5 minuten, maar ik vond het helemaal niets".
Yeah, right
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60187608
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Haha, de TS die gelooft dat zijn vriendin door alcohol dingen niet meer weet Priceless dit!

Natuurlijk weet ze het nog, maar gaat ze het niet zeggen tegen je
Jij weet nog alles van een avond een jaar terug toen je flink had gezopen?
Nogmaals ze zegt zelf gewoon zeker te weten dat ze minder dan 5 min hebben gekust op haar kamer dat hij toen ging. Ik weet zeker dat ze het wel zou kunnen herinneren als er wel wat was gebeurd, zegt ze zelf ook. Dat ze bv niet meer weet hoe het afscheid ging, tja dat is toch niet zo onrealistisch?
Ze kan zich ook ons gesprek een half uurtje later toen ik naar de gemeenschapplijke ruimte kwam niet meer herinneren.

Ik heb haar zo oprecht gezien... En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert. Daarbij zegt ze blij te zijn niks mee te verbergen te hebben want ze zat er vaak mee maar kon me het niet vertellen zegt ze... Nee ze liegt niet.

Het is dus niet zo dat ze zegt 'ik kan me niet herinneren of hij mij gevingerd heeft'. Ze heeft het altijd herinnert als een korte kus en toen ging hij. Als ik er naar vraag of er wat meer gebeurd is zegt ze gewoon oprecht 'nee'. Misschien heb ik het eerder verkeerd uitgelegd.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:32:32 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60188014
zolang je dit hele non issue nou zelf ook eens laat rusten is nu alles OK toch of zit er nog een stemmetje ergens achter in je hoofd?
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 13:35:37 #168
5428 crew  miss_sly
pi_60188104
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef andersgezegd het volgende:
En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert.
Maar voor jou was het helemaal klaar en achter de rug en geaccepteerd en no problem enzo?
pi_60188213
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar voor jou was het helemaal klaar en achter de rug en geaccepteerd en no problem enzo?
Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik het geloof en het kan laten rusten. Maar er zijn hier wat mensen die mij er nog eventjes graag van willen overtuigen dat ze liegt en dat ze lekker hard geneukt is die avond.
Daar wil ik dan nog even op reageren.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:42:45 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60188286
Toch blijft die korte kus van vijf minuten vreemd ...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:44:31 #171
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60188334
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik het geloof en het kan laten rusten. Maar er zijn hier wat mensen die mij er nog eventjes graag van willen overtuigen dat ze liegt en dat ze lekker hard geneukt is die avond.
Wat boeit het jou nou dat een stel onbekende Fok!kers een andere mening hebben? Het lijkt mij logischer dat je je eigen onzekerheid op ons probeert te projecteren en middels ons jezelf probeert te overtuigen van je gelijk.

Slaap je wel lekker 's nachts TS?...
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 13:44:58 #172
5428 crew  miss_sly
pi_60188347
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

En het nodig vinden/accepteren dat zij op haar graf gezworen heeft...blabla...etc....vind jij wel gelijk staan aan het laten rusten?
pi_60188430
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
Toch blijft die korte kus van vijf minuten vreemd ...
Ze heeft verder geen minutenaantal genoemd. Ik deed een veronderstelling van 10 minuten en toen zei ze, nee veel minder'.

Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:51:40 #174
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60188510
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:

Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie.
Klinkt als een hele gezonde sterke relatie welke nog jaaaaren zal voorduren.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:58:32 #175
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_60188686
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:51 schreef MrDice het volgende:

[..]

Klinkt als een hele gezonde sterke relatie welke nog jaaaaren zal voorduren.
Kwam zweren nou voor etteren?

Als TS blij is met zijn vriendinnetje, so be it! Laat hem lekker blij zijn. Het kan prima goed gaan zoals het nu gaat. Als ik zie wat, waarom en hoelang vrouwen soms slikken van hun kerel (pun intended) verbaasd het me niks als TS + vriendin lang en (relatief)gelukkig leven.

En zo niet, hoop ik dat TS nog eens langskomt hier in R&P... Ik vind dit soort verhalen altijd machtig mooi om te lezen. Helemaal als de ezel zich vaker dan eens aan dezelfde steen stoot!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_60189196
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kwam zweren nou voor etteren?

Als TS blij is met zijn vriendinnetje, so be it! Laat hem lekker blij zijn. Het kan prima goed gaan zoals het nu gaat. Als ik zie wat, waarom en hoelang vrouwen soms slikken van hun kerel (pun intended) verbaasd het me niks als TS + vriendin lang en (relatief)gelukkig leven.

En zo niet, hoop ik dat TS nog eens langskomt hier in R&P... Ik vind dit soort verhalen altijd machtig mooi om te lezen. Helemaal als de ezel zich vaker dan eens aan dezelfde steen stoot!
Ik denk niet dat ik me nog vaker ga stoten. Ik heb mezelf namelijk gruwelijk geirriteerd aan mijn jaloerse gedrag deze afgelopen dagen. Het enige 'voordeel' is dat mijn vriendin van mening is dat ze het over haarzelf heeft afgeroepen waardoor het getolereerd werd.
Maar ik tis vergeven en vergeten en mijn denkwijzen sloegen nergens op dus daar stop ik dan ook mee.
Iemand in dit topic zei dat je niet zo snel in 1 dag kunt veranderen maar ik geloof er wel in dat als je ergens achter staat je wel dingen af kunt leren. Hier en daar een terugvalletje zou kunnen maar je bent zelf de baas over je eigen gedachten.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:24:18 #177
116015 SicSicSics
pi_60189442
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef andersgezegd het volgende:
- Good for You -
Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_60189541
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?

Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?
Ze is niet vreemdgegaan. We hadden op dat moment niks dus dat zegt toch niks over hoe 'trouw' ze is in een relatie?
Of begrijp jij of ik iets verkeerd?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:31:36 #179
116015 SicSicSics
pi_60189652
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?
Ze is niet vreemdgegaan. We hadden op dat moment niks dus dat zegt toch niks over hoe 'trouw' ze is in een relatie?
Of begrijp jij of ik iets verkeerd?
Dus; ?.. Je lijkt wel een wijf man, die maken ook problemen waar ze niet zijn!

En ach, jouw gedachtengangen ben ik niet zo in geinteresseerd, maar ik hoor lees het graag als ze vreemd is gegaan!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:35:35 #180
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60189759
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus; ?.. Je lijkt wel een wijf man, die maken ook problemen waar ze niet zijn!

En ach, jouw gedachtegangen ben ik niet zo in geïnteresseerd, maar ik hoor lees het graag als ze jij denkt dat ze vreemd is gegaan!
pi_60189952
quote:
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!

Wat er in die tijd is gebeurd heb jij toch niets mee te maken als je geen relatie met haar had? Hoe jij je nu gedraagt zou er juist wel eens voor kunnen zorgen dat ze eens een keer met iemand anders een wip maakt...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:46:14 #182
116015 SicSicSics
pi_60190010
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef MrDice het volgende:

[..]

Wat hij voor mij zei!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:46:45 #183
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60190018
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:

[..]

Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!

heb jij al wat te doen dit weekend?
pi_60194750
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:46 schreef MrDice het volgende:

[..]

heb jij al wat te doen dit weekend?
uhuh! bedsporten met mijn eigen schatje

(sorry )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:57:09 #185
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60194988
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:

[..]

Wat ben jij cool zeg
batsen?
pi_60196235
Kan dit topic aub dicht ik trek de TS echt niet meer.
pi_60201216
Volgens mij weet de TS nu wel dat hij rare kronkels in z'n gedachtengangen had hoor...
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_60202481
tuurlijk, waarom dacht je dan dat dr sexdrive er niet meer was
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:08:13 #189
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60205544
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 02:41 schreef Sjibble het volgende:
tuurlijk, waarom dacht je dan dat dr sexdrive er niet meer was
verkeerd topic?
pi_60205732
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef andersgezegd het volgende:

[..]
...
Ik heb haar zo oprecht gezien... En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert. ...
quote:

[..]
..
Je bent een ziek mens TS, een zwaar geestelijk ziek mens. En nee, dat genees je niet binnen een paar dagen.
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 12:56:48 #191
5428 crew  miss_sly
pi_60206321
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

verkeerd topic?
Sexdrive vriendin tot minimum gedaald...

Ook van TS.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:58:24 #192
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60206346
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sexdrive vriendin tot minimum gedaald...

Ook van TS.
Aha! Dit topic verklaart natuurlijk alles over het vorige.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:59:41 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60206375
ok mensen... wat moet ik nou met al deze topics?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:00:41 #194
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60206390
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
moderaten
pi_60207474
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:05:34 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60207545
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Roquefort het volgende:

[..]

De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.
ik zat er waarachtig aan te denken ja... aan de andere kant, stickies worden niet al te vaak gelezen geloof ik

aan de andere kant lijkt me alles wel gezegd te zijn dus laten we dit topic maar voor wat het is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')