YOU WERE ON A BREAK.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven dat ze eventjes hebben gezoend.
Er is alleen een nieuw jaloezie probleem gekomen... Ik ben aan het twijfelen of ze de waarheid spreekt dat er verder niks gebeurd is.
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepterenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
YOU WERE ON A BREAK.
Jezus christus. Wat een bosmongool ben je dan.
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Re het volgende:
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepteren
das simpel dan doe je precies hetzelfdequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,RE
.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,RE
.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
Vast en zeker dat hij daar onzeker van wordt. En dat hij zijn onzekerheid blijft voeden met domme vragen als 'Had hij een grotere lul?' 'Befte hij beter?' 'Neukte hij lekkerder?' 'Was hij de eerste met wie je het anaal deed?' 'Vond je moeder hem de ideale schoonzoon?' 'Deed hij wel zijn sokken uit voor de seks?'quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
Dat zijn ook vaak de types die gaan slaan uit frustratie, omdat ze hun onzekerheid niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
Eensch!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mijn God, wat ben jij een kneus. Ik ga bijna hopen voor je vriendin dat die ander haar een hemels orgasme heeft bezorgd, want van een slappe zak als jij kun je op dat vlak weinig verwachten, ben ik bang.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
Ja, ik denk ook dat ze hem geneuk teefquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
Waarom? Ik heb haar alle vragen gesteld die ik hier ook stelde en heb mijn achterdocht deze keer niet voor me gehouden. Maar goed ik ben tot de conclusie gekomen dat ze de waarheid sprak en daarmee is de zaak al zo goed als afgedaan. Dit is wat zij herinnert:quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk als je haar dit allemaal ook laat lezen.
Nou voor de derde keer dit topic dan maar...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef andersgezegd het volgende:
-Ze herinnert zich een (onplezante) kus-sessie op het bed van maximaal 5 minuten waarbij verder niks gebeurd is.
Vertrouw je haar of vertrouw je haar niet....quote:Hoop geblaat... Ik ga er van uit dat dit de waarheid is.
Dikke vette:quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
..
Ik zou het in het ergste geval ook wel kunnen accepteren als ze daar wel geneukt hebben
...
Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Nou voor de derde keer dit topic dan maar...
![]()
![]()
Maar goed, het is jou leven. Als jullie gelukkig kunnen worden zo... maar kom niet hier uithuilen als je over een maand of wat toch te horen krijgt dat ze hebben liggen rampetampen.
Dat is ongeveer precies wat ik wilde zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:20 schreef Karammel het volgende:
Ja, je stelt je aan.
Op het moment dat het gebeurde was er tussen jullie absoluut niets. Jullie waren beide uitwisselingsstudenten. Dat is op een aantal punten toch te vergelijken met een vakantie. Je verlegd je grenzen in de wetenschap dat je de ander toch na een bepaalde tijd niet meer ziet. Het thuisfront kan je ook niet confronteren met je gedrag. Ideaal! Kijk hoe al de mensen zich gedragen in oorden als Salou en Chersonissos.
Ze vond je toen gewoon een leuk speeltje. Meer was het waarschijnlijk ook niet. Uiteindelijk is ze je wel leuk gaan vinden. Om je niet kwijt te raken heeft ze toen maar verteld dat er niets is gebeurt tussen haar en die Australiër. Nu het bij jullie toch was serieuzere vormen aan begint te nemen dacht ze dat ze het je wel kon vertellen. Dat zij toentertijd met hem heeft gezoend kan je haar niet kwalijk nemen. Dat ze daarover heeft gelogen was om jou te behouden. Dat ze er nu eerlijk over is geeft aan dat je al meer voor haar betekend. Ze vertrouwd je. Als je hier nu moeilijk over gaat lopen doen haalt ze het volgende keer wel uit haar hoofd zulke geheimpjes op te biechten.
Gozer, nee echt. Dit meen je ook niet he. Hoe kan jij met een stalen gezicht haar ondervragen als in een politie-verhoor over een kus 11 maanden geleden toen jullie niks hadden. Is dat niet psycho ergens. Als je het nou er 5 min over hebt, mwoah oke. Maar een heel verhoor. En vrouwen kunnen goed liegen, don't be suprised (Ja mannen ook). Zelfs je vriendinnetje die nooooooit tegen je zou liegen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?
Het lijkt er op alsof je zegt dat mijn vriendin nu glashard aan het liegen is en dat ze misschien later nog wel zal opbiechten dat het een leugen was?
Als zij vannacht heeft het gelogen dan mag ze van mij een Oscar krijgen.
Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.
Dit maalt door je hoofd he, iedere dag, iedere minuut, iedere seconden. Terwijl je opstaat, koffie drinkt, werkt, voor de TV zit, dr neukt, gaat slapen. 24 h per dag. Het is een obsessie, het moet wel.quote:En het was in een studentencomplex en die kerel zijn kamer was 10 meter verderop dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze maar 5 minuten kussen (minder misschien who knows) en dat ie em peert om wat voor reden dan ook. Misschien zat hij wel aan haar maar wou ze niet verder, of voelde zich niet goed.
Ik heb met haar hoogstens een half uur ofzo nadat ik hun niet meer zag nog gepraat in de gemeenschapplijke ruimte. Toen ik daar kwam zat ze er al alleen.
Je loog, mss liegt ze nu weer. Denk het wel. Zou het mij intereseren, neuh. Jij zit er wel mee, en diep ook.quote:Of heb jij al voor jezelf besloten dat ze liegt? Vreemd.
Inderdaad! Laat ze door de modder kruipen om jouw gemoedsrust!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:
Als zij vannacht heeft het gelogen dan mag ze van mij een Oscar krijgen.
Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.
Mooie vent ben jijquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
hahaha gaaf dat iedereen hier zegt dat ze die kerel gewoon geneukt heeft en tegen mij liegt.
bla-bla / boehoe / bla-bla
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zoenen niet plezierig vinden en het dan toch vijf minuten volhouden?
HOU ik je aan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
*knip*
Dus it's over. Ik ben volwassener geworden in 5 min.
Voor jullie ook geen zeikverhalen meer dus, dat is wel jammer denk ik
Volgens mij neemt hij haar regelmatig hoorquote:
Zo snel van karakter veranderenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
Ik ben met zeiken en drukmaken gekapt. Nu voorgoed. Ik ga mijn relatie hier niet mee kapot maken.
Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")quote:Ik geloof haar verhaal dat zij HERINNERT dat er niks is gebeurd verder. Of er nou wel wat gebeurd is of niet is verder niet meer van belang voor me. Zij liegt in ieder geval niet, dat is zeker.
Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.quote:(ze heeft zelfs haar kamergenote van toen gemaild met wat zij denkt dat er gebeurd is dus zoiets vernederends doe je niet als je liegt)
ik merk hoe gelukkig je bentquote:Als ze niet liegt boeit het me niet meer of ze nou wel geneukt hebben of niet. Het stelde sowieso geen reet voor want de dag erna had ze al spijt (van kussen naar haar herinnering dus) en kwam ze terug naar mij en sindsdien zijn we 11 maanden gelukkig.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo snel van karakter veranderen![]()
[..]
Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")
[..]
Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.
[..]
ik merk hoe gelukkig je bent![]()
Zulke types zullen nog veel achter je rug omneuken, succes TS
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd o.a. het volgende:
[..]
...Ik ben niet makkelijk te bedriegen...
Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen.
jij onderwerpt haar toch tot een vragenbombardement tot wat ze in detail gedaan had die 10 minuten en dat terwijl ze op dat moment niet eens verkering met jou hadquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd het volgende:
Vind dat je mijn vriendin wel erg snel als 'slet' afdoet terwijl daar geen aanleiding voor is. Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen.
Ik ben er zo goed als klaar mee jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef LeXX het volgende:
[..]
Dan is dit de laatste post neem ik aan?
Was dat niet een conclusie die je zelf had getrokken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Ik ben er zo goed als klaar mee ja![]()
Maar het is niet zo zeer dat ik niet op beoordelingen zit te wachten. Zei het misschien verkeerd maar de conclusie die hij trekt (dat mijn vriendin een achterbakse slet is) vind ik niet iets wat je zo maar kunt aannemen na een paar posts op internet.
welkom op fokquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Ik ben er zo goed als klaar mee ja![]()
Maar het is niet zo zeer dat ik niet op beoordelingen zit te wachten. Zei het misschien verkeerd maar de conclusie die hij trekt (dat mijn vriendin een achterbakse slet is) vind ik niet iets wat je zo maar kunt aannemen na een paar posts op internet.
Die conclusie had ik zeker nog niet getrokken. Ik wou weten wat er die avond gebeurd was omdat ik wou weten of ze had gelogen of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was dat niet een conclusie die je zelf had getrokken?
Of is die conclusie alleen aan jou als teerbeminde voorbehouden?
Is bij jou vrienden ook een man 10 minuten de kamer ingeglipt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:07 schreef Oranje0031 het volgende:
Welke verhoor tactieken heb je haar aan onderworpen dan en welke werkten het beste?
nooit is een wel erg groot woord.quote:...want jij liegt nooooooit??
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd het volgende:
Ze kan zich door de alcohol gewoon bepaalde details niet herinneren maar wel dat er niks gebeurd is.
Jij weet nog alles van een avond een jaar terug toen je flink had gezopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Haha, de TS die gelooft dat zijn vriendin door alcohol dingen niet meer weetPriceless dit!
Natuurlijk weet ze het nog, maar gaat ze het niet zeggen tegen je
Maar voor jou was het helemaal klaar en achter de rug en geaccepteerd en no problem enzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef andersgezegd het volgende:
En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert.
Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik het geloof en het kan laten rusten. Maar er zijn hier wat mensen die mij er nog eventjes graag van willen overtuigen dat ze liegt en dat ze lekker hard geneukt is die avond.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar voor jou was het helemaal klaar en achter de rug en geaccepteerd en no problem enzo?
Wat boeit het jou nou dat een stel onbekende Fok!kers een andere mening hebben? Het lijkt mij logischer dat je je eigen onzekerheid op ons probeert te projecteren en middels ons jezelf probeert te overtuigen van je gelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik het geloof en het kan laten rusten. Maar er zijn hier wat mensen die mij er nog eventjes graag van willen overtuigen dat ze liegt en dat ze lekker hard geneukt is die avond.
Daar wil ik dan nog even op reageren.
En het nodig vinden/accepteren dat zij op haar graf gezworen heeft...blabla...etc....vind jij wel gelijk staan aan het laten rusten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Ja ik heb voor mezelf besloten dat ik het geloof en het kan laten rusten. Maar er zijn hier wat mensen die mij er nog eventjes graag van willen overtuigen dat ze liegt en dat ze lekker hard geneukt is die avond.
Daar wil ik dan nog even op reageren.
Ze heeft verder geen minutenaantal genoemd. Ik deed een veronderstelling van 10 minuten en toen zei ze, nee veel minder'.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
Toch blijft die korte kus van vijf minuten vreemd ...
Klinkt als een hele gezonde sterke relatie welke nog jaaaaren zal voorduren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie.
Kwam zweren nou voor etteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezonde sterke relatie welke nog jaaaaren zal voorduren.
Ik denk niet dat ik me nog vaker ga stoten. Ik heb mezelf namelijk gruwelijk geirriteerd aan mijn jaloerse gedrag deze afgelopen dagen. Het enige 'voordeel' is dat mijn vriendin van mening is dat ze het over haarzelf heeft afgeroepen waardoor het getolereerd werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kwam zweren nou voor etteren?![]()
Als TS blij is met zijn vriendinnetje, so be it! Laat hem lekker blij zijn. Het kan prima goed gaan zoals het nu gaat. Als ik zie wat, waarom en hoelang vrouwen soms slikken van hun kerel (pun intended) verbaasd het me niks als TS + vriendin lang en (relatief)gelukkig leven.
En zo niet, hoop ik dat TS nog eens langskomt hier in R&P... Ik vind dit soort verhalen altijd machtig mooi om te lezen. Helemaal als de ezel zich vaker dan eens aan dezelfde steen stoot!
Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?quote:
Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?
![]()
Dus;quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?
Ze is niet vreemdgegaan. We hadden op dat moment niks dus dat zegt toch niks over hoe 'trouw' ze is in een relatie?
Of begrijp jij of ik iets verkeerd?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus;?.. Je lijkt wel een wijf man, die maken ook problemen waar ze niet zijn!
En ach, jouw gedachtegangen ben ik niet zo in geïnteresseerd, maar ik hoor lees het graag als ze jij denkt dat ze vreemd is gegaan!
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
Wat hij voor mij zei!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!
verkeerd topic?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:41 schreef Sjibble het volgende:
tuurlijk, waarom dacht je dan dat dr sexdrive er niet meer was
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
...
Ik heb haar zo oprecht gezien... En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert. ...
Je bent een ziek mens TS, een zwaar geestelijk ziek mens. En nee, dat genees je niet binnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
..
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
Aha! Dit topic verklaart natuurlijk alles over het vorige.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sexdrive vriendin tot minimum gedaald...
Ook van TS.
moderatenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
ok mensen... wat moet ik nou met al deze topics?
De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
ok mensen... wat moet ik nou met al deze topics?
ik zat er waarachtig aan te denken ja... aan de andere kant, stickies worden niet al te vaak gelezen geloof ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |