YOU WERE ON A BREAK.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef andersgezegd het volgende:
Ik heb het haar nu 100% vergeven en kan er 100% mee leven dat ze eventjes hebben gezoend.
Er is alleen een nieuw jaloezie probleem gekomen... Ik ben aan het twijfelen of ze de waarheid spreekt dat er verder niks gebeurd is.
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepterenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
YOU WERE ON A BREAK.
Jezus christus. Wat een bosmongool ben je dan.
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Re het volgende:
nou ja, technisch gezien waren ze natuurlijk nog niet on a break, ze waren nog niet eens begonnen enzo... vraag me af hoeveel jaar er tussen de laatste keer sex mag zitten voordat TS een nieuwe vreindinnetje kan accepteren
das simpel dan doe je precies hetzelfdequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,RE
.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...on a break is een Friends-serie-grapje. Maar dat had je wel door denk ik,RE
.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als TS ooit iemand tegenkomt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
Vast en zeker dat hij daar onzeker van wordt. En dat hij zijn onzekerheid blijft voeden met domme vragen als 'Had hij een grotere lul?' 'Befte hij beter?' 'Neukte hij lekkerder?' 'Was hij de eerste met wie je het anaal deed?' 'Vond je moeder hem de ideale schoonzoon?' 'Deed hij wel zijn sokken uit voor de seks?'quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
Dat zijn ook vaak de types die gaan slaan uit frustratie, omdat ze hun onzekerheid niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Re het volgende:
ja ik weet het wel, maar met TS weet je het maar nooit. Was meer ook inderdaad een soort vraag wat nou volgens TS een veilige marge is, of dat het er zoeentje is die nog jaloers wordt van het vorige sexleven van zijn toekomstige vriendin... al die onzekerheid moet echt knagen enzo...
Eensch!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mijn God, wat ben jij een kneus. Ik ga bijna hopen voor je vriendin dat die ander haar een hemels orgasme heeft bezorgd, want van een slappe zak als jij kun je op dat vlak weinig verwachten, ben ik bang.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
Ja, ik denk ook dat ze hem geneuk teefquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:13 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Ik denk ook dat ze hem geneukt heef
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |