Ik denk niet dat ik me nog vaker ga stoten. Ik heb mezelf namelijk gruwelijk geirriteerd aan mijn jaloerse gedrag deze afgelopen dagen. Het enige 'voordeel' is dat mijn vriendin van mening is dat ze het over haarzelf heeft afgeroepen waardoor het getolereerd werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kwam zweren nou voor etteren?![]()
Als TS blij is met zijn vriendinnetje, so be it! Laat hem lekker blij zijn. Het kan prima goed gaan zoals het nu gaat. Als ik zie wat, waarom en hoelang vrouwen soms slikken van hun kerel (pun intended) verbaasd het me niks als TS + vriendin lang en (relatief)gelukkig leven.
En zo niet, hoop ik dat TS nog eens langskomt hier in R&P... Ik vind dit soort verhalen altijd machtig mooi om te lezen. Helemaal als de ezel zich vaker dan eens aan dezelfde steen stoot!
Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?quote:
Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat het een gegeven is dat ze haar tong nog eens in iemand anders stopt en ik gun het jullie van harte gezellig bij elkaar te blijven, maar beloof je het ons wel te vertellen mocht het nog eens gebeuren?
![]()
Dus;quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Mijn gedachtegangen of mijn vriendin die met een andere kerel kust?
Ze is niet vreemdgegaan. We hadden op dat moment niks dus dat zegt toch niks over hoe 'trouw' ze is in een relatie?
Of begrijp jij of ik iets verkeerd?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus;?.. Je lijkt wel een wijf man, die maken ook problemen waar ze niet zijn!
En ach, jouw gedachtegangen ben ik niet zo in geïnteresseerd, maar ik hoor lees het graag als ze jij denkt dat ze vreemd is gegaan!
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
Wat hij voor mij zei!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef lievmeisjuh het volgende:
[..]
Zo! Had je bij mij moeten proberen onzeker kereltje, had ik je 's nachts in je nakie op straat gezet en je kleding er achteraan gegooid. Doehoeeg!!
verkeerd topic?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:41 schreef Sjibble het volgende:
tuurlijk, waarom dacht je dan dat dr sexdrive er niet meer was
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
...
Ik heb haar zo oprecht gezien... En op haar graf gezworen mij het te vertellen als ze wat meer herinnert. ...
Je bent een ziek mens TS, een zwaar geestelijk ziek mens. En nee, dat genees je niet binnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
..
Maar dat ik het haar heb laten zweren was inderdaad nodig voor mijn conclusie. Vannacht weer lekker geslapen ja.
Aha! Dit topic verklaart natuurlijk alles over het vorige.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sexdrive vriendin tot minimum gedaald...
Ook van TS.
moderatenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
ok mensen... wat moet ik nou met al deze topics?
De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Re het volgende:
ok mensen... wat moet ik nou met al deze topics?
ik zat er waarachtig aan te denken ja... aan de andere kant, stickies worden niet al te vaak gelezen geloof ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
De hele serie sticky maken, ter leringh ende vermaeck, als een monument dat ons allen eraan herinnert hoe het ook kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |