Ik laat sowieso geen visite in mijn bed liggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon een kwestie van je bezoek niet in een volgezweet bed willen laten liggen.
kinderachtige kutspelletjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
@CL:
Wii release list:
M&M'S® Beach Party (Q4)
Misschien dus ooit ook een Malteser game?
Ja, maar ik heb niet bepaald de luxe van een logeerkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat sowieso geen visite in mijn bed liggen.
Mja, ik keek de lijst net door, er komt niet veel.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet bepaald de luxe van een logeerkamer.
Heb m'n DS pas een dag, dus kan nog wel even vooruit met de oudere meuk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik keek de lijst net door, er komt niet veel.
Er komt wel een nieuwe zelda voor wii en ds, en de makers van mario galaxy zijn ook weer bezig. Maar dat zal niet voor dit jaar zijn...
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Heb m'n DS pas een dag, dus kan nog wel even vooruit met de oudere meuk.
niemand? en wat ben ik dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer Wii doen. Ken alleen niemand die zo'n ding heeft. Ik denk dat ik 'm maar op mijn sinterklaasverlanglijstje zet ofzo...
Had op mijn Wii inderdaad ook veel oude NES spellen staan. Maar heb 'm toch verkocht. De keuze tussen DS of PSP was makkelijker. Op zich val ik meer onder de doelgroep van de PSP maar de DS heeft meer exclusieve spellen. Een GTA of Pro evo speel ik wel op m'n Xbox.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook
De Wii kan ook alle oude spelletjes (Gamecube tot aan de NES) dus ik kan zeker nog even vooruit
+1quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:49 schreef Belsezar het volgende:
Shit, ik moet voor de verandering eens aan het werk
Hoi.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
Goodmorning all! En speciaal eenvoor Q. uiteraard
![]()
The horror.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit vind ik meer shocking: Australisch biertje kost 37 euro
ik ben een man met verborgen dieptes...quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb jij een Wii? Damn, dat wist ik helemaal niet!Maar jij bent een illusie...
Heb mijn schep tijdelijk uitgeleend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben een man met verborgen diepten...
Q en negatief?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Kreator het volgende:
Eén ding moet ik Heksehiel toch nageven. Q is in tijden niet zo zelf-negatief geweest.
Ik moest naar één of andere saaie presentatie toe, kon ik gelukkig de hele tijd aan jou denken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het werd tijd, vroeg me al af of je me vergeten was
dat wordt met je handjes graven dan...quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb mijn schep tijdelijk uitgeleend.
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q en negatief?![]()
Leugensch![]()
Het is altijd zo een vrolijk, positief en opgewekt knaapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |