Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haarquote:
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haar![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
Er kan wel een heel verhaal komen maar de uitkomst zal hetzelfde blijven denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haar![]()
![]()
Ja maar dan natuurlijk ook een andere uitkomst, soort van CL going badquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Er kan wel een heel verhaal komen maar de uitkomst zal hetzelfde blijven denk ik..
Huhquote:
Malteser sexquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan natuurlijk ook een andere uitkomst, soort van CL going bad
Wat ie ons gaat brengen, daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
Goodmorning all! En speciaal eenvoor Q. uiteraard
![]()
Ik zie dat Re mijn PM over de niet geheel juiste TT heeft gekregen? Thnx Re!
Wat gaat deze geweldige dag ons brengen?
Sumimasen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik mis je vraag der vragen... En dat nog wel in MIJN topic
Dequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je er in twee posts over hebt.
Ik heb nu nog genoeg aan Wii en DS. Er komen weer twee Tales games aan. En misschien ooit een andere console, al denk ik nu even van niet. Maar MS is goed bezig met jRPGs, er komen er verdomd veel uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een Xbox gekocht.
Je zoekt er teveel achterquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je er in twee posts over hebt.
Zijn nederige doch oprechte excuses. Denk ik.quote:
Ik wil ook een keer Wii doen. Ken alleen niemand die zo'n ding heeft. Ik denk dat ik 'm maar op mijn sinterklaasverlanglijstje zet ofzo...quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu nog genoeg aan Wii en DS. Er komen weer twee Tales games aan. En misschien ooit een andere console, al denk ik nu even van niet. Maar MS is goed bezig met jRPGs, er komen er verdomd veel uit.
Dat sowieso natuurlijk, daar heb je toch een vriendin voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet ik minder in SEX lurken.
Sorry, maar dan in het japans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |