Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haarquote:
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haar![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
Er kan wel een heel verhaal komen maar de uitkomst zal hetzelfde blijven denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zou raar op staan te kijken als er nu een heel verhaal komt van haar![]()
![]()
Ja maar dan natuurlijk ook een andere uitkomst, soort van CL going badquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Er kan wel een heel verhaal komen maar de uitkomst zal hetzelfde blijven denk ik..
Huhquote:
Malteser sexquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan natuurlijk ook een andere uitkomst, soort van CL going bad
Wat ie ons gaat brengen, daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
Goodmorning all! En speciaal eenvoor Q. uiteraard
![]()
Ik zie dat Re mijn PM over de niet geheel juiste TT heeft gekregen? Thnx Re!
Wat gaat deze geweldige dag ons brengen?
Sumimasen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik mis je vraag der vragen... En dat nog wel in MIJN topic
Dequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je er in twee posts over hebt.
Ik heb nu nog genoeg aan Wii en DS. Er komen weer twee Tales games aan. En misschien ooit een andere console, al denk ik nu even van niet. Maar MS is goed bezig met jRPGs, er komen er verdomd veel uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een Xbox gekocht.
Je zoekt er teveel achterquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat je er in twee posts over hebt.
Zijn nederige doch oprechte excuses. Denk ik.quote:
Ik wil ook een keer Wii doen. Ken alleen niemand die zo'n ding heeft. Ik denk dat ik 'm maar op mijn sinterklaasverlanglijstje zet ofzo...quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu nog genoeg aan Wii en DS. Er komen weer twee Tales games aan. En misschien ooit een andere console, al denk ik nu even van niet. Maar MS is goed bezig met jRPGs, er komen er verdomd veel uit.
Dat sowieso natuurlijk, daar heb je toch een vriendin voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet ik minder in SEX lurken.
Sorry, maar dan in het japans.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie die smiley altijd als een verkapt "Kinky hoor, neuken?" smiley. Misschien moet ik minder in SEX lurken.
De laatste keer dat we wat probeerden sprong er meteen in kitten op die wilde spelen. Het bewoog zo leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk, daar heb je toch een vriendin voor.
Veel "hardcore" gamers zeiken constant op dat ding. Ik ben denk ik geen hardcore gamer, want ik vind het een leuke console. Grafisch niets bijzonders, maar wat is nu leuker dan midden in je woonkamer koe te gaan werpen met een konijn?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer Wii doen. Ken alleen niemand die zo'n ding heeft. Ik denk dat ik 'm maar op mijn sinterklaasverlanglijstje zet ofzo...
Ik moet zeggen dat ik het wel een fijne console vind. Controller ligt goed in de hand. Speelt prima.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu nog genoeg aan Wii en DS. Er komen weer twee Tales games aan. En misschien ooit een andere console, al denk ik nu even van niet. Maar MS is goed bezig met jRPGs, er komen er verdomd veel uit.
Zolang die kitten je fallus maar niets als krabpaal gebruiktquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat we wat probeerden sprong er meteen in kitten op die wilde spelen. Het bewoog zo leuk..
Nietsquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel "hardcore" gamers zeiken constant op dat ding. Ik ben denk ik geen hardcore gamer, want ik vind het een leuke console. Grafisch niets bijzonders, maar wat is nu leuker dan midden in je woonkamer koe te gaan werpen met een konijn?
Oh wacht...dat is raar, vandaar dat _A_ de gordijnen maar dicht doet
Mijn neefje heeft er eentje, zegt ie kom we gaan boksen. Heb nog nooit zo gezweet bij gamen. Erg leuk om te doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer Wii doen. Ken alleen niemand die zo'n ding heeft. Ik denk dat ik 'm maar op mijn sinterklaasverlanglijstje zet ofzo...
Die kreunt niet tijdens de sex?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zanger leek op silent bob. dat zegt genoeg.
Zijn er al blue ray films dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft er eentje, zegt ie kom we gaan boksen. Heb nog nooit zo gezweet bij gamen. Erg leuk om te doen
Ik wil denk ik komende maand een PS3 aanschaffen, heb ik ook meteen een blue ray speler
Nee dacht het niet, maar zal niet lang meer duren denk ik. Alvast voorbereiden op de toekomst dusquote:
Het is een manquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet ik veel, waarom moet het altijd gelijk over deks gaan bij jou.
Ik ben een manquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet ik veel, waarom moet het altijd gelijk over deks gaan bij jou.
Ik ook, shiiiiiiiiit heb ik nou een probleemquote:
Nope, gewoon 1x in het halfuur een toespeling op sex makenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, shiiiiiiiiit heb ik nou een probleem
Ja dat merkte ik een kwartier geleden ook al, beetje jammerquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Tof, die frontpage is wit. Is Danny weer aan het spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |