Het slijt Peter, binnen een paar dagen denk je er minder aan en slaap je weer als een roosje Maar.......vergeten doe je het never nooit niet meer. Te pas en te onpas komen die beelden weer bij je boven. Overigens zonder dat je dan die emotie hebt die je nu ervaart. Mocht je het vaker mee gaan maken, het wordt op een bepaalde manier steeds meer afstandelijk en beter te hanteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En bedankt...................
Ik geloof inderdaad ook niet dat ik dat beeld van dat hoofd vergeet. Had de hele avond nog
een beetje hoop dat het allemaal vreselijker leek dan het was, maar hoorde dus van een collega
dat het ter plaatse 'over' was met haar.
nah had dus weer wat verkeerd gedaan, dus deze post snappen jullie natuurlijk geen snars vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah gelijk alles til gevallen
zó slecht is ie nou toch ook weer niet![]()
wijze woorden en gelukkig héél erg waar........quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het slijt Peter, binnen een paar dagen denk je er minder aan en slaap je weer als een roosje Maar.......vergeten doe je het never nooit niet meer. Te pas en te onpas komen die beelden weer bij je boven. Overigens zonder dat je dan die emotie hebt die je nu ervaart. Mocht je het vaker mee gaan maken, het wordt op een bepaalde manier steeds meer afstandelijk en beter te hanteren.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Kevin Smit komt op mij over als een jongere kloon van Jan Smit.
Alleen dan nòg walgelijker.
Ik snap nu ook ineens waarom ambulancebroeders HEEEEEL VEEEEL respect verdienen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht je het vaker mee gaan maken, het wordt op een bepaalde manier steeds meer afstandelijk en beter te hanteren.
Ik vond het wel een aardige kunstuiting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah had dus weer wat verkeerd gedaan, dus deze post snappen jullie natuurlijk geen snars van
Wie is Kevin Smit?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Kan ook bijna geen toeval zijn dat ze allebei Smit heten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kunnen we je opvrolijken Peter?
Muziek ?
O, die Kevin Smit, bedankt Peet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
Kan ook bijna geen toeval zijn dat ze allebei Smit heten.
ik had hem zelf toch weggehaald of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardige kunstuiting.
Snap ook niet waarom ze is weggehaald.
Ja, die op hebben op dat soort momenten niet het leukste werk, zo ook de agenten en brandweermannetjes....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap nu ook ineens waarom ambulancebroeders HEEEEEL VEEEEL respect verdienen.
(Niet dat ik dat al niet had voor ze..........)
jan Smitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een uitspraak voor de officieer van justitie voor hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die op hebben op dat soort momenten niet het leukste werk, zo ook de agenten en brandweermannetjes....
dokters, tandartsen, begravenisondernemers, en niet te vergeten de gynaecoloogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die op hebben op dat soort momenten niet het leukste werk, zo ook de agenten en brandweermannetjes....
écht waarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan ik ook wel een beschuitje mee etenHoewel ik nu nog steeds geen trek heb....
wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitspraak voor de officieer van justitie voor het
'opzettelijk beledigen van een ambternaar' en sinds vandaag heb ik daar ook weer
ZO'N spijt van.....................
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'opzettelijk beledigen van een ambternaar' en sinds vandaag heb ik daar ook weer
Ja, kan ik begrijpen, maar op dat moment was je hartstikke kwaad, dus je moet het jezelf niet al te kwalijk nemen Peter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Begrafenisondernemers met hun zalvende stem en het aanprijzen van die net iets duurdere kist (zoveel mogelijk geld verdienen over de rug van "het verdriet")quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dokters, tandartsen, begravenisondernemers, en niet te vergeten de gynaecoloog
Verhaal in het kort:quote:
ja nou ja, ik snap ook wel dat je goed pissig was, heb je je verhaal kunnen uitleggen waarom je zoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Verhaal in het kort:
Mijn Moeder was door een agent zo geintimideerd onderweg naar haar boodschappen dat
ze bijna in d'r broek plaste en van schrik niet meer wist waar ze onderweg naartoe was.
(Nou en mijn Moeder is echt geen debiel, fragiel vrouwtje).
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt en ik KOOKTE van binnen.
Dat vertelde ze me bij haar thuis. Op de terugweg naar mijn eigen huis komt er bij de
stoplichten hier in rotterdam een pliessiewagen met vier agentjes erin naast me staan
waarvan er eentje heel denigrerend naar mijn motor keek.
Waarop ik dus (niet eens hard) door mijn helm zei" oh daar heb je zo'n
setje kankerlijers". Ik mocht direct aan de kant bla bla bla
That's it in het kort....
Oei daar kan ik een mooi verhaal over vertellenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrafenisondernemers met hun zalvende stem en het aanprijzen van die net iets duurdere kist (zoveel mogelijk geld verdienen over de rug van "het verdriet")![]()
![]()
![]()
Ik wil in een kartonnen doos of jute zak, desnoods een laken van de Hema, maar niet duurder, ten grave gedragen worden!
wij luisterenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei daar kan ik een mooi verhaal over vertellen
Binnen een minuut, voordat ik mijn helm afhad was ik al weer gekalmeerd enquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heb je je verhaal kunnen uitleggen waarom je zo
reageerde op dat moment, of is dat er nooit van gekomen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrafenisondernemers met hun zalvende stem en het aanprijzen van die net iets duurdere kist (zoveel mogelijk geld verdienen over de rug van "het verdriet")![]()
![]()
![]()
Ik wil in een kartonnen doos of jute zak, desnoods een laken van de Hema, maar niet duurder, ten grave gedragen worden!
ja, dat waren dus Lullo's dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnen een minuut, voordat ik mijn helm afhad was ik al weer gekalmeerd en
heb gelijk mijn welgemeende excuses gemaakt, het verhaal uitgelegd en dat het niet
persoonlijk was. Ik snap ook wel dat hun mijn motormaatjes uit de vangrail schrapen,
mijn familie in nood komt helpen, etc. etc.
Maar er was gewoon niet tegenin te praten, ze stonden al direct te schrijven.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnen een minuut, voordat ik mijn helm afhad was ik al weer gekalmeerd en
heb gelijk mijn welgemeende excuses gemaakt, het verhaal uitgelegd en dat het niet
persoonlijk was. Ik snap ook wel dat hun mijn motormaatjes uit de vangrail schrapen,
mijn familie in nood komt helpen, etc. etc.
Maar er was gewoon niet tegenin te praten, ze stonden al direct te schrijven.
DEMENTOR-EDIT: Oh ja en toen ze na 5 peuken eindelijk klaar waren met schrijven nog eens
gevraagd aan de schrijf-agent of ik effe met hem over de 'situatie Moeder' nog wat mocht
vragen, maar kreeg daar een heel bot "Neah. Ik ben die agent niet geweest en ik heb wel
wat beters te doen" op als antwoord...........................
Tja !! dat mag nou eenmaal niet Peet. Had ff je moeder d´r tasje gejat das minder ergquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Verhaal in het kort:
That's it in het kort....
Tada !!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Soury, krabvissers in zwaar weer op Discovery
![]()
Een jaar of 10 geleden deed ik wel eens 'hele foute en domme' dingen in mijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, dat waren dus Lullo's dat bedoel ik
Die zijn verleden tijd, we hebben nu te maken met mensen die eigenlijk nergens echt goed in zijn en dus maar agent worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden deed ik wel eens 'hele foute en domme' dingen in mijn
xtc-tijd en toch ben ik toen heel veel ECHTE toffe agenten tegengekomen (voornamelijk
die hele ouwe) die me toen echt gered hebben van een hoop boetes en gevangenis.
De laatste jaren kom ik alleen maar die pisventjes tegen die je voor de meest
lullige 'overtredingen' (keren in een straat met eenrichtingsverkeer) direct
staande houden en verbaliseren...........................Waar zijn die lieve grijze
agenten gebleven die je met hun preek VEEL MEER bijbleven dan die
machootjes met hun gele bonnen ??
Klopt. Ben daar ook gewoon schuldig in en wil daar bestquote:
Met grote hangsnor.....die hun pappenheimers kenden....quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
.Waar zijn die lieve grijze
agenten gebleven die je met hun preek VEEL MEER bijbleven dan die
machootjes met hun gele bonnen ??
Peet je word ouder !! En de agentjes net zo jong of jonger dan jij !! Moeilijker te behappen maar blijven agenten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden deed ik wel eens 'hele foute en domme' dingen in mijn
Mannen die jouw precies doorhadden en ook dwars door je stonede drugs-gelulquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met grote hangsnor.....die hun pappenheimers kenden....![]()
Die agenten hadden nog een roeping.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mannen die jouw precies doorhadden en ook dwars door je stonede drugs-gelul
heen prikte en eens even vertelde wat de gevaren van mijn gedrag waren.
Maar dan niet op een 'ik zal jou es krijgen ventje' toon, maar op een 'luister nou eens
even ventje' toon waarbij ze (bij mij dan) VEEL meer effect sorteerden......
Ze zijn allemaal o.k. en mens. Ik ben ook wel es geschrokken. Draaide ze een raampje open en zo van `wat is dat voor gevaarlijke hond´ Maar hij moest lachen en zei Ik heb er ook zo een. Als je je aan de regels houdt heb je er niks mee te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:11 schreef PeterNB het volgende:
Oh ja: motoragenten zijn trouwens wel ZWAAR okee![]()
Ik rij regelmatig ietsje te hard
op de motor, en die motoragenten doen dan alleen met hun arm een 'ietsje zachter ventje-
gebaar' maken breed glimlachend![]()
Zoals ook leraren nog een roeping hadden. Daar zijn er ook nog maar weinig van over......quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die agenten hadden nog een roeping.
Ik zie ook in geen enkele agent een 'slecht' mens maar de tijd van vriendelijkheidquote:
Die is vandaag vertrokken naar een betere plekquote:
Die waren echt bezig met letterlijk de wereld 'verbeteren'.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die agenten hadden nog een roeping.
Ik vond het al vreemd dat ik hem hier niet zo 123 zagquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is vandaag vertrokken naar een betere plek
Je moet het 4 weken zonder Coos doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik hem hier niet zo 123 zag
welterusten !quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:23 schreef PeterNB het volgende:
Anyway.......thanks voor jullie luisterend oorben nog klaarwakker maar de wekker gaat
over 5,5 uur dus ga toch maar proberen in bed te liggen....
See yah dommorow, sleep well, sleep tight, don't let the mb-bedbus bite !
Ik heb een speciaal lijntje met Coosquote:
Coosyquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal lijntje met Coos
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel, ben dol op ze. Alleen gedragen die Amerikanen zich een beetje als mietjes en zijn ze ietwat watterig. Nee, dan Terschellingers en Urkers. Jeneverfles op tafel, frituur vol met frikandellen en een 20 kilo pot mayonaise ernaast plus de sterke verhalenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
NMNS.. Ik heb het toch niet zo op vissers !!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die vissen-krabbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, ben dol op ze. Alleen gedragen die Amerikanen zich een beetje als mietjes en zijn ze ietwat watterig. Nee, dan Terschellingers en Urkers. Jeneverfles op tafel, frituur vol met frikandellen en een 20 kilo pot mayonaise ernaast plus de sterke verhalen![]()
![]()
Of die sleepbootbemanningen.....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die vissen-krabben
Een schaal van 5 kg is best pittig meis.....eet smakelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
o nee, toch maar een schaaltje kersjes
5 kg héeffe doorbijten ........
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een schaal van 5 kg is best pittig meis.....eet smakelijk
Tja tis voerquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Come on.......'t is voer hé en zien er toch al niet uit. Je helpt ze enkel uit d'r afzichtelijk lijden......
Toch gezellig, een bruine kroeg, meters bier, deze muziek, aan het einde van de avond barkrukken die door de tent heen vliegen en af en toe bukken. Oude wijven met hangtieten die zich vasthouden aan een borrelglas, 'n beetje volks en platvloers en het liefst nog rood tapijt aan de muur....., tot sluitingstijd blijven, het "laatste rondje" aanhoren, dan snel een halve kip oppikken en aan boord nog een afzakkertje met een stelquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In ieder geval alvast een stuk gezelliger dan hier....
Ik doe niet aan moppen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, hé hé jij zegt ook niet veel moet je ons niet de schuld geven![]()
vertel is een mop
oké dan doe ik het gewoon kijken of je nog een beetje ka lachenquote:
En toen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten.
Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam.
"He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?"
"Vooruit dan maar", zegt de man.
Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken.
"Vooruit dan maar."
Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan.
De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt:
"Heb je geen zin om een nummertje te maken?"
"Vooruit dan maar"
Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden.
"Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man.
"Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?"
De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt.
De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis.
Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op.
Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan.
"En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man.
"Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt."
Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt:
"Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
Volgens mij gaat bingo tegenwoordig helemaal niet meer met een potlood.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toen deed de buurman nog een keer precies hetzelfde.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat bingo tegenwoordig helemaal niet meer met een potlood.
Ik vind het maar een vreemd verhaal.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
oké nog een poging.........quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
jemig hier is niet tegenop te boksen hoorquote:
Lopen een muis en een olifant over een brug, zegt de muis tegen de olifant: WAT STAMPEN WE HÈ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vertel jij dan is een mop, misschien snap ik jou humor wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lopen een muis en een olifant over een brug, zegt de muis tegen de olifant: WAT STAMPEN WE HÈ?
eh........ ja sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
Je vindt toch niet dat ik door mijn reacties de sfeer in dit topic bepaal?
Ik heb namelijk een hekel aan sfeerbepalende users, en anders zou ik een hekel aan mezelf krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |