Die waren echt bezig met letterlijk de wereld 'verbeteren'.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die agenten hadden nog een roeping.
Ik vond het al vreemd dat ik hem hier niet zo 123 zagquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is vandaag vertrokken naar een betere plek
Je moet het 4 weken zonder Coos doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik hem hier niet zo 123 zag
welterusten !quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:23 schreef PeterNB het volgende:
Anyway.......thanks voor jullie luisterend oorben nog klaarwakker maar de wekker gaat
over 5,5 uur dus ga toch maar proberen in bed te liggen....
See yah dommorow, sleep well, sleep tight, don't let the mb-bedbus bite !
Ik heb een speciaal lijntje met Coosquote:
Coosyquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal lijntje met Coos
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel, ben dol op ze. Alleen gedragen die Amerikanen zich een beetje als mietjes en zijn ze ietwat watterig. Nee, dan Terschellingers en Urkers. Jeneverfles op tafel, frituur vol met frikandellen en een 20 kilo pot mayonaise ernaast plus de sterke verhalenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
NMNS.. Ik heb het toch niet zo op vissers !!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die vissen-krabbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, ben dol op ze. Alleen gedragen die Amerikanen zich een beetje als mietjes en zijn ze ietwat watterig. Nee, dan Terschellingers en Urkers. Jeneverfles op tafel, frituur vol met frikandellen en een 20 kilo pot mayonaise ernaast plus de sterke verhalen![]()
![]()
Of die sleepbootbemanningen.....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die vissen-krabben
Een schaal van 5 kg is best pittig meis.....eet smakelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
o nee, toch maar een schaaltje kersjes
5 kg héeffe doorbijten ........
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een schaal van 5 kg is best pittig meis.....eet smakelijk
Tja tis voerquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Come on.......'t is voer hé en zien er toch al niet uit. Je helpt ze enkel uit d'r afzichtelijk lijden......
Toch gezellig, een bruine kroeg, meters bier, deze muziek, aan het einde van de avond barkrukken die door de tent heen vliegen en af en toe bukken. Oude wijven met hangtieten die zich vasthouden aan een borrelglas, 'n beetje volks en platvloers en het liefst nog rood tapijt aan de muur....., tot sluitingstijd blijven, het "laatste rondje" aanhoren, dan snel een halve kip oppikken en aan boord nog een afzakkertje met een stelquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In ieder geval alvast een stuk gezelliger dan hier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |