Welnee joh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha het is maar iets kleins hoor.
Maar bedankt
En bedankt...................quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
Goed voor de lijn dat weer welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga niet alle ongelukken opnoemen die ik heb gezien
Waarom ?quote:
Nee, is geen geintje. Moeder op fiets met kind en vrachtwagen moest ergens voor uitwijken. En toen kwamen ze onder de wielen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kelere........ da's toch geen geintje hé![]()
oh, daar zou ik helemaal ziek van zijn
Foetsie dan.. Ik zou al te laat zijn als de wekker om half negen stond.. Maar ik ben vrij morgenquote:
Toepasselijk peetquote:
Tering héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, is geen geintje. Moeder op fiets met kind en vrachtwagen moest ergens voor uitwijken. En toen kwamen ze onder de wielen.
Ik was toen een jaar of 14. Maar dat geluid vergeet je never nooit meer.
Als ik in de supermarkt loop en zie de potten met witte bonen in tomatensaus, dan denk ik er meteen weer aan. Daarom eet ik dat ook niet meer. Dan denk ik meteen weer aan dat geplette hoofd en die moeder met haar verbrijzelde benen die vraagt of haar zoontje goed is. brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik hoop het. Ik ben een makkelijke inslaper maar ik heb nog totaal geen behoeftequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Morgen is het al weer een stuk minder hoor Peter.
Welterusten !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok!![]()
![]()
-_-_-_-_ _______________________________________________________________
kunnen we je opvrolijken Peter?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben een makkelijke inslaper maar ik heb nog totaal geen behoefte
om naar bed te gaan, terwijl normaal na een dag werken ik nu toch al licht zou gaan gapen.
Meestal vinden mensen kunst (en ja mensen: dit is een kunstuiting) minder mooi als het is uitgelegd, omdat het multi-interpretale (zoiets) karakter er dan vanaf is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |