quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Yay ik heb dat ASL tentamen van 2 weken geleden met een 7 afgesloten.
Een 8 voor de theorie en een 6 voor de praktijkcase, niemand anders uit mijn klas heeft de praktijkcase beter gemaakt dus ik vind het wel best.
ASL, ik ben helemaal klaar met je!
* Dementor deelt uit!
[ afbeelding ]
Buuf !!!!!! eindelijk op niveau lullenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij door slotjes posten Fannie?!Of is dat de nieuwste rage, 301 posts in een topic.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij door slotjes posten Fannie?!Of is dat de nieuwste rage, 301 posts in een topic.
Kan jij zó laag?!quote:
Black or white?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een 5tal livesets van sensation gedownload, of ben ik de enige puber hier
?
Nee, die andere duizenden liggen op één oor, want die moeten morgen weer lopen.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een 5tal livesets van sensation gedownload, of ben ik de enige puber hier
?
Super lekkere muziek.. Nieuwe stroom alla Winehouse, Duffie ..Beetje mowtown achtigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hadden jullie deze nu al gehoord![]()
![]()
![]()
Beide, megamix & fedde la grand van white en prophet, headhunterz & showtek van blackquote:
Gevoelige snaar raak je daar, voor 't eerst in m'n hele fucking leven zie ik niks van 't Nijmeegse vierdaagsevuurwerk, dat over 10min begintquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, die andere duizenden liggen op één oor, want die moeten morgen weer lopen.....
Ik vind het allemaal takkeherriequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beide, megamix & fedde la grand van white en prophet, headhunterz & showtek van black
Cool buuf ... ben happyquote:
sorry had even telefoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Het is niet waar hoor ik eet nog steeds groene appels.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hadden jullie deze nu al gehoord![]()
![]()
![]()
De smaak van chocolade is mij echt vreemd geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry had even telefoon![]()
weet ik skattie ik zei ook ''even''![]()
don't worry
Gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! Ik heb een appartement in Amsterdam! Trek bij twee vriendinnetjes in, het is supergroot, ligt leuk én betaalbaar! Blij, blij, blij! Vanuit Nieuw-Zeeland, zo huppakee erin!
Bye bye Utrecht!!! (sorry Beequeen)
Ach jee, dat is heel naar!! Hoop dat het niet heel erg met haar gesteld was? Ik heb zelf ook een keer zoiets gezien, in Frankrijk middle of nowhere was een vrachtwagen gekanteld. Wij reden net langs en zagen de chauffeur helemaal in de kreukels liggen. Hij had zo'n enge kleur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond. Nou ja goed goed..... ik heb vanmiddag een vrouw op straat zien
liggen die net aangereden was.......ben er nog steeds misselijk en overstuur van..
Ze lag met haar gezicht naar me toe ook..............
Tof, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! Ik heb een appartement in Amsterdam! Trek bij twee vriendinnetjes in, het is supergroot, ligt leuk én betaalbaar! Blij, blij, blij! Vanuit Nieuw-Zeeland, zo huppakee erin!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond. Nou ja goed goed..... ik heb vanmiddag een vrouw op straat zien
liggen die net aangereden was.......ben er nog steeds misselijk en overstuur van..
Ze lag met haar gezicht naar me toe ook..............
Die is ook gaaf !! Wat een aanwinst qua muziek, hoop dat ze blijft !!quote:
oh........quote:
Sjesus weer zo'n studente kut hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
Rawr!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus weer zo'n studente kut hierWelkom Smashy
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ach jee, dat is heel naar!! Hoop dat het niet heel erg met haar gesteld was? Ik heb zelf ook een keer zoiets gezien, in Frankrijk middle of nowhere was een vrachtwagen gekanteld. Wij reden net langs en zagen de chauffeur helemaal in de kreukels liggen. Hij had zo'n enge kleur.
Flikker op !! Dit is Amsterdamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rawr!
* Dementor brult als een leeuw!
Je moet wel lief zijn hoor.
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot inquote:
Zwaar klote.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lag
ook volledig stil in een hele vreemde positie) en hoorde zojuist van een collega dat ze
dus overleden is. Vol geschept door een vrachtwagen. Zij was op de fiets.
Heb nauwelijks kunnen eten vanmiddag....
Hehe..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ... Das naar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lag
ook volledig stil in een hele vreemde positie) en hoorde zojuist van een collega dat ze
All in good time.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot in
quote:
We gaan gewoon een keer stappenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe..![]()
En Peter, ik snap het helemaal. Echt superheftig!
sorry peterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Fan gaat ook mee !!!quote:
Ik ben er ook best wel overstuur van. Ik heb wel eens vaker iemand zien liggen,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En Peter, ik snap het helemaal. Echt superheftig!
Garen op de klos, hahahaha, die kende ik nog niet Ruudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot in
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Kijken of deze studentenkut je eruit kan drinken
Jezus, dat klink wel heftig allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben er ook best wel overstuur van. Ik heb wel eens vaker iemand zien liggen,
maar als iemand je aankijkt met een volledig rood gezicht van het bloed in een plas
bloed van zo'n 2 vierkante meter doet dat behoorlijk wat met je................
Een andere collega die een minuut eerder vertrok dan mij schijnt de klap
zelf gezien te hebben. Hij zal helemaaaaaal slecht slapen vanacht ben ik bang......
Het gebeurde net na vier uur vanmiddag en ik voel me nog misselijk.............quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dat zet je zou ook zo één twee drie niet van je af.
Top!quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
Maar ik kruip mn bedje in, morgen weer vroeg op kantoor zijn! Dromen over mijn Mokum's Paleis!
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaah loop maar weer wegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
Maar ik kruip mn bedje in, morgen weer vroeg op kantoor zijn! Dromen over mijn Mokum's Paleis!
Ja joh, denk doe even gezellig mee.quote:
Ja das kut had je beter een pizza kunnen bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
En kom je thuis en staan daar witte bonen in tomatensaus op tafel....
Dat is écht waardeloos Peter om zoiets mee te maken, kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gebeurde net na vier uur vanmiddag en ik voel me nog misselijk.............
Kweet het maar ach soms zijn plannen beter dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, denk doe even gezellig mee.
Heb geen idee waar het allemaal over gaat maar dat geeft niet.
truste hier alvast wat info over Amsterdamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
kelere........ da's toch geen geintje héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
En kom je thuis en staan daar witte bonen in tomatensaus op tafel....
Welnee joh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha het is maar iets kleins hoor.
Maar bedankt
En bedankt...................quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
Goed voor de lijn dat weer welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga niet alle ongelukken opnoemen die ik heb gezien
Waarom ?quote:
Nee, is geen geintje. Moeder op fiets met kind en vrachtwagen moest ergens voor uitwijken. En toen kwamen ze onder de wielen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kelere........ da's toch geen geintje hé![]()
oh, daar zou ik helemaal ziek van zijn
Foetsie dan.. Ik zou al te laat zijn als de wekker om half negen stond.. Maar ik ben vrij morgenquote:
Toepasselijk peetquote:
Tering héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, is geen geintje. Moeder op fiets met kind en vrachtwagen moest ergens voor uitwijken. En toen kwamen ze onder de wielen.
Ik was toen een jaar of 14. Maar dat geluid vergeet je never nooit meer.
Als ik in de supermarkt loop en zie de potten met witte bonen in tomatensaus, dan denk ik er meteen weer aan. Daarom eet ik dat ook niet meer. Dan denk ik meteen weer aan dat geplette hoofd en die moeder met haar verbrijzelde benen die vraagt of haar zoontje goed is. brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik hoop het. Ik ben een makkelijke inslaper maar ik heb nog totaal geen behoeftequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Morgen is het al weer een stuk minder hoor Peter.
Welterusten !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok!![]()
![]()
-_-_-_-_ _______________________________________________________________
kunnen we je opvrolijken Peter?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben een makkelijke inslaper maar ik heb nog totaal geen behoefte
om naar bed te gaan, terwijl normaal na een dag werken ik nu toch al licht zou gaan gapen.
Meestal vinden mensen kunst (en ja mensen: dit is een kunstuiting) minder mooi als het is uitgelegd, omdat het multi-interpretale (zoiets) karakter er dan vanaf is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |